Tipy na nástroje, díky kterým budete mít e-mailing dokonale pod palcem

Třeba už nějaké e-maily svým zákazníkům rozesíláte, ale tak nějak cítíte, že tenhle bod vaší strategie nemá patřičný řád. Možná o e-mailingu prozatím uvažujete a jste si vědomi, že je stoprocentně užitečnou součástí marketingu. Ať už jste e-mailingem nepolíbení nebo za sebou máte jen nějaké to letmé oťukávání, určitě se vám budou hodit naše tipy na nástroje, které vám v oblasti e-mailového marketingu dost usnadní život. e-mailing ilustrační foto Díky e-mailingovým nástrojům bude celá vaše rozesílka snazší, efektivnější a budete díky ní moci oslovovat jak své stálé zákazníky, tak ty, kteří u vás kdysi nakoupili a pak se už z nějakého důvodu nevrátili. Cílit bude možné také na potenciální zájemce o vaše služby nebo zboží. Vyberte si e-mailingový nástroj a popusťte uzdu své fantazii při sestavování kampaní, při nichž můžete využívat navržené šablony nebo si vytvořit vlastní. Jak při výběru nástroje postupovat Nenechte se unést radami ostatních, který e-mailingový nástroj je nejlepší. Ano, můžete si vzít mustr od někoho jiného, ale při výběru toho správného nástroje právě pro vás raději postupujte podle následujících 3 bodů. Rozmyslete si, co od nástroje očekáváte – už tady pochopíte, že není namístě řídit se tím, co dělají ostatní. Každý totiž může nástroj používat k jinému účelu. Chcete rozesílat newslettery, nebo se do toho chystáte víc šlápnout a chcete se pustit do složitější marketingové propagace? Seznamte se s různými nástroji – na trhu jich je poměrně dost. Abyste je nemuseli složitě vyhledávat, doporučujeme vám stránku Mailujeme.cz, kde jsou shrnuty nejpoužívanější e-mailingové nástroje s detailním popisem a srovnáním. Vyberte si nástroj pro vaše potřeby – až budete vybírat z jednotlivých nástrojů, zaměřte se na technické řešení odesílání zpráv. Důležitý pro vás bude určitě i jazyk, který nástroj používá. Chcete, aby byl váš e-mailingový nástroj v češtině, nebo může být v cizím jazyce? Kolik peněz do něj můžete teď a v budoucnu investovat? Vyhovovat by vám mělo i uživatelské prostředí. Pětice nejpoužívanějších e-mailingových nástrojů Na trhu je e-mailingových nástrojů víc než dost. Jejich cíl je stejný, přesto se od sebe liší. Představíme vám 5 nástrojů, které lidé v našem okolí používají nejčastěji a my jsme si je vlastnoručně vyzkoušeli: GetResponse – placený nástroj, ke kterému budete potřebovat znalost angličtiny. Možná se v něm budete hůře orientovat, ale pokud to zvládnete, nástroj se vám odvděčí kvalitní službou od pokročilé marketingové automatizace přes nástroje pro pořádání webinářů až po velké množství integrací. SmartEmailing – vida, máme tu nástroj v češtině, který zvládnou i úplní začátečníci. Nicméně i tak nechybí různé pokročilejší funkce. Pro radu se můžete navíc obrátit na zákaznickou podporu. SmartEmailing můžete pro prvních 200 kontaktů používat zdarma. Drip – nástroj v angličtině, na kterém se vám zalíbí pokročilá marketingová automatizace, možnost pracovat s individuálními kontakty a intuitivní ovládání. Prvních 14 dní si Drip užijete zdarma, pak je ale třeba počítat s poměrně vysokými náklady. MailChimp – i když je v angličtině, zvládnou ho i začátečníci. Pokročilí uživatelé na něm ocení třeba možnost přepnutí na HTML editor přímo z šablony. Pro první 2 000 kontaktů můžete MailChimp používat zdarma. Pak je sice placený, rozhodně ale levnější než konkurenční nástroje. Ecomail – český nástroj s kvalitní zákaznickou podporou, jehož funkce se neustále zlepšují. Umožňuje napojení na Shoptet platformu, tracking zásilek nebo třeba posílání objednávek. Do 200 kontaktů můžete využívat Ecomail zdarma. Máte nástroj? Tak hurá do práce! Do e-mailingu se mohou pustit i laici. Na složitější akce to ale bude chtít specialistu z oboru. Nejde totiž jen o technické zvládnutí nástroje a pochopení uživatelského prostředí. Kvalitní e-mailing si žádá také propracované texty, bezchybnost a v neposlední řadě i pravidelnou kontrolu výsledků. Chcete přece probudit konverze, nebo ne?The post Tipy na nástroje, díky kterým budete mít e-mailing dokonale pod palcem first appeared on NETzin.cz.

projít na článek

4 tipy na nejlepší karetní hry pro děti od 3 do 5 let

Máte doma dítě ve věku 3 až 5 ti let a chcete si společně zahrát nějakou karetní hru? Máme pro vás 4 tipy na jednoduché karetní hry, které jsou zábavné, svižné a navíc dokonale zpracované. Všechny hra vyrábí francouzská firma Djeco a mají jedno společné.

projít na článek

Jak na organizéry do kuchyně: Vybírejte chytře s našimi tipy!

Díváte se v kuchyni na ladem položené potraviny a nejrůznější nástroje a přemýšlíte o tom, že pro vás současný systém jejich ukládání moc dobře nefunguje? Nemusíte věšet hlavu. Stačí, když vyzkoušíte několik jednoduchých tipů a triků na organizaci kuchyně

projít na článek

Jak nás ovlivňuje barva pokoje?

Až si budete vybírat odstín, kterým vymalujete zdi své ložnice, nedbejte jen na svůj vkus. Díky barvě totiž můžete ovlivnit, zda se dobře vyspíte, a dokonce má vliv i na sexuální aktivitu. Výzkum provedený Travelodge odhalil, že určité barvy nás stimulují

projít na článek

Houpačky Spokey

Rádi relaxujete po práci nebo po náročném dnů na zahradě? U nás na eshopu si můžete pořídit houpačky a houpací sítě Spokey, díky kterým se na svou relaxační chvilku budete těšit ještě více. Houpačky Spokey se vyrábí také ve variantě pro dvě osoby, takže m

projít na článek

Jak fungují Tipy do třídnických hodin

Možná vás napadá otázka, jak metodická pomůcka Tipy do třídnických hodin funguje, jak s ní pracovat? To jsou otázky, se kterými se na nás obracíte, a proto zde máte k dispozici 2 krátká videa, ve kterých můžete na ně najít odpověď. Po zakoupení licence na

projít na článek