Tramvajová trať na Nové Sady po první betonáži

Zakázka: Tramvajová trať II. etapy Nové Sady Povel II Investor: Statutární město Olomouc Zhotovitel: Sdružení TT Nové Sady Povel II (OHL ŽS, a.s. + IDS Inženýrské a dopravní stavby Olomouc a.s.) Délka trati: 1 200 m Předpokládaný termín dokončení: říjen 2022 Stavební práce na tramvajové trati II. etapy Nové Sady Povel II běží dle harmonogramu, již je zabetonována první část pevné jízdní dráhy na začátku ulice Zikova. Nyní pokračují práce na křižovatce ulic Schweitzerova a Zikova. Zveřejněno: 06.04.2022 The post Tramvajová trať na Nové Sady po první betonáži appeared first on IDS Olomouc a.s..

projít na článek

Tramvajová trať na Nové Sady z ptačí perspektivy

Zakázka: Tramvajová trať II. etapy Nové Sady Povel II Investor: Statutární město Olomouc Zhotovitel: Sdružení TT Nové Sady Povel II (OHL ŽS, a.s. + IDS Inženýrské a dopravní stavby Olomouc a.s.) Délka trati: 1 200 m Předpokládaný termín dokončení: říj

projít na článek

Liebherr 1050 1.3 při betonáži v Havlíčkově Brodě

Nový autojeřáb při noční betonáži mostu na silnici I/38 přeš řeku Šlapanku a trať ČD na jihovýchodním obchvatu Havlíčkova Brodu. Zveřejněno: 25.11.2021

projít na článek

Test sady Chorus 12x2

V listopadovém vydání časopisu 53x11 vychází podrobný test sady Campagnolo Chorus 12x2. Test ve formátu PDF naleznete ZDE.

projít na článek

Modernizace trati Úvaly, stav k 28.9.2014

Most Na Spojce Byla kompletně snesena polovina mostu pod sudou skupinou, výstavba nového deskového mostu byla zahájena betonáží opěr. Oproti stavu z fotogalerie k 28.9., ke dni publikování článku jsou již na opěry položeny ocelové nosníky. Žst. Úvaly Prác

projít na článek

Modernizace trati Úvaly, stav k 4.9.2014

Most Na Spojce Byla kompletně snesena polovina mostu pod sudou skupinou, výstavba nového deskového mostu byla zahájena betonáží stojky blíže k budoucí Běchovické opěře (alespoň to naznačuje bednění). Žst. Úvaly Snesena sudá skupina, z ostrovního nástupišt

projít na článek