Mobilní marketing je v současné době velice populární. Proč? No samozřejmě proto, že jsou populární také samotné mobilní telefony. Řekněte, znáte někoho, kdo ještě nevlastní mobil? Snad kromě vaší babičky? Asi ne, že? Dokonce i ta babička už jej má… Ano, mobilní telefony jsou obrovským trendem zastupujícím jednak telefon, přístroj k posílání textových zpráv, mobilní internet, fotoaparát a mnoho dalšího. Mobil již ztrácí svou jedinou hlavní původní funkci, kvůli které byl vůbec vytvořen, a zastupuje opravdu velkou spoustu dalších funkcí. Z těchto důvodů se mobil stává přístrojem, který je využívaný dokonce i pro marketingovou komunikaci mezi firmou a zákazníkem, prostřednictvím SMS zpráv, MMS zpráv, loga operátora, reklamních SMS zpráv, vyzváněcích tónů a mnoha dalšího. Výhodou tohoto způsobu marketingové komunikace je především efektivnost, rychlá příprava akce, flexibilita a měřitelnost. Typy kampaní mobilního marketingu · Promotion stimulující nákup – jedná se o zasílání kódu umístěného na obalu výrobků pomocí SMS zprávy. Lidé mají tento způsob rádi, velice často se objevuje na lahvích od pití nebo na brambůrkách. Výhodou je okamžitá informace o tom, zda dotyčný vyhrál či nikoliv, formou zpětné SMS zprávy. · Promotion podporující návštěvu maloobchodu – jedná se o různé formy SMS či MMS kupónů, které jsou zasílané na mobilní telefon a mohou být využité přímo na prodejně. Rovněž bývají kupóny často zasílány na e-mail, což také stačí ukázat pouze v telefonu. · Virový marketing – jedná se o to, že jsou lidé obsahem zprávy tak zaujatí, že ji sami a dobrovolně přeposílají dalším a dalším lidem. Může se jednat o SMS zprávu, MMS zprávu, často se však jedná také o e-mail. · Komunikace založená na kontextu – reklamní sdělení je přizpůsobováno specifickým preferencím spotřebitele v určitém časovém úseku. Jedná se o trošku složitější způsob komunikace, nicméně je velice efektivní. · Databázový marketing – jedná se o propojení věrnostních programů s mobilním marketingem prostřednictvím různých chytrých aplikací. Článek Trendy marketingové komunikace souvisí s novinkami v oblasti elektroniky se nejdříve objevil na Astrajs.
Marketingový smog je termín označující přehlcování lidí reklamou. Je statisticky dokázáno, že každý člověk žijící ve vyspělé zemi, je denně vystaven zhruba třem až pěti tisícům marketingových sdělení. Proto se snaží marketingové komunikaci firem vyhýbat ú
Když se podíváte na nábytek, který jste si pořídili před nějakou dobou, ana nábytek, který jste si koupili nedávno, je zřejmé, že vývoj vnábytkovém designu jde rychle kupředu. Proto ivroce 2023 nás čekají vtéto oblasti nové trendy. Ve vyspělém světě se do
projít na článekOHK v Jablonci nad Nisou pro Vás připravila další díl diskusního fóra Marketing, s názvem TRENDY ONLINE MARKETINGU:Webová prezentace přátelská mobilním zařízením
projít na článekO současném stavu českého školství i o tom, kam by se s ohledem na současné trendy mělo ubírat, diskutovalo na sedm desítek expertů ze všech regionů Česka na programové konferenci TOP 09 nazvané “Aktuální výzvy v oblasti vzděláván...
Doktor Zajíc se opět vydal na Ukrajinu, aby tamním veterinárním lékařům představil nejnovější trendy v oblasti reprodukce krav.