Prověřil jsem tohle velmi zajímavé „autíčko“ pro svého klienta. Jednalo se o Toyotu Yaris hybrid 1,5 e-CVT 68kW z roku 2021 s nájezdem 148tis.km. Na 3 letý hybrid celkem velký nájezd. Díky tomu ale bylo auto za příjemně nižší cenu, a to do 350tis.Kč. Za mne super možnost, jak koupit poměrně zánovní auto za dobrou cenu. Najetých km se není třeba bát, zkušenosti s většinou hybridních pohonů od Toyoty říkají, že nemají problém najíždět spolehlivě statisíce km. A pro baterie je čilý provoz lepší, než časté postávání vozu. Už to není takový prcek. Zde pro představu jeden z jeho předchůdců: Tato generace Toyoty Yaris, vyráběná od roku 2020 už vlastně zase tak malá není. Jako většina menších modelů jiných automobilek i Yaris mezigeneračně vyrostl. Tím mě celkem příjemně oslovil. Nejsem moc příznivcem malých aut, ale když mi poskytnou dostatek prostoru a pohodlí i na delší cestu, rád je „vezmu na milost“. Delší cesta na pohodu a k tomu s bezva spotřebou Shodou okolností jsem tohoto Yarise vezl klientovi z Prahy domů do Olomouce. A byť jsem zrovna měl nohu v sádře, cesta to byla příjemná a velmi pohodlná. Pomáhal k tomu výrazně i adaptivní tempomat. Na ten si u mnoha modelů uživatelé často stěžují, ale já mám zatím jen pozitivní zkušenosti. Když jsem si zvyknul na jeho vlastnosti, využil jsem ho aktivně třeba i v Transporteru T6 na dlouhé cestě s vlekem do Německa a zpět. Když se ale vrátím k cestování s Yarisem, tak to pro mě byl skutečně příjemný zážitek. Hybridní pohon má v Yarisu velmi dobrou dynamiku. Historicky kritizovaný projev tohoto druhu pohonu, kdy jste šlápli na plynový pedál, auto hučelo, ale dynamika byla mizerná, je pryč. Auto zabírá pružně odspodu a zvukový projev je také ok. Za 4l na 100km nejen po městě.. Navíc mě příjemně potěšila průměrná spotřeba. Při zcela běžné jízdě po všech typech silnic včetně dálnice a mnoha kopců mezi Hradcem Králové a Olomoucí jsem jel s Yarisem hybrid 1,5 e-CVT průměrně za 4l/100km. Palubní počítač hlásil 56% jízdy na elektřinu, což mi připadá skvělé. Výsledek prověrky Yarise se 148tis.km Dopadl tzv. na jedničku. Auto je plně funkční, což jsem měl výjimečně možnost ověřit zkušební jízdou za klientem v délce 300km. Ta jen potvrdila perfektní stav ojeté Toyoty a moje dojmy z ní po prvním setkání v bazaru. Tohle je po dlouhé době „mini“ auto, o kterém bych vážně uvažoval i pro sebe a to se moc často nestává.. Co jsem napsal klientovi do zprávy. Až na škrábance na plastech v zadní části vozu a znečištění v kufru se jedná o velmi pěkný, plně funkční vůz, který neprošel žádnou větší havárií. Celkově stavem odpovídá uváděnému nájezdu, pravidelné údržbě a slušnému zacházení. Po koupi není potřeba nic řešit a s vozem lze začít rovnou jezdit. Výhledově doporučji při dalším servisu: Nechat zkontrolovat hlášku o záložní baterii telematické jednotky Zvážit (nechat prohlédnout a posoudit stav) výměnu brzdových kotoučů a destiček A tady ještě nějaké fotky. Příspěvek Tříletá Toyota Yaris hybrid 1,5i e-CVT – prostě parádička. pochází z Auto AZ
Představujeme další inovativní přestavbu v řadě Toyota Professional – převozovou sanitku Toyota Proace Převozová sanitka Toyota Proace hlásí nástup do služby z Auto Eder s.r.o..
projít na článekGRAVITECH s.r.o. finished the conversion of the TWINFLEX system into the HYBRID system, of the next machine. We are fully in production with 7 laser units. We are able to reach 3,1m in length, over 5000 DPI, and over 200 Lpi. 3.1 Hybrid DLE system
projít na článekPřinášíme vám několik záběrů z produkce na novém stroji HYBRID 3.1 Na stroji lze gravírovat u takové drobečky jako je tato zakazka do 3.1m délky trnu Vše co děláme, deláme to pro naše zákazníky!
projít na článekVíce než 1000 hostů navštívilo vminulém týdnu unikátní Festival mobility Toyota Lexus v Hradci Králové. Celkem absolvovali přes 1000 testovacích jízd a mohli si vyzkoušet nebo prohlédnout přes 200 vozů. Auto Eder byl jedním znejvětších vystavovatelů. „Uk
projít na článekPřinášíme vám několik záběrů z letošní rozsáhlé rekonstrukce výrobních prostor, nástavby kanceláří a přístavby objektu Gravitech pro HYBRID. Tyto změny nám společně s rozšířením strojového vybavení a technického zázemí umožní dále navýšit kapacitu výr
projít na článek