Turistická trasa: Světlá pod Ještědem a okolí

Světlá pod Ještědem Hoření Paseky Rozstání Skalákovna Basa Pláně pod Ještědem Pod Čihadníkem Světlá pod Ještědem Popis trasy Od kostela ve Světlé pod Ještědem se vydáte po zeleně značené turistické cestě silnicí do Hodek, kde odbočíte z hlavní silnice na Hoření Paseky – vlevo. Polní cestou pokračujete do Roztání a další úsek vás dovede až ke skalnímu obydlí Skalákovna. Dále jdete k silnici v Jiříčkově, přejdete ji a pošlapete po zelené až do Padouchova. Odtud budete prudce stoupat až na místo opuštěného vápencového dolu Basa, kde se vyskytuje opravdu hodně netopýrů. Jestliže ujdete dalších 300 m, najdete tady malý vodopád. Pokračujte lesem k turistické chatě na Pláních pod Ještědem. Pokračujete po zelené značce klesáním. Poslední úsek cesty vede po modré trase a dostanete se až zpět do Světlé pod Ještědem. Délka trasy: Celkem ujdete něco málo přes dvanáct kilometrů po středně náročné a značené trase. Mapa Další cyklistické a turistické trasy: Cyklistická trasa: Stráž pod Ralskem Ještěd Cyklistická trasa: Osečná Ještěd Cyklistická trasa: Lužické hory a Ještědský hřbet Cyklistická trasa: Malá Skála Ještěd Malá Skála Turistická trasa: Hrádek nad Nisou Ještěd Turistická trasa: Libecké okolí Turistická trasa: Kryštofovo Údolí Liberec The post Turistická trasa: Světlá pod Ještědem a okolí first appeared on Rozhledna Ještěd.

Turistická trasa: Liberecké okolí

Horní Hanychov Nad Výpřeží Ještěd Pláně pod Ještědem Nad Hlubokou Nad Lomem Horní Hanychov Popis trasy Z konečné stanice tramvaje v Horním Hanychově (Liberec) se vydáte po modře značené turistické trase nahoru okolo sáňkařské dráhy. Přejdete silnici

Turistická trasa: Kryštofovo Údolí Liberec

Kryštofovo Údolí Kaple sv. Kryštofa Sedlo Dánské kameny Tetřeví sedlo Ještěd Pláně pod Ještědem Liberec Popis trasy Osm kilometrů od Liberce leží v údolí Říčky Rokytky Kryštofovo Údolí, kde najdete výstavu betlémů a zajímavou technickou památku via

Cyklistická trasa: Osečná – Ještěd

Osečná Janův Důl Hoření Paseky Výpřež Ještědka Ještěd Ještědka Výpřež Hoření Paseky Janův Důl Osečná Popis trasy Výhled z Ještědu vám jistě vynahradí veškerou snahu a námahu, která vás na trase čeká. Větší část trasy vede silnicí třetí třídy a n

Cyklistická trasa: Stráž pod Ralskem Ještěd

Stráž pod Ralskem Křižany Křižanské sedlo Dánské kameny Výpřež Ještěd Popis trasy Cesta začíná po silnici třetí třídy, od železniční stanice v obci Křižany. Tady se vydáte po lesní silnici až na Křižanské sedlo a pokračujete k rozcestí s názvem Dánsk

Turistická trasa: Hrádek nad Nisou Ještěd

Hrádek nad Nisou Horní Sedlo Vraní skály Kozí Hřbety Ještěd Kryštofovo údolí Popis trasy Z Loučné v Hrádku nad Nisou se vypravte po modře značené turistické trase do Krásného Dolu. Poté odbočte červenou trasou E3 na Horní Sedlo. Dopřejte si pohled a