Tvorba a výběr podnikové strategie je složitý procese, na který jsou kladené vysoké požadavky

Sekvenční model strategického rozhodování zahrnuje: je nezbytnou součástí samotné tvorby strategie. Zahrnuje následující podstatné kroky: ·         Strategické plánování – jehož součástí je také strategická analýza, stanovení strategického cíle, formulace podnikové strategie a tvorba celkového strategického plánu. ·         Implementace strategie ·         Strategická kontrolaStrategická analýza –analýza sama o sobě znamená rozložení určitého celku na dílčí oblasti. Znamená identifikování a ocenění všech faktorů, u kterých lze předpokládat, že by mohli mít vliv na strategii a strategické cíle podniku. Jedná se o systematické, pravidelné, kritické a nestranné zkoumání aktuální situace podniku, které se provádí v pravidelných intervalech. Podstatou strategické analýzy je zjistit, kde a v jaké situaci se podnik aktuálně nachází. Zaměřuje se na výzkum minulosti, současnosti, ale také na budoucí perspektivy.Na samotnou formulaci strategie jsou kladeny určité požadavky: ·         Strategie musí být proveditelná a dosažitelná z hlediska dostupných podnikových zdrojů a technologií. ·         Strategie musí být podnikem, ale také jeho okolím, přijatelná a uskutečnitelná. ·         Ze strategie by měly vycházet předpoklady úspěchu z hlediska požadovaného podílu na trhu a zisku. ·         Jedná se o určitý stupeň řešení daného problému. ·         Strategie musí být jednoznačná a jasná.Výběr strategie –je důležitou složkou strategického řízení, neboť představuje realizaci určitých změn v dosavadních přístupech a metodách využívaných podnikem. V rámci výběru probíhá hodnocení jednotlivých strategických alternativ, které se porovnávají z hlediska přijatelnost, vhodnosti, realizovatelnosti a poskytnutí výhody. Na základě toho dojde k rozlišení jednotlivých alternativ: ·         výběr jasné alternativy, ·         výběr kreativní alternativy, ·         výběr nemyslitelné alternativy.Přijatelnost strategie –je hodnocena zejména z hlediska návratnosti, rizika a reakce zájmových skupin.Vhodnost strategie –se zkoumá z hlediska teoretického pohledu, kulturního souladu, vhodnosti výsledků předchozího výzkumu, vztahem mezi navrhovanou strategií a očekávanými výsledky.Realizovatelnost strategie –se posuzuje zejména prostřednictvím analýzy finančních toků a analýzy bodu zvratu. Poté už nastává proces samotné implementace, neboli zavádění strategie v podniku. Článek Tvorba a výběr podnikové strategie je složitý procese, na který jsou kladené vysoké požadavky se nejdříve objevil na LuckyLucky.

projít na článek

L. L. Fox CZ s.r.o.

#marketing #webyaeshopy Tvorba webu a komplexní marketingová strategie a realizace pro odvětví 3D tisku.

projít na článek

Často kladené dotazy o kalibraci

Často kladené dotazy týkající laserové kalibrace a produktů ballbar společnosti Renishaw.

projít na článek

Chytrá marketingová strategie

Videokurz marketingové strategie pro propagaci firmy "nejen na internetu" v 19 lekcích a celkové délce 1 hodiny od Michala Krutiše. Zdarma - nekupte to.

projít na článek

SvětAndroida.cz // Jak a kde stáhnout češtinu do hry Starfield? Na výběr jsou hned 3 verze

Starfield vyšel oficiálně bez české lokalizace Díky AI je však čeština k dispozici jen několik hodin po vydání  Na výběr je hned ze tří verzí Starfield je bezesporu jedna z největších a nejočekávanějších her roku. Vesmírný epos, který má na starosti studi

projít na článek

TAGETES L. – AKSAMITNÍK (AFRIKÁN)

Jsou to nenáročné letničky mexického původu, vysoké i nízké, s květy žlutými, oranžovými a žlutohnědými. Listy jsou jemně stříhané, lichozpeřené. Všechny druhy se vysévají do pařeniště v dubnu a v druhé polovině května na slunné stanoviště, nízké na 15 –

projít na článek