Aktuální dramatické dění ve východní Evropě mě donutilo zanalyzovat situaci z pohledu online marketingu. Celkový stav je prozatím nečitelný, je však jednoznačné, že se zákazníci chovají jinak. A my můžeme jen doufat, že krátkodobě . Vzhledem k tomu, že se poměry neustále vyvíjí a zatím není jasný rozsah důsledků, těžko se dá odhadovat, co nás konkrétně čeká. Jsem si ale jistý, že tento agresivní konflikt se dotkne nás všech.
Čas běží tryskem. Vánoce jsou ty tam a ne příliš silná zima urychlila vyhlížení jara, proto jsem se rozhodl sepsat pár aktualit z oblasti online marketingu.
projít na článekLetošek se kvapem chýlí ke konci, proto jsem pro vás opět připravil trendy v online marketingu pro následující období. Budu se soustředit na ty nejdůležitější oblasti, pojďme se tedy na ně podívat.
projít na článekČas se nám posunul o hodinu, dny se zkrátily a mě napadlo sepsat pro vás několik zajímavých novinek z online marketingu. Vybral jsem několik klíčových, které se mi nejvíce zamlouvají a které mám v plánu brzy vyzkoušet.
projít na článekVyhledáváte školení či kurzy v online marketingu? Potom zjišťujete, že není žádná sranda si z nabídky v ČR vybrat.
projít na článek31. prosinec je Mezinárodním dnem bez krize. Jak vznikl a kdo stojí za vznikem Mezinárodního dne bez krize se dozvíte v článku: Mezinárodní den bez krize. Mezinárodní den bez krize Související obrázky: [See image gallery at kvisova.cz]
projít na článek