Úspora díky elektromobilům

 Podle Spolkového úřadu pro motorovou dopravu je nyní v Německu na silnicích kolem 1,4 milionu čistě elektrických aut. Výpočet ukazuje, že tato elektrická vozidla ušetří ročně přibližně 1,1 miliardy litrů fosilních paliv ve srovnání se stejným počtem spalovacích vozů. Používáním elektrické energie místo benzínu nebo nafty se zabrání značnému množství skleníkových plynů: elektromobily na německých silnicích ušetří ročně asi 3,4 milionu tun CO2, když jsou nabíjeny elektřinou z obnovitelných zdrojů. Při nabíjení německým energetickým mixem je to kolem 2,5 milionu tun CO2 ročně. V důsledku energetického přechodu a neustálého rozšiřování systémů obnovitelné energie se podíl zelené elektřiny v elektrickém mixu ...

projít na článek

Dřevostavby a úspora energie FlexiDomy

Dřevostavby a úspora energie FlexiDomy Více info na stránkách FlexiDomy Dřevostavby, konkrétně rámové typy, umožňují velmi efektivně splnit jak statické, tak tepelně technické požadavky na konstrukci. Zatížení přenáší subtilní

projít na článek

Elektrická auta dojezd více než 1000 km?

Nové typy baterií mají zásadně zvýšit jízdní výkon vozidel na elektrický pohon. Němečtí a nizozemští vědci vyvinuli techniku. Nový typ technologie baterií Spatial Atom Layer Deposition (Sald) by měl elektromobilům umožnit ujet na jedno nabití baterie více

projít na článek

Sopečný popel nahrazuje cement

 Ve vědecké spolupráci mezi americkou MIT a Kuvajtským vědeckým sdružením byl nastartován projekt přídavku jemně mletého vulkanického popela k betonu. Přídavek snižuje uhlíkovou stopu a zvyšuje pevnost materiálu.Úspora může dosáhnout na základě model

projít na článek

Nízkouhlíková doprava

Tento rok jsme si pořídili ekologický vůz Tesla Model 3 z programu OPIK spolufinancováno z Evropskou unií. Cílem je podpořit rozvoj elektromobilů a snížení emisí v dopravě a také úspora nákladů na dopravu. Elektromobil jsme doplnili o akumulaci energie, a

projít na článek

Úspora energie a peněz pro naše zákazníky

Hledání rovnováhy mezi potřebou udržitelné budoucnosti a zachováním integrity vaší značky a produktu je téma, které nás nesmírně zajímá. A to natolik, že jsme na toto téma provedli výzkumný projekt - oslovili jsme 255 osob s rozhodovací pravomocí v oblast

projít na článek