ÚSTÍ NAD ORLICÍ - Dnešním dnem končí dva a půl roku trvající modernizace koridoru mezi Ústím nad Orlicí a Brandýsem nad Orlicí. Zítra se sem vrátí poslední dálkové vlaky odkloněné přes Havlíčkův Brod. Kompletní obnova železniční infrastruktury odstranila propady rychlosti, zvýšila bezpečnost dopravy a především její plynulost. Proměnila se také brandýská stanice, moderní nástupiště a podchod nabíz ...
Dnešním dnem začíná poslední fáze modernizace 1. koridoru mezi Ústím nad Orlicí a Brandýsem nad Orlicí. V následujících čtyřech měsících proběhne kompletní rekonstrukce železničního spodku a svršku pomocí speciálního sanačního stroje. Využití nejmodernějš
projít na článekPokud toužíte po klidu uprostřed hektického léta a místě, kterému se masová turistika dosud vyhýbá i uprostřed hlavní sezóny, vyrazte do Orlických hor. Hluboká údolí Divoké a Tiché Orlice zvou k dlouhým procházkám a rozjímání. Kostel v Neratově se stane k
projít na článekVytížený úsek druhého železničního koridoru mezi Lipníkem nad Bečvou a Drahotušemi čeká kompletní modernizace. Vítězem soutěže na zhotovitele stavby je sdružení firem Eurovia CS, Chládek a Tintěra Pardubice, GJW Praha a Elektrizace železnic Praha, které p
projít na článekSpráva železnic pokračuje v modernizaci koridoru podél řeky Berounky. Po úseku z pražského Smíchova do Radotína nyní přichází na řadu stavba, jejíž slavnostní zahájení se uskutečnilo včera ve stanici Karlštejn. Obnovou projde více než sedm kilometrů trati
projít na článekKomplexní obnovu mají za sebou Lipno, Hněvkovice, Kamýk, Slapy a Vrané. Posledním modernizovaným generátorem je TG2 na Slapech, jehož obnova skončila před několika týdny. ...
projít na článek