Vadí vám inzeráty bez uvedeného platu? Máme řešení

Co vadí uchazečům o zaměstnání nejvíc? No toho by se našlo, mezi favority tohoto žebříčku však nepochybně patří inzeráty bez uvedení platu. Věděli jste, že na inzerát bez platu odpoví až čtyřikrát méně uchazečů než na inzerát s uvedenou platovou hladinou? To už je celkem dost, co myslíte? Kvůli takové „maličkosti“ jako je (ne)uvedení částky, se mohou společnosti okrádat o skutečně talentované zaměstnance. Není to trochu škoda? Podle pracovního portálu Jobstack.it rozhodně ano. Vzhledem k tomu, že se Jobstack.it soustředí primárně na „iťáky,“ tak se s tímto problémem setkává extrémně často. Právě specialisté v oboru IT mají největší sklony inzeráty, které nesplňují jejich představy, úplně ignorovat. Co by také ne? Nabídek práce mají většinou plný inbox, takže proč ztrácet čas s odpovídáním na nabídku, která se už od začátku netváří, kdo ví jak výhodně? Začarovaný kruh nabídky a poptávky Proč vlastně personalisté plat v inzerátech neuvádějí? To je docela jednoduché. Prostě čekají na to, až ideálního kandidáta poznají osobně – a pak mu nabídnou v podstatě cokoliv mu na očích vidí. Problém je jen v tom, že bez uvedení platu ho zkrátka nepoznají. Plus je tady samozřejmě ještě odvrácená stránka uvádění platů. Na jednu stranu společnost sice skutečnému odborníkovi dovede nabídnout plat podle jeho představ. Jenže to nejprve musí vědět, jaké ty představy jsou. Proto se často stává, že společnost nabídne určité rozmezí finančního ohodnocení a zrovna se o pár stovek netrefí do představy svého ideálního kandidáta a ten tak neodpoví zase z toho důvodu, že v inzerátu plat byl, jenže moc nízký. Takže co s tím? Jobstack.it právě pro tento problém navrhl originální řešení. Inovativní řešení věčného problému na pracovním trhu – řekněte si o peníze sami Nelíbí se vám, že je u inzerátu místo konkrétní částky uvedeno pouze „dobré finanční ohodnocení?“ Nebo naopak potenciální zaměstnavatel uvádí částku, které se můžete jen ušklíbnout? Na Jobstack.it můžete během odpovědi na inzerát rovnou použít kolonku, která dá druhé straně vědět, jaký plat si za svou práci představujete. Tím se rovnou vyhnete těm trochu nepříjemným chvilkám na pohovoru, stejně jako ztracenému času v případě, že se vaše požadavky pohybují úplně v jiných dimenzích, než je firma ochotná nabídnou. Tato funkce portálu Jobstack.it šetří čas všem zúčastněným stranám – a kdo ví, třeba i vám otevře naprosto nečekané příležitosti snů. Vyzkoušejte si to na Jobstack.it.The post Vadí vám inzeráty bez uvedeného platu? Máme řešení first appeared on LifestyleMagazín.cz.

projít na článek

Chcete chatu, ale nemůžete si z omezené nabídky vybrat? Máme pro vás řešení

Poptávka po chatách a chalupách byla už v loňském roce enormní, a ani letos neklesá. Za velkým zájmem stojí omezení pohybu v souvislosti s koronavirem, lidé se tak uchylují do přírody a hledají své místečko mimo město. Pokud i vy pátráte po chatičce, kde

projít na článek

Vodafone roste jako z vody, já rostu z Vodafone.

Vadí mi, že Vodafone není schopen provést naprosto jednoduchou operaci. Místo jejího provedení se mi vodafoní telefonní operátorka omluvila, že jí to mrzí a bla bla bla. Podle mého názoru jí to navíc vůbec nemrzelo, to by mi řekla: "Moc mě to mrzí, kam Vá

projít na článek

Kvůli médiím máme Babiše

Máme po volbách, které drtivě vyhrálo Babišovo ANO. Na sociálních sítích pomalu doznívají ohlasy ve stylu: Máme v ČR 30% idiotů, případně: Máme v ČR 40% idiotů, v případě, že dotyčný počítá za idioty i voliče SPD. Občas někdo položí dotaz, jak je možné, ž

projít na článek

Úspěch před podpisem

Jsme na začátku nového měsíce a jsme těsně před podpisem a započetím dalších významných staveb pro naší společnost a to v dopravním stavitelství, tedy zásoba práce a trochu „klidu“ pro přípravu dalších. Pracovat u nás, se vyplatí a má to smysl! Neváhejte

projít na článek

Kampaně založené na strachu: jednou vadí, podruhé ne

[2 min. čtení] Jan Sedláček: Z médií slýcháme, že si prý Babiš založil svoji kampaň na strachu a že je to špatně. Ta samá média tu přitom celé roky vytvářejí celou řadu kampaní založených právě na strachu.

projít na článek