Pokud vám doručí nevyhovující zboží anebo si sami takovou věc přinesete z obchodu, vždy je to něco, co vás rozladí, protože jednak nemáte věc, kterou jste chtěli či potřebovali a jednak vás teď čekají administrativní a logistické povinnosti spojené s uplatněním nároku na nápravu. Každý obchod má pro vyřizování reklamací recenze firem svá vlastní pravidla, avšak některé body se dají pro lepší orientaci zobecnit. Přečtěte si, jak na to Jako první si přečtěte obchodní podmínky, tyto by vám měly lépe osvětlit, co a jak je nyní potřeba udělat. Některé obchody mají své speciální formuláře, které je potřeba vytisknout, vyplnit a přiložit k reklamovanému zboží. Někdy je nutné odeslat věc na vlastní náklady standardní poštou a někdy stačí vytisknout štítek a počkat si na kurýra. Když se tyto informace nedozvíte z internetových stránek či obchodních podmínek, neprodleně kontaktujte zákaznickou linku. Dobře popište závady Na tom, jak dobře popíšete závady, může do jisté míry záviset i rychlost a výsledek celého reklamačního procesu. Proto si dejte záležet a dbejte na to, aby bylo jasné, že věc byla vadná již při nákupu anebo se nedostatky objevily bez jakéhokoli vašeho přičinění či zásahu. Některé obchody toto poctivě prověřují recenze firem, jiné se tím nezabývají do takové hloubky, lepší však je, když ze své strany uděláte maximum. Zvažte možnosti nápravy Pokud vám rovnou přijde nové zboží nebo peníze zpět, aniž by kdokoli reklamaci podrobněji řešil, máte vyhráno. V jiných případech vám může být nabídnuta oprava zboží, sleva z ceny anebo možnost využití kreditu v daném obchodě. Reklamace bývá obvykle vyřízena do měsíce od jejího doručení, vrácení peněz by dále mělo proběhnout bez delších průtahů. Když čekáte již nadstandardně dlouho, nebojte se celou věc urgovat, reklamační oddělení mají často napilno.The post Vady zboží a co můžete požadovat first appeared on SEO nástroje.Článek Vady zboží a co můžete požadovat se nejdříve objevil na SEO nástroje.
Na všech našich prodejnách můžete nadále po telefonické domluvě vyzvedávat objednané zboží.Vyzvedávat můžete jak zboží objednané na E-shopu, tak dříve objednané zboží na prodejnách.Jakmile bude vaše zboží připraveno k odběru, budeme vás kontaktovat a doho
projít na článekObchod s pánskými košilemi a kravatami SmartMen.cz rozšiřuje své služby pro zákazníky o možnosti zasílání zboží na výdejní místa v českých městech. Ve spolupráci s naším partnerem Zásilkovna s.r.o. si můžete zboží vyzvednout na desítkách výdejních míst –
projít na článekSpolečnost ErenGo s.r.o. se zabývá prodejem kvalitního sportovního oblečení renomovaných výrobců. Sídlo naší společnosti se nachází v Mikulovicích, naši prodejnu, kde si můžete zboží osobně vyzvednout, naleznete v Tišnově. Zboží zakoupené v našem obch
projít na článekPři nákupu nad 2 500,- Kč Vám objednané zboží odešleme a Vy za dopravu nic nezaplatíte. Využijte této nadupané akce a objednávejte ještě dnes!
projít na článekV letošní retail studii 2018 jsme se ptali zákazníků, jaký e-shop by si nejvíce přáli. Zvítězilo Planeo Elektro, které na začátku února e-shop skutečně spustilo. Bohužel slouží jen pro nákup akčního zboží. The post Recenze: V e-shopu Planeo koupíte jen ak
projít na článek