Vánoční výprava 2022

Vánoční výprava 2022 Velký mráz, hromada sněhu, občas nějaký led a krásná příroda. Nejen to bylo součástí letošní vánoční výpravy v Heřmanově Městci. Mimo to jsme si užili sobotního večera plného řízků, salátu, ovoce a dalších dobrot. A nesmíme zapomenout na dárečky, které si naši členové předali. Letos nás nebylo moc. Děti byly hodně nemocné, po Praze zrovna řádily různé nemoci, takže plno lidí nemohlo jet. I přes nižší počet jsme se výpravy nemohli dočkat. Vánoční výprava je vždycky jednou z těch nejlepších výprav v roce. Těšíme se na atmosféru, sníh, koulovačku, sobotní hostinu i dárečky.S očekáváním vyrážíme směr Heřmanův Městec. Celou cestu sněží, ostatně i během cesty městem nepřestává. Po příchodu a vybalení věcí si dáváme večeři, čaj a užíváme si společného večera.Ráno nás přivítala veliká zima a několik centimetrů nového sněhu. Po snídani vyrážíme na společný výlet za okolními rozhlednami Na Chlumu a Bára. Sobota plná sněhu Cesta byla poměrně rovinatá, vždy jen na rozhlednu jsme museli stoupat. Celkově ale byla cesta dost náročná, sněhu bylo opravdu dost. A k tomu ta zima. Naštěstí na oběd jsme našli odpočívadlo u Kočičího hrádku, kde jsme se ohřáli čajem a doplnili energii chlebem s pomazánkami.Cesta zpět byla už veselejší, těšili jsme se na společný večer, tradice a dárečky. Po příchodu jsme začali pracovat na přípravě slavnostní večeře. Někdo loupal brambory, někdo obaloval, jiný připravoval ovoce. Každý zanechal kus své práce. Okolo šesté bylo vše připraveno a mohl začít slavnostní večer.Najedli jsme se, užili si čaje, rozdali dárečky a užívali společných chvil u deskových her, vánočních tradic a pohody. A když už nám začala padat víčka, přesunuli jsme se do spacáků. Neděle byla ve znamení dojídání zbytků, snídaňové vánočky, balení, úklidu a dalších typických věcí, které znamenají, že výprava už pomalu končí. Ta letošní se povedla. Jen doufáme, že v dalším roce budou naši členové již zdraví a budou moci jet s námi. VŠEM PŘÁTELŮM, ZNÁMÝM, RODIČŮM, ČLENŮM A VEDOUCÍM PŘEJEME POHODOVÉ PROŽITÍ SVÁTKŮ A CO NEJLEPŠÍ VSTUP DO ROKU 2023. Další příspěvky Rukodělné podvečery Fimo Na dalším rukodělném podvečeru si vyzkoušíme práci s Fimem. Práce...Read More Myška16. 2. 2023 Hory pro děti a rodiče Stejně jako v minulých letech, i letos jsme pololetní prázdniny...Read More Myška15. 2. 2023 Letní tábor Malonty 2023 Letní tábor Malonty 2023 Letní prázdniny už se pomalu blíží,...Read More Činčila18. 1. 2023 Rukodělný podzim Máme za sebou první pololetí rukodělných podvečerů v letošním školním...Read More Myška18. 1. 2023 Load More Článek Vánoční výprava 2022 se nejdříve objevil na 117. pionýrská skupina Kalich.

Vánoční výprava

Na prosincovou výpravu jsme odjeli autobusem v pátek odpoledne ze Smíchovského nádraží. Naším cílem byla Pecnova chalupa v Občově, kde jsme strávili příjemné chvíle až do neděle. Na sobotní dopoledne měla připravený program družina Sokolů kdy jsme si vyzk

Po delší pauze opět vyrážíme na společnou víkendovou vánoční výpravu! Tentokráte pojedeme do Heřmanova Městce, kde máme domluvené ubytování v Domově dětí a mládeže a kde doufáme, že již bude sníh na zimní radovánky. Mimo to nás také čeká společná hostina

Květnová výprava

The post Květnová výprava appeared first on Mamuti.

Výprava do tělocvičny

The post Výprava do tělocvičny appeared first on Mamuti.

Vánoční otevírací doba

Vážení zákazníci, informujeme vás o vánoční otevírací době v Očních optikách OptoVize Brno a OptoVize Praha. OptoVize Brno 23. 12. 2022 1. 1. 2023 ZAVŘENO OptoVize Praha 23. 12. 2022 1. 1. 2023 ZAVŘENO Přejeme vám krásné Vánoce a těšíme se na vás v nové