Měsíc leden byl v rámci novinek ze světa online marketingu celkem šokující. Začátkem roku se totiž začala řešit osobní data uživatelů na internetu. Pojďme se tedy podívat, jaké změny se chystají.
Loni v zimě jsem v článku o měření na Facebooku upozorňoval na rozsáhlou problematiku nové podoby cookies lišty. V té době ještě nebylo patrné, zda vzejde v platnost, ale nakonec se tak opravdu stane a od 1. 1. 2022 bude možné ukládat cookies pouze se sou
projít na článekMilí milovníci puerhu a archivních čajů, po delší době, [] Příspěvek Novinky a změny 2017 pochází z puerh.cz
projít na článekDigitalizace je velké téma v každém oboru, ale obor měření energií teď prochází velkými změnami, které jsou částečně způsobené i novými legislativními požadavky. Do 1.1. 2027 by měli být všechny osazené měřiče (teplo a teplá voda) již jen dálkově odečita
projít na článekDisclaimer: Nejsem právník, takže vše na vlastní odpovědnost. Úvod do problematiky správného měření bez cookies a osobních údajů Toto je můj osobní pohled na věc, mnohým z vás se může zdát příliš tvrdý. Naučil jsem se s tímto přístupem k měření pracovat j
projít na článekCookies je stále omílané téma, a to dokonce i u mě na blogu, ale právem. Pro každého marketéra by však mělo být důležité, takže alespoň základní orientace v této oblasti je nezbytná. V tomto článku se proto budu snažit udělat aktuální přehled o problemati
projít na článek