Venkovní reklama

Venkovní neboli outdoorová reklama je v dnešní době stále velmi účinný nástroj, jak zaujmout potencionální zákazníky. Specializujeme se na výrobu polepů prodejen a kanceláří, které je možno doplnit světelnou 3D reklamou či vlajkami a mušími křídly. Navrhneme a vyrobíme reklamní plachty a cedule, vytiskneme billboardy.

projít na článek

SuperVáclav je super hloupá reklama?

Při čtení reportáže mě samozřejmě napadlo podívat se na obsah webové prezentace www.supervaclav.cz. Na tomto webu jsou základní informace o Superváclavovi, ale především je to reklama na hosting www stránek od Active 24

projít na článek

Grafika pro tiskoviny a venkovní reklama

Pokud nabízíte dobrý výrobek nebo službu a potřebujete jej prezentovat Vašim zákazníkům nebo partnerům, je třeba neopomenout tradiční formu propagace - tiskoviny, tzn. letáky, plakáty, prospekty, katalogy a další. Navíc v případě realizace grafiky a tisku

projít na článek

Reklama na google má veľký účinok

V digitálnom priestore, ktorému dominuje obsah, je pre podniky veľmi dôležité byť viditeľný a relevantný. Spomedzi rôznych spôsobov propagácie online sa ako veľmi účinná ukázala reklama prostredníctvom vyhľadávačov, konkrétne google

projít na článek

Reklama na internetu – PPC reklama

Internet se stal největším zdrojem informací. Internetová PPC reklama patří k nejúčinnějším reklamním nástrojům a stává se tak nedílnou součástí online marketingu. PPC reklama má řadu výhod. Jednou z nejvýznamnějších je to, že se platí až když se návštěvn

projít na článek

Kdy je reklamní leták dobrá reklama?

Myslíte si, že reklamní leták není už dávno „in“? Naopak. Pokud ho dobře sestavíte a zacílíte, může vám přinést „hodně muziky za málo peněz“. The post Kdy je reklamní leták dobrá reklama? first appeared on Odzkoušeno.cz.

projít na článek