Dneska bych rád navázal na článek o přechodu na Google Analytics 4. Vypíchl jsem pro vás ty nejdůležitější oblasti v nových GA4, které je třeba mít pod palcem.
Nejspíše vám přišel následující e-mail. Odkazy z textu: [UA→GA4] O automaticky vytvořených Google Analytics 4 službách (GA4 property): https://support.google.com/analytics/answer/12938611 (jen angličtina) [GA4] Začněte používat Google Analytics 4 : https:
projít na článekMít Google Analytics 4 se už dneska určitě vyplatí. Je však důležitá nejen příprava a testování, ale i fakt, že Google plánuje vytvořit těm uživatelům, kteří ještě službu nenastavili, automatický import z Google Universal Analytics. Což nemusí být úplně i
projít na článekGoogle Analytics (GA) je analytický nástroj z dílny Google, známý pod názvem Universal. Ten umožňuje jednoduše zjistit nejdůležitější data o webu či e-shopu, ať už se jedná návštěvnost a zobrazení stránek, měření hodnot objednávek nebo třeba odkud přicház
projít na článekGoogle Analytics 4 není nepovedou kopií starých Analytics. Je to úplně nový pohled na webovou analytiku. Na blogu Marketing Makers jsem najdete tip na tři super přehledy v GA4, které jsou možné díky GA4 a jejich možnostem reporting. Přejít na článek
projít na článekDisclaimer: Nejsem právník, takže vše na vlastní odpovědnost. Co to je Google consent mode? Je to funkce od Google co pomáhá s nastavení a dodržování souhlasů. https://support.google.com/analytics/answer/9976101?hl=cs https://developers.google.com/tag-pla
projít na článek