> Společnost investuje v prvním kroku 460 milionů Eur do rekonstrukce závodu Wolfsburg, který se stane vysoce produktivním výrobním centrem pro elektromobilitu> Hlavní závod se již intenzivně připravuje na výrobu modelu ID.3> V budoucnosti bude z montážní linky ve Wolfsburgu sjíždět ještě jeden zcela elektrický model pro segment kompaktních SUV s vysokými objemy prodeje> Projekt vozidla Trinity a platformy SSP zůstává pevně zakotven ve Wolfsburgu Volkswagen připravuje výrobní závod Wolfsburg na budoucnost. V prvním kroku do začátku roku 2025 investuje značka Volkswagen do svého hlavního výrobního závodu v sídle koncernu 460 milionů Eur. Ve středu 7. prosince to oznámil CEO značky Thomas Schäfer na podnikové schůzi ve Wolfsburgu. Investice budou směřovat [] The post Volkswagen urychluje transformaci výrobního závodu Wolfsburg appeared first on VW Scene.
> Mobilita pro všechny: Volkswagen vystavuje na IAA MOBILITY své rozsáhlé produktové portfolio pro dnešek i zítřek> Thomas Schäfer, předseda představenstva značky Volkswagen: „Naše nové směřování je patrné v celé šíři, ať se jedná o vozidla poháněná elekt
projít na článek> Volkswagen Group of America poskytne na veletrhu CES výhled na další model z rodiny ID.> Výkonná elektrická limuzína s dojezdem až 700 kilometrů (WLTP)> Speciální maskování modelu ID.7 vytváří důmyslné světelné efekty prostřednictvím elektroluminiscence
projít na článekManažerskou elektrickou limuzínu ID.7 lze nyní objednávat ve verzi Pro s využitelnou kapacitou akumulátorů77 kWh a dojezdem až 618 kilometrů (WLTP) Nové ID.7 Pro srozsáhlou sériovou výbavou stojí 1569900 Kč Do konce letošní roku budou do předprodeje zařaz
projít na článekVýroba droždí v období pandemie COVID-19 Výroba droždí v období pandemie COVID-19 Chcete se dozvědět, jak jsme vyráběli droždí na vrcholu pandemie COVID-19? Podívejte se na naše video přímo z výrobního závodu. Na začátku této krize i běhe
projít na článekV roce 1967 započala výroba druhé generace, a v roce 1975 se představil jeho větší sourozenec Volkswagen LT. O 4 roky později došlo k zrušení výroby v Hannoveru. Tou dobou výroba běžela v Brazílii, Mexiku a Jižní Africe. Výrobou obytných verzí se zabývala
projít na článek