VW EOS 1.4 TSI na LPG

Technická data přestavby na LPG: Systém:                        Alex Idea Direct Injection Reduktor LPG:           Alex Shark 1500 Elektroventil LPG:     Alex LPG-MAX  ventil s max průtokem na 8mm trubku Filtr plynné fáze:        Alex Ultra 360° Vstřikovače LPG:       Alex Barracuda SE 115 Nl  precizní přesné vstřikovače plynu Nádrž LPG:                 ZTW 650/180/47 litrů Multiventil:                 Tomasetto 250/30° Plnící koncovka LPG ve schránce tankování benzínu Přepínač plyn/benzín z optickým ukazatelem hladiny LPG a akustickou signalizací provozních stavů systému LPG Alex Idea Direct Injection Systém LPG pro motory s přímým sekvenčním vstřikováním je kompletně vyvinutý firmou ALEX.  Je v něm použito mnoho originálních strategií řízení palivových map a emulací signálů benzínové jednotky pro dokonalé sladění plynového vstřikování s benzínovým řídícím systémem. Systém Alex Idea DI  je trvale napojen na datovou sběrnici originální palubní diagnostiky vozidla protokolem  OBD.  Díky tomu systém LPG dokáže korigovat odchylky nastavení palivové mapy, které mohou  vznikat kolísáním kvality LPG, nebo dlouhodobě postupnou změnou parametrů některých prvků plynového systému. Spočítejte si návratnost investice do přestavby na LPG Přestavba na pohon LPGVW EOS Cabrio 1.4 TSI NA LPG Technická data vozidla: Výrobce vozidla:          VW Model vozidla:             EOS  Cabrio 1.4 TSI Objem motoru:            1.4 Typ motoru:                 CAXA Výkon motoru:            90 kW/5300  ot/min Rok výroby:                 2011 Minimální spotřeba benzínu Motory s přímým vstřikováním TSI, GDi apod. vyžadují při provozu na LPG přívstřik benzínu. Systém Alex Idea DI díky patentovaným strategiím umožňuje minimalizovat přívstřik benzínu na pouhých 3-5% benzínu, ve vyjímečných případech max 10%. Výkon na LPG jako na BA-95 Při provozu na LPG má motor prakticky stejný výkon, jako na BA-95. Nepoznáte, jestli jedete na benzín, nebo LPG! Nádrž LPG místo rezervy Nádrž LPG je toroidní v podlaze kufru o objemu 47L. Záruka 5 let Systém LPG je složen z vybraných originálních dílů. Tyto komponenty mají garanci nejvyšší kvality. Ekonomika provozu motoru TSI na LPG Provoz na LPG s přívstřikem benzínu 3-5% 53% Provoz na benzín BA-95 100% VW EOS Cabrio 1.4 TSI 2011 přestavba na LPG vlastnosti & zkušenosti   Průměrná spotřeba benzínu  5,7 9 l/100km podle režimu a způsobu jízdy Průměrná spotřeba LPG 6,6 9 l/100km + 0,5 0,7l benzínu podle režimu a způsobu jízdy Motor funguje v celém výkonovém rozsahu na LPG perfektně bez jakýchkoli vedlejších projevů Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG. Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání. Toto vozidlo může být na přání vybaveno sekvenčním elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG Elektronic Valve Protector (EVP) s možností dávkování aditiva prostřednictvím plynových vstřikovačů. Máte otázky? Napište nám! Rádi Vám vše vysvětlíme Napište si o cenovou nabídku! Vypracujeme Vám jí na míru Zkuste výpočet rentability přestavby! Vyplatí se Vám přestavba na LPG? Zpět nahoru Příspěvek VW EOS 1.4 TSI na LPG pochází z Přestavba na LPG

projít na článek