Výnosy Coca-Coly na vzestupu

Coca-Cola posílila své zisky na poli sodovek na svém nejsilnějším severoamerickém trhu, i přes to, že bylo nedávno přijato opatření na zvýšení cen u hliníku. Čistý zisk u limonádového obra poskočil o 69% na 2,3 miliardy dolarů po snížení daňových nákladů. Výnosy poklesly o 12% po prodeji značky franšízantům. Výsledky se dostavily po posílení značky v Severní Americe nedlouho poté, kdy firma představila nové příchutě značky Diet Coke a změnila značku Coke Zero. Navíc byly do prodeje uvedeny menší balení většiny nápojů. Tato opatření byla ustanovena v rámci kampaně na poptávku spotřebitelů, kteří v obavách po obezitě v USA, ale i dalších zemích, po této změně volali. Spotřebitelé kupují více nápojů hlavně díky tomu, že je z čeho vybírat a nabídka je rozmanitá. Množství prodeje šumivých nápojů se v Severní Americe zvýšilo o jedno procento. Zvýšení přišlo i přes to, že byl region zasažen v rámci celého dodavatelského řetězce od vyšších nákladů po dopravu až po cenu plastů a ceny za výrobu plechovek z hliníku. Vyšší náklady vedly společnost k růstu cen, což v tomto regionu není podle vedoucích pracovníků obvyklé. V druhé polovině tohoto roku však ředitelé očekávají další kolísání cen na zámořských trzích vzhledem k posilujícímu dolaru. Nicméně globální hospodářský růst zůstává stabilně velmi silný i přes to, že vždy existuje jistá míra nejistoty z geopolitického hlediska a eskalace obchodních konfliktů. Limonádový průmysl však zůstává naživu a roste. Akci společnosti se zvýšily o 2,4 procenta na 46 dolarů. Coca-Cola, která je od roku 1944 registrována také pod značkou Coke je nejslavnější kofeinový nápoj hnědé barvy, uveden na trh v roce 1886. Vyráběn je firmou The Coca-Cola Company a dnes už se jedná o nealkoholický nápoj bez vína a kokainu. Od roku 1888 je limonáda sycena oxidem uhličitým. Článek Výnosy Coca-Coly na vzestupu se nejdříve objevil na Iceand fire.

projít na článek

Coca-Cola zapojila AI a vyrobila Y3000. Nápoj a plechovku navrhla umělá inteligence, chutná to prý jako maliny

Americká firma The Coca-Cola Company představila nový nápoj Y3000, který bude vyrábět v limitované edici. Z pohledu technického magazínu by to nebyl nijak zajímavý fakt, nicméně tiskovou zprávou rezonuje dnes již téměř zprofanovaný termín „umělá inteligen

projít na článek

Rozšířená realita na vzestupu

V rámci nových medií tentokrát zabrousím do tématu augmentované neboli rozšířené reality. Důvod pro napsání tohoto článku je jednoduchý – tato nová oblast narůstá na popularitě, a proto si zaslouží, abychom se jí trochu podívali na zoubek. 

projít na článek

Tipy pro založení dropshippingového e-shopu

Protože online obchodování je za poslední roky stále na vzestupu, připravil jsem pro vás další článek, který otevírá možnosti všem e-shopařům, kteří nechtějí řešit složité papírování nebo mít vlastní sklad, ale chtějí se věnovat hlavně brandu, marketingu

projít na článek

Vlastní bydlení versus nájem bytu. Jaká je realita?

Covid a dramaticky rostoucí ceny bytů. To je koktejl negativních faktorů, které Čechům hatí sen o vlastním bydlení. Tři čtvrtě Čechů se obává, že na vlastní bydlení nebude mít nikdy dostatek peněz. V důsledku toho je po vzoru západních zemí na vzestupu tr

projít na článek

Budoucnost internetových obchodů. Jaké „vychytávky“ se mohou stát součástí e-commerce v příštích letech?

Nakupování v e-shopech se stalo běžnou součástí našich životů. V příštích letech se však můžeme stát na tomto poli svědky změn, které budou skutečně revoluční a celý proces ještě zjednoduší. Online nákupy jsou nadále na vzestupu Nedůvěra – to byl pocit, k

projít na článek