Coca-Cola posílila své zisky na poli sodovek na svém nejsilnějším severoamerickém trhu, i přes to, že bylo nedávno přijato opatření na zvýšení cen u hliníku. Čistý zisk u limonádového obra poskočil o 69% na 2,3 miliardy dolarů po snížení daňových nákladů. Výnosy poklesly o 12% po prodeji značky franšízantům. Výsledky se dostavily po posílení značky v Severní Americe nedlouho poté, kdy firma představila nové příchutě značky Diet Coke a změnila značku Coke Zero. Navíc byly do prodeje uvedeny menší balení většiny nápojů. Tato opatření byla ustanovena v rámci kampaně na poptávku spotřebitelů, kteří v obavách po obezitě v USA, ale i dalších zemích, po této změně volali. Spotřebitelé kupují více nápojů hlavně díky tomu, že je z čeho vybírat a nabídka je rozmanitá. Množství prodeje šumivých nápojů se v Severní Americe zvýšilo o jedno procento. Zvýšení přišlo i přes to, že byl region zasažen v rámci celého dodavatelského řetězce od vyšších nákladů po dopravu až po cenu plastů a ceny za výrobu plechovek z hliníku. Vyšší náklady vedly společnost k růstu cen, což v tomto regionu není podle vedoucích pracovníků obvyklé. V druhé polovině tohoto roku však ředitelé očekávají další kolísání cen na zámořských trzích vzhledem k posilujícímu dolaru. Nicméně globální hospodářský růst zůstává stabilně velmi silný i přes to, že vždy existuje jistá míra nejistoty z geopolitického hlediska a eskalace obchodních konfliktů. Limonádový průmysl však zůstává naživu a roste. Akci společnosti se zvýšily o 2,4 procenta na 46 dolarů. Coca-Cola, která je od roku 1944 registrována také pod značkou Coke je nejslavnější kofeinový nápoj hnědé barvy, uveden na trh v roce 1886. Vyráběn je firmou The Coca-Cola Company a dnes už se jedná o nealkoholický nápoj bez vína a kokainu. Od roku 1888 je limonáda sycena oxidem uhličitým. Článek Výnosy Coca-Coly na vzestupu se nejdříve objevil na Iceand fire.
Americká firma The Coca-Cola Company představila nový nápoj Y3000, který bude vyrábět v limitované edici. Z pohledu technického magazínu by to nebyl nijak zajímavý fakt, nicméně tiskovou zprávou rezonuje dnes již téměř zprofanovaný termín „umělá inteligen
projít na článekV rámci nových medií tentokrát zabrousím do tématu augmentované neboli rozšířené reality. Důvod pro napsání tohoto článku je jednoduchý – tato nová oblast narůstá na popularitě, a proto si zaslouží, abychom se jí trochu podívali na zoubek.
projít na článekProtože online obchodování je za poslední roky stále na vzestupu, připravil jsem pro vás další článek, který otevírá možnosti všem e-shopařům, kteří nechtějí řešit složité papírování nebo mít vlastní sklad, ale chtějí se věnovat hlavně brandu, marketingu
projít na článekCovid a dramaticky rostoucí ceny bytů. To je koktejl negativních faktorů, které Čechům hatí sen o vlastním bydlení. Tři čtvrtě Čechů se obává, že na vlastní bydlení nebude mít nikdy dostatek peněz. V důsledku toho je po vzoru západních zemí na vzestupu tr
projít na článekNakupování v e-shopech se stalo běžnou součástí našich životů. V příštích letech se však můžeme stát na tomto poli svědky změn, které budou skutečně revoluční a celý proces ještě zjednoduší. Online nákupy jsou nadále na vzestupu Nedůvěra – to byl pocit, k