Vývoj z USA slibuje najet 400 kilometrů a poté se nabít za deset minut

 Obavy z dojezdu elektronických vozidel by měly zmizet díky vývoji baterií z Pennsylvánské státní univerzity. Baterie s fosforečnanem lithno-železitým s dlouhou životností umožní dojezd 400 kilometrů a během přestávky na kávu by se měla nabít za pouhých deset minut. Podle týmu je to možné díky technologii samoohřívání, která přináší baterii na optimální provozní teplotu. Více  

projít na článek

Rychlé nabíjení

 Nová švýcarská společnost Morand eTechnology chce zatřást světem elektromobilů baterií, kterou lze plně nabít za pouhé dvě a půl minuty. Revoluční inovace od Morand eTechnology boduje dlouhým dojezdem pro e-auta. Je určen pro čistě elektrická městsk

projít na článek

Elektrická auta dojezd více než 1000 km?

Nové typy baterií mají zásadně zvýšit jízdní výkon vozidel na elektrický pohon. Němečtí a nizozemští vědci vyvinuli techniku. Nový typ technologie baterií Spatial Atom Layer Deposition (Sald) by měl elektromobilům umožnit ujet na jedno nabití baterie více

projít na článek

Zemětřesení ve Fukušimě

Mořské dno u japonského pobřeží se znovu otřáslo velkými otřesy, událost, která vyvolala traumatické vzpomínky. Na tomto zemětřesení bylo zvláštní, že k němu došlo 57 kilometrů od pobřeží prefektury Fukušima. Velmi blízko místa, kde o jedenáct let a šest

projít na článek

Vývoj elektronického správce pro neinvazivní servisní činnost

Vývoj elektronického správce pro neinvazivní servisní činnost ve společnosti POWERBRIDGE s r.o. je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu je průmyslový výzkum a experimentální vývoj. Výsledkem projektu je vývoj sofistikovaného řešení elektronickéh

projít na článek

Fukušima - deset let

 Ani deset let po katastrofě ve Fukušimě v Japonsku se provozovatelé jaderných elektráren v Evropě z vážné nehody téměř nic nedozvěděli. Podle současného šetření Greenpeace běží v EU nejméně deset jaderných elektráren bez adekvátní bezpečnostní konce

projít na článek