Vzhůru na TikTok reklamy!

Svůj další blogový příspěvek věnuji sociální síti TikTok. Ve svém předchozím článku jsem popisoval, že se na TikToku objevuje převážně mladá generace, proto tuto síť považuji za perspektivní, přestože jsou její kořeny v (aktuálně nepříliš nepopulární) Číně. Dnes vám však chci představit jednu tiktokovou novinku – většímu počtu uživatelů i agentur se konečně zpřístupnily reklamní účty, takže se pojďme podívat, jak je možné reklamy zacílit.

projít na článek

Ulovte lajky na TikToku

TikToku jsem se už věnoval v předchozích článcích, a to převážně na téma placené reklamy a trendů z hlediska cílení. Dnes bych se rád podíval na obsah, který je pro TikTok zatraceně důležitý.

projít na článek

Jak na TikTok?

O sociální síti TikTok píšu vůbec poprvé, protože jde o poměrně mladou aplikaci, která vznikla v roce 2016, ale také proto, že k růstu její oblíbenosti u nás dochází až v několika posledních měsících.

projít na článek

Výroba reklamy

Reklamní výroba Attract zajišťuje komplexní služby v oboru výroby reklamy. Nafukovací reklama v naší nabídce Cena výroby reklamy Reklamní servis NONSTOP 24/7 Výroba reklamy Velkoplošný tisk Řezaná grafika Komplexní značení Orientační systémy Světelná rekl

projít na článek

Využití demografických údajů v reklamě

Protože je publikum pro tvorbu reklamy opravdu klíčové, rozhodl jsem věnovat další díl ze seriálu „Letní školy reklamy“ demografickým údajům. Ty totiž jednoznačně definují, k jakému publiku hovoříte, tedy kam reklamu směrujete.

projít na článek

Kdy se vám vrátí investice do online reklamy?

Návratnost investic do online reklamy je sice komplikované téma, ale zároveň i stěžejní bod každého e-commerce projektu. Proto je nutné se hned od počátku zamyslet, jak nejlépe zhodnotit peníze, které vložíte do kampaní.

projít na článek