Web jako způsob marketingu

Vidíme, jak se všechno snaží být mobilní a schopné konkurence. Trhy již nenajdeme v klasické podobě někde v ulicích, ale spíše na internetu, kde lze sehnat téměř cokoliv. Navíc nám síť přináší cosi globálního, co nám nemůže nabídnout žádná místní tržnice. Je to hlavně propojení jednotlivých zemí, kdy můžeme dnes získat produkt z druhého konce planety. Vše je tedy otázkou ceny. Internet není ale světem pouze pro zákazník. Je to vhodná příležitost také pro investory a podnikatele jak ve fázi startu podnikání tak i již zaběhnuté firmy. Ve výsledku tedy web tyto světy propojuje a nabízí nevídané možnosti, které by v realitě nebyly absolutně uskutečnitelné. Hlavními znaky obchodování na internetu je tedy mobilita, rychlost nákupu, okamžitý servis a rady, ale také možnost srovnání a pohodlí pro zákazníka. Klient si tak dnes může skoro automaticky diktovat podmínky, jak co bude probíhat na internetu. Můžeme se totiž setkat se stovkami firem, které nabízejí ty stejné produkty. Otázkou tedy zůstává, kdo srazí náklady a cenu nejníž. V této fázi přichází na řadu marketing. Ten je dnes životně důležitý, protože vzhled rozhoduje. A to nejen ve světě internetu, ale také při výběru partnera, povolání nebo jednotlivých životních příležitostech. Firma si tedy musí dát záležet, jak se bude před světem prezentovat. Důležitým a tedy i hlavním ukazatelem jsou webové stránky, které jsou pro přežití firmy takřka životně důležité. Musíme vytvořit takové stránky, které jsou intuitivní, jednoduché, ale vzhledově přívětivé s poutavým obsahem. Na to potřebujeme koupit dobrou doménu, najmout si zkušeného programátora a grafika, který to vše krásně zaobalí. Tito lidé znají dobře svou hodnotu, a proto se připravte, že budete pořádně platit. Ale po prvotní investici se vám peníze dozajisté vrátí. Nejde ovšem pouze o tvorbu webu. Člověk by měl působit také na sociálních sítí, kde odkazuje zákazníky právě na své webovky. Zde můžeme klientům radit nebo je případně přesvědčit o koupi právě našeho produktu Článek Web jako způsob marketingu se nejdříve objevil na Gate mont.

projít na článek

Co je PPC reklama? Způsob jak získat více zákazníků!

Objevte jeden z nejsilnějších nástrojů online marketingu, kterým je PPC reklama. Jde o nástroj neustále se rozvíjející a uplatnitelný pro jakýkoliv business. Zjistěte, co to je a jak může pomoci právě vám! Co je to PPC? PPC je zkratka anglického Pay per C

projít na článek

10 největších problémů v marketingu

Příspěvek 10 největších problémů v marketingu pochází z ZeptejSeFilipa

projít na článek

FREE přednáška o Youtube marketingu v Brně

UPDATE! Fotky z proběhlé přednášky Youtube marketing jsou zde Neříkejte jen příběh své značky, říkejte ho správně a demonstrujte jej Příspěvek FREE přednáška o Youtube marketingu v Brně pochází z ZeptejSeFilipa

projít na článek

Kurz Jak na úspěšný OBSAH na webu a sítích v Plzni

Zvyšte své zisky a vybudujte si jméno pomocí obsahového marketingu. Přijďte na kurz, který jsme pro vás přichystali v Plzni. Ukážeme vám, jak vám pomůže obsah na webu i na sociálních sítích nebo jak na komunikaci s médii. Kurz je jako stvořený pro začínaj

projít na článek

Zpracování osobních údajů pro účely behaviorálního marketingu není nezbytné pro plnění smlouvy

Dne 31. března 2023 Úřad pro ochranu osobních údajů zveřejnil na svých internetových stránkách výroční zprávu za rok 2022.1 V této výroční zprávě mj. upozornil na několik závazných rozhodnutí Evropského sboru pro ochranu osobních údajů („EDPB“), ze kterýc

projít na článek