Za reklamní tweet chci milion

Tomáš Krause na svém blogu sepsal krátkou úvahu o cenách placených tweetů. Jeho výpočty jsou sice výrazně reálnější, než původní nesmyslné třicetikoruny objevující se při spuštění PayForTweet. I tak mi ale přijdou hodně podstřelené. Chybí mi tam totiž připočtená prémie za samotnou osobu majitele daného Twitter účtu. Prémie dává smysl pro obě zúčastněné strany: Z pohledu inzerenta proto, že jeho sdělení bude díky důvěryhodnosti majitele účtu, WOM, možnému virálnímu šíření fungovat daleko lépe, než nějaká běžná display reklama.Z pohledu majitele účtu je to pak kompenzace za to, že ze sebe jako dosud nestranného pozorovatele veřejně udělá uplatitelnou neobjektivní hlásnou troubu. Obávám se ale, že tam, kde by taková inzerce dávala smysl, se pak často nepotkají představy obou stran o výši prémie. Inzerenti se budou držet blízko odhadům podle klasických metrik, jak je nastínil Tomáš Krause. Na druhé straně za to, abych si definitivně veřejně podkopal svou důvěryhodnost, bych jako majitel nějakého trochu fungujícího účtu chtěl za reklamu, které sám nevěřím, určitě řádově víc než pár tisíc. Prodej tweetů se tak omezí jen na bezcenné účty, na kterých to skoro už ani nestojí za to, zpravidla obchodované na hromadných tržištích typu PayForTweet. Případně na výjimečné excesy, kde majitel účtu nedohlédne svou cenu. Anebo kde bude propagovanému produktu věřit i tak a finanční odměnu bude chápat jako příjemný bonus navrch. Z pohledu inzerentů je ale dlouhodobě lepší sociálním sítím porozumět, spíš než si je kupovat. Daleko větší smysl tak dává jít cestou skutečného neplaceného WOM, linkbaitingu, online PR. Tedy ve zkratce být tak dobrý, zajímavý a přínosný, že o mně bude twittersféra psát sama, ráda a zadarmo. Související odkazy: Za reklamní tweet chci 750 KčKoupíte si už všechno, placené tweety jsou ale zatím příliš levné

projít na článek

Rok 2018 Lucie Redlové & Garde v číslech

počet vydaných EP: 1 (Otázky, produkoval Tomáš Neuwerth)počet natočených videoklipů: 1 (píseň Až uzamkneme nebe, natočeno na Srí Lance) počet odehraných vernisáží: 3 počet odehraných svateb: 1 počet koncertů ukončených policií: 1 (festival Všudybud) počet

projít na článek

Reklamní banner

zakrytí lešení děrovaným bannerem během opravy fasády The post Reklamní banner appeared first on Alfagraf s.r.o..

projít na článek

Naše čepice

Je opravdu hodně způsobů, jak můžete reprezentovat sebe anebo vaši firmu. A také nikdy nezapomínejte na to, že když chcete podnikat či dělat něco podobného, tak také musíte myslet na to, byste měli nějakou reputaci nebo nějakou reklamu. Věřte mi, že nic n

projít na článek

Nový rok, nové začátky?!

S novým rokem přichází nová předsevzetí. Chci být hubenější, chci mít nižší číslo na váze, chci se vejít do těch starých kalhot, chci žít zdravěji! Přidejte se k nám a my Vás nenecháme polevit. U nás ve fitness centru Studio Silueta Vám připravíme cvičen

projít na článek

Reklamní agentura Salay

Se společností KP print s.r.o. je radost spolupracovat. Vždy je vše tak, jak má být a v termínu. The post Reklamní agentura Salay first appeared on KP print s.r.o..

projít na článek