Zakázaná morbidní reklama Volvo

Reklama pojmenovaná ABC of death je inspirována horory z let 2012 a 2014 a ukazuje různé způsoby smrti obyvatel jedné nejmenované britské vesničky. Děda, který umře za volantem Volva XC90 by přejel pána venčícího své psy, nebýt automatického brzdění City Safety, kterým je vůz vybaven. Morbidní dílo dvojice režisérů Daniela Titze a Doriana Lebherze z Filmové akademie Baden-Württemberg v Německu prý nakonec zakázáno nebylo a může se po 22. hodině vysílat. Jeho síla bude ale spíš ve viralitě a šířeno bude hlavně po internetu.

projít na článek

Navigace pro VOLVO XC60

- dotyková 7" obrazovka - nejnovější mapy 2011 - DVD a multimédia - možnost couvací kamery

projít na článek

Reklama ochrana osobních údajů

Na našich webových stránkách se zobrazují reklamy poskytované reklamními společnostmi třetí strany. Tyto společnosti mohou používat údaje (nikoli však jméno, adresu, e-mailovou adresu a telefonní číslo) o vašich návštěvách těchto i jiných webových stránek

projít na článek

Dobrák od kosti

Píseň Dobrák od kosti složil pro skupinu Chinaski Petr Kužvart. Na textu se podíleli Pavel Grohman, Michal Malátný a Tomáš Roreček. Tuto, jistě s nadsázkou morbidní píseň, uvedli Chinaski na svém albu: Chinaski - Originál, vydaném v roce 2002. V písni

projít na článek

SmartMania.cz // iPhone a Pixel na návštěvě v lázních. Nová reklama Googlu jde tvrdě proti Applu

Nová reklama Googlu si dělá legraci z iPhonu Zesměšňuje především pozdní příchod konektoru USB-C Spot balancuje na hraně vtipnosti a trapnosti Zdravá konkurence je dobrá věc prakticky v každém odvětví, chytré telefony nevyjímaje. Soupeření jednotlivých zn

projít na článek

Příprava

9.  Hrají  čtyři  osoby,  každá  za  sebe,  nikoli  v  týmech.  Každý  hráč  může,  považuje­ li  to  za  vhodné,  tiše  podporovat  některého  ze  svých  protivníků  proti  jinému,  ale jakákoli  explicitní  spolupráce  nebo  dohoda  mezi  dvěma  nebo  v

projít na článek