Reklama pojmenovaná ABC of death je inspirována horory z let 2012 a 2014 a ukazuje různé způsoby smrti obyvatel jedné nejmenované britské vesničky. Děda, který umře za volantem Volva XC90 by přejel pána venčícího své psy, nebýt automatického brzdění City Safety, kterým je vůz vybaven. Morbidní dílo dvojice režisérů Daniela Titze a Doriana Lebherze z Filmové akademie Baden-Württemberg v Německu prý nakonec zakázáno nebylo a může se po 22. hodině vysílat. Jeho síla bude ale spíš ve viralitě a šířeno bude hlavně po internetu.
- dotyková 7" obrazovka - nejnovější mapy 2011 - DVD a multimédia - možnost couvací kamery
Na našich webových stránkách se zobrazují reklamy poskytované reklamními společnostmi třetí strany. Tyto společnosti mohou používat údaje (nikoli však jméno, adresu, e-mailovou adresu a telefonní číslo) o vašich návštěvách těchto i jiných webových stránek
projít na článekPíseň Dobrák od kosti složil pro skupinu Chinaski Petr Kužvart. Na textu se podíleli Pavel Grohman, Michal Malátný a Tomáš Roreček. Tuto, jistě s nadsázkou morbidní píseň, uvedli Chinaski na svém albu: Chinaski - Originál, vydaném v roce 2002. V písni
Nová reklama Googlu si dělá legraci z iPhonu Zesměšňuje především pozdní příchod konektoru USB-C Spot balancuje na hraně vtipnosti a trapnosti Zdravá konkurence je dobrá věc prakticky v každém odvětví, chytré telefony nevyjímaje. Soupeření jednotlivých zn
9. Hrají čtyři osoby, každá za sebe, nikoli v týmech. Každý hráč může, považuje li to za vhodné, tiše podporovat některého ze svých protivníků proti jinému, ale jakákoli explicitní spolupráce nebo dohoda mezi dvěma nebo v
projít na článek