Scénáře, ve kterém bude veškerá komunikace např. kvůli reklamaci probíhat výhradně online, se ještě minimálně pár let nedočkáme. V dialogu mezi spotřebiteli a firmami totiž hrají podle průzkumu společnosti Cofidis stále jednoznačně prim zákaznické linky. Potěšující proto je, že se jejich úroveň v posledních letech zvyšuje. Na druhé straně ale rostou i rozdíly mezi jednotlivými firmami, kdy se špičkový servis střídá s méně kvalitními. Na vině jsou zejména základní chyby a fluktuace zaměstnanců.
Za 15 let fungování na českém trhu se Cofidis zařadil mezi přední značkové nebankovní společnosti. Od roku 2004 přitom společnost ušla velký kus cesty a vybudovala si pozici spolehlivého a transparentního poskytovatele úvěrů se skvělým zákaznickým servise
projít na článekKopřivový sirup s karamelem Kopřiva podporuje tvorbu krve, působí proti chřipkovým virům, působí močopudně, zlepšuje tvorbu enzymů slinivky, takže zlepšuje její funkci, pomáhá prokrvovat vnitřní orgány. Posiluje organismus. Balení: hnědá skleněná láhev, o
Přemýšlíte o dárcích k Vánocům pro auto-moto nadšence, ale chybí vám ta správná inspirace? Chtěli byste něco jedinečného, neotřelého, něco, co si zkrátka obdarovaný nepořídí sám, ale chybí vám nápad? Proto jsme tu. Darujte dárek, který může zachránit živo
projít na článekExcel úroveň 1: Chybí mi pevný základ Brno 23. 9. 9:00 - 24. 9. 16:00 Jaroslav Jelen, DiS.
projít na článekPolovina Čechů očekává, že jejich důchod bude vyšší, než jaká je současná realita. Přehnaná očekávání mají lidé i v případě výše invalidních důchodů. Vyplývá to z nedávného průzkumu agentury STEM/MARK pro společnost Broker Trust. Spoléhat se přitom pouze
projít na článek