Základní příčina pádu

Jiří Vacek ... Základní příčinou našeho pádu je nevědomé ztotožnění vědomí Já jsem s ne-já, s tím co nejsme a život pod vládou této nevědomosti. Je ztotožněním vědomí Já jsem se stvořením, které si uvědomuje neboli pozoruje. Základem vysvobození je odstranění této nevědomosti poznáním Já jsem vědomí Já jsem. Nejsem nic stvořeného, co si uvědomuji, ale vědomí, které si toto vše uvědomuje a hlavně sama Sebe. Nejsem nic ze světa, nejsem tělem, nejsem myslí a jejími výtvory, ale jsem ryzí vědomí Já jsem. Trvalé a vědomé spočívání až do plného ztotožnění s vědomím Já jsem, rozpouští totožnost s tím, co nejsem. Nalezení toho, co v Pravdě jsem, vědomí Já jsem, je proto základním předpokladem našeho rozlišení se od toho, co nejsem...

projít na článek

Telefon se po pádu nezapne

Při pádu došlo k poškození na základní desce, která potřebuje odbornou opravu, která je prováděna v servisu telefonu a tabletu v Havířově. Při pádu došlo k poškození z některého obvodu, který je potřeba vyměnit. Jsme servis telefonu a tabletu s dlouholeto

projít na článek

Z naší pošty - Pro zasmání?!

Přátelé Jiřího Vacka ... Mnozí hledající se chovají podobně. Vynechávají možnost získat, jak říká Buddha, neporovnatelný zisk, protože také hrají nějaký „ping-pong“. Právě proto nemají výsledky. Příčina, jak si myslí, je v nauce, v mistrovi a v mnoha d

projít na článek

O pádech

Jiří Vacek Představa, že každý, kdo je na stezce, je dobrý, duchovní a blíží se Bohu, je všeobecně neodůvodněná. Petr Klíma výstižně říkal: „Světský člověk je zamrzlá žumpa, duchovní člověk je žumpa rozmrzlá.“ On to říkal peprněji, ale tvrzení je výsti

projít na článek

Je Já jsem stále uskutečněno?

Jiří Vacek Ramana Maháriši a nejen on nás opakovaně učí, že vědomí Já jsem je stále uskutečněno, je stále přítomné a jsme to my sami. To je pravda. Pravda také je, že si Já jsem neuvědomujeme, protože mu nevěnujeme pozornost, což je základní příčina, p

projít na článek

Pokleslá šakti, božská tvořivá moc

Jiří Vacek Opuštění Boha je pádem ze všeho dobrého a silného a proto i šakti, božská tvořivá moc v nás v tomto stavu může působit pouze v omezené míře a současně i nedokonale. Tato pravda se vztahuje na celou naši osobnost – tělo, pránické tělo i mysl.

projít na článek