Zamyšlení nad B2B marketingem

Klienti z oblasti B2B marketingu jsou pro mě vždy osobní záležitostí. Zřejmě pro to, že se jedná o příjemné zpestření mé marketingové práce, jelikož v segmentu B2C, kterým se zabývám primárně, je strategie marketingových kanálů svým způsobem podobná. B2B klientům však „šijete“ marketing přímo na míru.

projít na článek

Infografika: Jak vydělávat peníze na internetu affiliate marketingem v 6ti krocích

Připravil jsem pro vás infografiku, která se věnuje otázce Jak vydělávat peníze na internetu affiliate marketingem. Je v ní několik statistik a také postup, který je jedním z nejefektivnějších postupů vydělávání peněz na internetu affiliate marketingem dn

projít na článek

Špičkoví PPC specialisté na vánoční sezónu jsou už rozebráni

Jako již tradičně se po letních měsících nashromáždily poptávky po PPC specialistech, protože na podzim je z důvodu nadcházející masivní prodejní sezóny po těchto službách výrazně větší hlad než obvykle. Tento článek však nebude souviset jen s PPC reklamo

projít na článek

Užitečné tipy pro výběr marketingového profesionála

V tomto článku jsem si pro vás připravil nejen zamyšlení, ale zároveň i doporučení, jakým způsobem si vybrat vhodného partnera pro váš online marketing.

projít na článek

Kolik vložit do kampaní během Vánoc?

Letošní vánoční článek věnuji zamyšlení nad rozpočty kampaní během svátečního období. Metod je hned několik, tak se na toto téma pojďme podívat.

projít na článek

Nezapomeňte na interní směrnice pro GDPR

Seriál na téma „GDPR v praxi“ se chýlí ke konci, a tak jsem pro tentokrát připravil článek o interní směrnici vnímající legislativu zákona o ochraně osobních údajů. Přestože to nemá prakticky žádnou souvislost s online marketingem, tak i přesto jsem se ro

projít na článek