Logo je nejen vizuální symbol, ale i součást vaší značky, vizuální zkratka, díky níž si vás všichni zapamatují, podle níž vyhledávají vás a vaše služby. Jeho tvary, barvy i design vás odlišují od ostatních firem a společností. Logo vytváří povědomí o vás a vaší společnosti, proto je velmi důležité nepodceňovat jeho význam. Věnujte tedy dostatek pozornosti při jeho vytváření. Logo by mělo mít nenahraditelnou podobu.
Pánské triko Growshop. Na přední straně kruhový motiv v jamajských barvách s logem a nápisem Growshop. Zadní strana se zeleným logem. Materiál: bavlna. Barva: černá. Velikost upřesněte v objednávce na konci v poznámce.
Dámské triko Growshop. Na přední straně srdcový motiv v jamajských barvách s logem a nápisem Growshop. Zadní strana se zeleným logem GS Materiál: bavlna. Barva: černá. Prosíme o upřesnění velikosti - objednávka - poznámky
Tvorba úspěšného, výdělečného e-shopu je běh na dlouhou trať. A je k tomu potřeba spousta drobných krůčků. Neexistuje žádná zaručená a jednoduchá zkratka. A jeden z těchto drobných, ale rozhodně důležitých krůčků si dnes probereme v tomto článku. The post
projít na článekVelkou hodnotou kaplí, soch a dalších drobných památek je jejich neskutečně citlivé zakotvení v krajině, jejíž genius loci neodmyslitelně dotvářejí, upozornil památkář Josef Štulc. Dnes už si lidé jejich význam uvědomují, doufá i na základě množství spolk
projít na článekKaždý zákazník, který v období od 12.6.-13.8.2013 uskuteční nákup výrobků označených logem nejlepší z našeho regionu v minimální hodnotě 100 Kč v některém z vybraných supermarketů Terno nebo prodejně Trefa, má šanci vyhrát některou ze zajímavých cen. Kaž
projít na článek