Logo je nejen vizuální symbol, ale i součást vaší značky, vizuální zkratka, díky níž si vás všichni zapamatují, podle níž vyhledávají vás a vaše služby. Jeho tvary, barvy i design vás odlišují od ostatních firem a společností. Logo vytváří povědomí o vás a vaší společnosti, proto je velmi důležité nepodceňovat jeho význam. Věnujte tedy dostatek pozornosti při jeho vytváření. Logo by mělo mít nenahraditelnou podobu.
Pánské triko Growshop. Na přední straně kruhový motiv v jamajských barvách s logem a nápisem Growshop. Zadní strana se zeleným logem. Materiál: bavlna. Barva: černá. Velikost upřesněte v objednávce na konci v poznámce.
Dámské triko Growshop. Na přední straně srdcový motiv v jamajských barvách s logem a nápisem Growshop. Zadní strana se zeleným logem GS Materiál: bavlna. Barva: černá. Prosíme o upřesnění velikosti - objednávka - poznámky
Tvorba úspěšného, výdělečného e-shopu je běh na dlouhou trať. A je k tomu potřeba spousta drobných krůčků. Neexistuje žádná zaručená a jednoduchá zkratka. A jeden z těchto drobných, ale rozhodně důležitých krůčků si dnes probereme v tomto článku. The post
projít na článekVelkou hodnotou kaplí, soch a dalších drobných památek je jejich neskutečně citlivé zakotvení v krajině, jejíž genius loci neodmyslitelně dotvářejí, upozornil památkář Josef Štulc. Dnes už si lidé jejich význam uvědomují, doufá i na základě množství spolk
projít na článekMáme pro Vás jednu dobrou zprávu. Jsme si jistí, že žádný Váš zákazník neodmítne nějaký praktický dárek, který mu nabídnete. Klidně taková věc může být opatřena logem Vaší společnosti. To vůbec nebude vadit. Logo však můžete raději zvolit nějaké decentní.