Ze zákulisí Czech On-line Expo 2023: TOP 24 přednášek astánkové FAQ

Střihli jsme si premiéru. Vlastně hned několik – pod palcem jsme měli vlastní přednáškový sál s trojnásobnou kapacitou než loni, vyslali do něj několik statečných prvo-řečníků, kromě kávy jsme na stánku vařili i kakao a pustili do světa nový claim: Mailuju, tedy jsem. Jaké bylo Czech On-line Expo 2023, co nejzajímavějšího o e-mailingu padlo v přednáškách, o čem se debatovalo v panelovkách a na co jste se nás ptali na stánku? Čtěte dál… Znáte Hermioninu kouzelnou kabelku? Přece povinná výbava každého organizátora na Expu. Najdete v ní všechno – od náhradních kelímků na kávu po vysavač. U nás ji nosila markeťačka Naty, která společně s další dvacítkou Smartích lidí a baristou Vaškem vyrazila na největší e-commerce a on-line business veletrh v Česku. A co se tam dozvěděla? Pro šálek skvělé kávy šli jste světa kraj…Tedy skoro. Vlastně vůbec ne – stačilo zastavit u našeho stánku. Až v PVA v Letňanech zahučíte do vystátého důlku, vzpomeňte si na baristu Vaška. Celé dva dny na něm pečlivě pracoval – uvařil totiž neuvěřitelných 1450 káv a 245 šálků kakaa. A potěšil i vegany – kromě 71 litrů kravského mléka letos rozlil i 24 litrů ovesného. Na zub (doslova) návštěvníkům nachystal 4 kg datlí s arašídovým máslem, ochutnali jste? St nkov FAQ: Na co jste se n s ptali nejčastěji Rovnou za nosem za vůn k vy a čerstv ho rozmar nu. Tak možn někteř z v s hledali n velk , ale tuln st nek s des tkou e-mailingov ch specialistů. Při lo v s za n mi tolik, že jsme se chvěli radost po těle, a večer i na hlasivk ch. Někter ot zky se opakovaly tak často, že si zaslouž svůj koutek sl vy i v tomto čl nku: 1. Zvládneme si e-mailovou kampaň vytvořit sami bez vaší pomoci? Ano, je to jednoduché. Náš intuitivní editor vás provede tvorbou kampaně krok za krokem a nemusíte být velký znalec technologií. Kdybyste ale přece jen potřebovali pomocnou ruku našich specialistů, jsou vám kdykoli k dispozici. 2. Umí SmartEmailing automatizace? Jasněže! Pokud s automatizací e-mailingu začínáte, pomůže vám naše Automatizační desatero, kde najdete nejpoužívanější scénáře marketingových automatizací – od svátkové kampaně přes uvítací scénář, opuštěný košík až po reaktivační kampaň. 3. V čem jste výjimeční a odlišní od konkurence? Naší výhodou je stabilita, bezpečnost dat a vlastní řešení doručitelnosti. Díky tomu máme doručitelnost vaší rozesílky plně pod kontrolou. Zkušenosti v e-mail marketingu navíc sbíráme už od roku 2010, takže přesně víme, po čem touží vaši zákazníci, ale i vy. 4. Mám starou databázi kontaktů, ale nevím, co s ní. Jak na ni začít posílat e-maily? Prvním krokem je import kontaktů do databáze SmartEmailingu (ručně, hromadně, přes webový formulář nebo klidně po API). My kontakty na vstupu zkontrolujeme, abyste si do databáze nepouštěli spamové adresy, a pak už klidně můžete odeslat svůj první e-mail.  5. Co je double opt-in a jak funguje? Double opt-in slouží k ověření e-mailové adresy. Díky tomu zjistíte, jestli je adresa opravdu platná a nedostanou se vám tak do databáze neexistující nebo podvodné adresy. Funkci double opt-in využijete nejčastěji při vyplňování webových formulářů (třeba při přihlášení k newsletteru). 6. Jaké integrace nabízí SmartEmailing? Máme celou řadu propojení s různými aplikacemi. Naši klienti nejčastěji sáhnou po Shoptet, Meiro, Raynet nebo třeba SupportBox integraci. Ke každé aplikaci jsme připravili podrobný návod. 7. Kolik stojí SmartEmailing? Ceny služeb se odvíjí od velikosti databáze kontaktů a od zvolené platby za měsíc nebo za rok. Částku si můžete snadno vypočítat v ceníku. Další časté otázky a odpovědi o SmartEmailingu Račte vstoupit do zeleného sálu: To nejdůležitější z 22 přednášek a panelovekA konečně to nejzajímavější z úst 24 spíkrů v 22 přednáškách a panelových diskuzích v našem sále E-mail & Marketing Automation Summit – pod taktovkou moderátora Ondry Ratajského, našeho leadera marketingu. Povídání vidělo a slyšelo přes 2000 návštěvníků a 545 sledujících na živém streamu. Položili jste 98 otázek přes Slido.com a my jsme za odměnu rozdali desítky skvělých knížek a poukazů na konzultaci se SmartEmailing specialistou zdarma. Abychom v m u etřili čas, sepsali jsme důležit stř pky z plně každičk předn ky. V echno ale můžete tak zkouknout zdarma v z znamech. Omrknout záznamy přednášek 1. Pod pokličkou úspěšného e-mailingu na ShoptetuCelé Czech On-line Expo odstartovaly v zeleném sále dámy ze SmartEmailingu – Lucie Prokopová, specialistka na e-mail marketing, a Věra Fišerová, Shoptet specialistka. A vzaly e-mailing na Shoptetu hezky od začátku. Dozvěděli jsme se, že pro sběr kontaktů do databáze je nejlepší:pop-up formulář,vyjížděcí formulář,statický formulář,Mailocator pro chytré formuláře. Motivace k vyplnění formuláře ovšem nemusí být jen sleva. Buďte kreativní, nabídněte zákazníkovi jako benefit vzdělávací články přímo do jeho e-mailu nebo třeba VIP informace o spuštění prodeje nových produktů. A nepodceňujte double opt-in. „Formulář s double-opt in potvrzením je brána do kvalitní databáze. Když nebudete mít kvalitní databázi, budete mít horší doručitelnost, a tedy horší výsledky konverze v podobě objednávek.” A holky si prokleply i automatizaci – ta totiž kromě posílání newsletterů slouží i pro práci s kontakty. Můžete tak vytvořit třeba skupinu zákazníků, kteří u vás nakupují výhradně čaje, a vyloučit je z newsletterů o kávě. Segmentaci podle nákupu ukázaly na pražírně Jizba Luhačovice. Mrkněte se na záznam přednášky. 2. Základy práva při zasílání obchodních sdělení (e-mail i sms)Sál při přednášce Josefa Bátrly, samostatného advokáta, praskal ve švech. Zábavnou a lidskou formou mluvil celou půlhodinku o tom, jak právně správně posílat obchodní sdělení a nedostat se do hledáčku Úřadu pro ochranu osobních údajů. Pro úplné pochopení si, alespoň pro začátek, vystačíme s § 7 v zákoně č. 480/2004 Sb., odstavec „Šíření obchodních sdělení“. Jak to tak ale bývá, má to řadu háčků. Josef nastínil 4 nejčastější problémy při zasílání obchodních sdělení:Problém č. 1: Neumíme objednávkové formulářeProblém č. 2: Špatně pracujeme se zákaznickou výjimkouProblém č. 3: Špatně informujemeProblém č. 4: Zapomínáme na ostatní povinnosti „Není to jen o tom, že bychom měli informovat a sbírat osobní údaje pomocí checkboxů. V obchodním sdělení musíme mimo jiné také uvést totožnost odesílatele, platnou adresu a možnost odhlášení z kampaně.” 3. Co se úřadu nelíbí na vašich newsletterechO pár hodin později navázal Josef Bátrla praktickým povídáním o konkrétních případech, které pokutoval nebo napomenul Úřad pro ochranu osobních údajů. V 1. pololetí roku 2022 například řešil 8 stížností na nejmenovanou banku, která rozesílala obchodní sdělení formou SMS bez všech důležitých náležitostí. Neminula ji (vlastně poměrně nízká) pokuta 50 000 Kč. V jiném případě – prodejce pánské kosmetiky – obdržel úřad 6 stížností. V obchodním sdělení totiž chybělo označení odesílatele. Ani tady se obchod pokutě nevyhnul. Podívejte se na celou přednášku. 4. E-mailingovou automatizací k výjimečnému personalizovanému zážitku čtenářů Blesk.czJak platformy SmartEmailing, Meiro CDP a Motionlab pomohly čtenářům Blesku stát se hlavní hvězdou videa? O tom mluvil náš automatizační expert Jan Krčmář. Kampaň vznikala skutečně od píky – neexistovala žádná data, jen čisté pole nachystané od Blesk.cz. Přesto, jak říkají statistiky, byla kampaň neuvěřitelně úspěšná – 70,92% CTR a 92,13% open rate. „Při sběru kontaktů se ve formulářích neomezujte pouze na jméno a příjmení. Pakliže to dává smysl, zjistěte třeba, co příjemce zajímá. Podle toho potom můžete šikovně cílit v kampaních.” Jak to celé vznikalo, jsme ale už jednou popsali v case study, tak se mrkněte. Anebo zkoukněte celou přednášku. Přečíst případovku o kampani Blesk.cz 5. Personalizace obsahu v e-mailingu Megapixelu, která vyhrála WebTop100A ještě jednu case study si Jan Krčmář střihnul na Expu – o povedeném projektu s Megapixelem, který vyhrál v soutěži WebTop100 v kategorii Retenční marketing. I tady se na kampaních podílelo Meiro. A o co šlo? Obsah z online magazínu Megapixelu se díky chytrému řešení do e-mailů vkládá automatizovaně a přizpůsobuje se preferencím zákazníka v reálném čase. Stojí za tím chytrý skriptovaný prvek, který zákazníkovi vybere článek z magazínu na míru. Takové e-maily pak dosáhly o 49 % vyšší proklikovosti než tradiční produktové newslettery. A víte co – přečtěte si raději celou případovku, kde je to hezky dopodrobna. Nebo koukněte na záznam přednášky. Přečíst případovku o kampani Megapixelu 6. Co stojí za úspěchem ponákupních kampaní Ovocňáku?První středeční panelovku odpálila Lucie Prokopová ze SmartEmailingu, Ondřej Polách z věrnostního systému Ellity a Tomáš Kořínek z Ovocňák.cz. Věrnostní program Ellity už totiž dva roky pečuje o zákazníky e-shopu Ovocňák. Rozdává ovobody a motivuje k dalším nákupům. Co padlo v debatě?Pracujte s databází kontaktů, kterou už máte. Je v ní totiž schovaný poklad, stačí ho jen najít a dobře využít – třeba věrnostním programem. Ten je podle Lucky, specialistky na e-mail marketing, skutečným trendem pro rok 2023.Díky integraci SmartEmailingu s Shoptetem a Ellity snadno zjistíte, v jaké nákupní fázi je návštěvník a jakými kampaněmi na něj zacílit – třeba mu připomenout expiraci věrnostních bodů.Věrnostní program nabízí skvělé řešení retence zákazníka. Je tak téměř nutným nástrojem každého e-shopaře.E-mailingová strategie Ovocňáku je jednoduchá – nespamovat. Prodejní e-mail posílá jen 1x měsíčně. „Kdykoli za Ovocňák.cz odešleme e-mail, zaznamenáme v dalších 48 hodinách nárůst objednávek o 400–500 %.” 7. Lžou vám e-mailové nástroje?Umíte číst ve statistikách, které vám nabízejí e-mailové nástroje? Pavel Pola, CEO Etnetera Activate, ukázal, že to není tak jednoduché, jak se na první pohled může zdát. Tak třeba doručitelnost – číslo, které mate řadu marketérů. Totiž – 99% doručitelnost ještě neznamená, že jste skutečně doručili 99 % e-mailů. Rozesílka prochází několika kroky kontroly, takže i když e-mail dorazí do prvního vstupního kontrolního bodu, hned v tom dalším může klidně letět do virtuálního koše. A co takový open rate? Měří se pomocí trackovacího pixelu – většinou malého průhledného obrázku. Jenže, co když vám e-mailová služba (klasicky Centrum nebo Outlook) nenačte obrázky, dokud je ručně nepovolíte? Podle Pavla Poly až 45 % e-mailových příjemců nevidí obrázky při prvním načtení. Nezobrazí se pak ani trackovací pixel a open rate statistika je ošizená. A tím zdaleka nekončíme – mrkněte se na záznam celé přednášky. „Zaveďte holistický pohled na zákazníka napříč všemi kanály. Nesledujte jeho chování pouze ve statistikách e-mailového nástroje, ale i z webu, aplikace a dalších platforem.” Pusťte si podcast: Pavel Pola o zvyšování výkonnosti e-mailu. 8. Jak zlepšit doručitelnost e-mailů a vyvarovat se častých chybHned 6 pohledů na téma doručitelnosti nabídla středeční panelovka. Za SmartEmailing si vzala slovo Kateřina Fišerová a Martin Strouhal, přidal se Pavel Pola z Etnetera Activate, Petr Cikán z Sherpas TECH. Z druhé strany světa doručitelnosti pak přispěla Štěpánka Lebedová ze služby Email.cz na Seznamu a Tomáš Charvát z VirusFree. Debatu rozvířila zejména otázka: „Jak poznám, že nedoručuji?“ Podle Pavla Poly to nepoznáte. Pokud přijímací server vyhodnotí e-mail jako špatný, smaže ho hned v prvním kroku kontroly a vy to ani nezaznamenáte. Napovědět vám ale můžou neprovedené konverze – zákazník nenakupuje, nestahuje, nedělá akci, kterou po něm chcete. Ovšem CTOR a další indikátory jsou jen pomocnou berličkou a není dobré se jich 100% držet. Martin Strouhal dodal, že pokud nedoručujete, pravděpodobně to znamená, že spamujete. Dobrý e-mailový nástroj (třeba SmartEmailing :)) vám to ale dá vědět dřív, než si toho stačíte všimnout. 9. Pasti, pasti, pastičky: Doručitelnost pro mírně pokročiléNa téma doručitelnosti a spamové pasti se debatovalo také o pár hodin později. K Martinovi Strouhalovi, Pavlu Polovi a Tomáši Charvátovi se přidal David Finger ze služby Email.cz od Seznamu. A co jsme se dozvěděli? Třeba to, že uživatelé tráví ve svých e-mailových schránkách průměrně 30 minut denně. Mnohem méně v nich ale vedou soukromé komunikace, které se přesunuly na jiné platformy, naopak ale vidíme 30% nárůst hromadné pošty mezi lety 2017–2022. Mluvilo se o spamových pastech a pročištění databáze. Bylo toho tolik, že prostě musíte vidět celý záznam. 10. Vypečený nárůst tržeb znbsp;klasických poctivých automatizacíNaše Shoptet specialistka Věra Fišerová má pod svými křídly klienta Hospodyňkám.cz už od roku 2021. Nastavili společně strategii e-mail marketingu od úplného základu, přidali špetku automatizace, a hle! Zatímco v roce 2020 tržby e-shopu byly něco málo přes 73 tisíc Kč, v roce 2022 už přesahovaly 921 tisíc. Jaké ingredience zafungovaly?Automatizační scénář pro opuštěný košík,dobře nastavený uvítací scénář,pečovací e-maily jako třeba svátková kampaň,správná segmentace kontaktů v rozesílce (když si zákazníky mazlíme v uvítací kampani, nepřehlcujeme ho běžnou rozesílkou).Hoďte očko na celý záznam přednášky. „Nebojte se experimentovat. Zkoušejte, co vaše publikum baví a na co nejlépe reaguje. Vyhodnocujte, sledujte OR i CTOR, dívejte se na konkrétní prokliky a nákupy z newsletteru.” 11. Jak nám newslettery pomohly zvýšit zájem o členství v GUG.cz o 100 %Středeční přednáškovou jízdu uzavřela Ludmila Kasalová, spolu-navigátorka komunity GUG.cz, která vzdělává společnost v technologiích. Jak sama řekla – přišla hlavně podpořit ty, kteří se bojí začít psát a posílat newslettery.I ona se to učila od úplných základů – v hektické covidové době, kdy potřebovali v komunitě informovat o online streamech. A povedlo se! Zatímco v roce 2020 mělo zájem o zapojení do komunity 19 lidí, o dva roky později už to byla celá osmdesátka dobrovolníků. Stačilo nastavit správné workflow a tvořit fajn obsah, který bude příjemce bavit. Podívejte se na záznam. 12. Jak snížit náklady na e-mailing a přitom přinést více objednávek?Otázku, která zajímá každého e-shopaře, zodpovídala ve své přednášce Lucie Prokopová, naše specialista na e-mail marketing. Tak tedy – jak přinést více konverzí, ale zaplatit na e-mailing méně peněz? U klienta Unuo.cz zafungovalo sledování angažovanosti zákazníka – od našených nováčků přes absolutní srdcaře až po extrémně nepoužitelné kontakty. To šlo ruku v ruce se segmentací kontaktů i rozesílek, a očištění databáze od kontaktů ze stornovaných objednávek, reklamací nebo Marketplace. A výsledky? Přečíst celou případovku s Unuo.cz 13. Jak získat zákazníky, které nepřilákáte z tradičních marketingových kanálůZnáte projekt Děkovačka.cz? Stojí za ním Jaroslav Janíček, který společně s Jiřím Svobodou, e-mailovým specialistou, představil, jak funguje integrace Děkovačky se SmartEmailingem. A je to vlastně docela jednoduché – zapojíte se do sítě e-shopů, které se navzájem doporučují pomocí bannerů na děkovací stránce. Nabídnete zákazníkům jiného e-shopu slevu ve vašem obchodě a vám se tak plní databáze relevantních kontaktů, se kterými můžete dál pracovat – ať už slevu využijí, nebo ne.Jak to funguje třeba e-shopu Swissten.eu? Do Děkovačky se zapojil v září 2022 se slevou 20 % na nové zboží. Od té doby až do února 2023 měla sleva přes 102 tisíc zobrazení a do databáze napadalo 350 adres. To není vůbec špatný výsledek, že? Podívejte se na záznam debaty. 14. Automatizace v hlavní roli Národního divadla Byli jste někdy v Národním divadle? Jestli ne, máte štěstí. Totiž – až si koupíte svoji první vstupenku, projdete pečovacími e-mailingovými kampaněmi, o kterých za SmartEmailing mluvila Hana Trolerová a Lukáš Buchta. Přijde vám tak třeba informace o tom, jak se správně obléknout do divadla, kde zaparkovat nebo kde si půjčit kukátko. Jednoduchá podmínka v automatizačním scénáři pak posílá e-maily na různé budovy Národního divadla. Úplně sama. Mrkněte se na záznam. 15. (Re)Start e-mailové komunikaceChcete začít s e-mailovou komunikací nebo ji znovu aktivovat? Není problém – Jakub Čižmař jednoduchý proces shrnul do 4 kroků:1. krok: Doručitelnost – technologická stránka e-mailingové komunikace (nastavení SPF, DKIM, subdomény a dalších). Zmáknete to levou zadní sami, nebo s pomocí podpory svého e-mailového nástroje.2. krok: Příprava – tady se rozhoduje o tom, jak vám bude e-mail marketing fungovat. E-mail musí být graficky vyladěný, obsah zábavný nebo edukativní.3. krok: Akce – sledujte, jak si kampaně vedou a reagujte na to v průběhu. Upravte postup, nenechte to jen tak “dojet”, když to nefunguje.4. krok: Vyhodnocení – smažte z databáze kontakty, které na vaše e-maily nereagují, dodržujte pravidelnost rozesílek.Hoďte očko na záznam přednášky. „Posílejte takové e-maily, které by vám samotným dělaly radost.” 16. Velké e-shopové výzvy v e-mailingu pro rok 2023Zkušenostmi nabitou panelovku si střihly 4 dámy: Kateřina Fišerová a Denisa Vávrová za SmartEmailing a dvě e-mail marketingové specialistky Jana Šobrová a Dana Hanousková. Otázka zněla jasně: Jaké trendy rezonují ve světě e-mailingu v roce 2023? Padlo toho dost. Něco málo vyzobnem, zbytek si ale raději poslechněte ze záznamu:automatizační scénáře jsou efektivnější než hromadné rozesílky,„kobercové nálety“ fungují, ale je to velmi krátkozraké,segmentujte nejen podle pohlaví, ale i podle chování zákazníka na webu nebo v samotném e-mailu,pečujte o lidi, kteří jsou angažovaní a mají váš e-shop skutečně rádi,odstraňte z databáze neangažované kontakty, ať vám neklesá reputace, tím pádem i doručitelnost,využívejte RFM analýzu pro svůj byznys. „E-mailing je nadějí a způsobem, jak můžete všechny výzvy roku 2023 překonat.” Dalších 26 trendů v e-mailingu pro rok 2023 17. GA4 – realita, která nás čeká a nemineNechceme strašit, ale už se to blíží… Lukáš Teplý, který se věnuje analytice už celou dekádu, vás ve své přednášce uklidní. Migrace z Universal Analytics na Google Analytics 4 nemusí být vůbec strašák, když se na ni dobře připravíte. Co udělat, ještě než to celé vypukne, na co si dát pozor a co se s příchodem GA4 (skoro) nemění? Podívejte se na záznam přednášky, protože Lukáš to stejně umí vysvětlit nejlépe. 18. Aktivace zákazníků Dr. Max: Data a omnichannel v praxiVíte, jak významně zvýšit efektivitu automatizovaných kampaní? Jan Krčmář, automatizační expert ze SmartEmailingu, na to odpovídal společně s Jiřím Hejlem z Meiro CDP. A rovnou to ukázali na příkladu slovenského Dr. Maxe – klienta, který pracuje s velkými daty (z e-shopu, věrnostního systému, offline obchodů,…). Hlavním úkolem je udělat v těchto datech pořádek, dát jim řád a efektivně je využít. Jak se to daří díky platformě Meiro a SmartEmailing? Hoďte očko na záznam. 19. Přichází s velkými daty i velká zodpovědnost?A ještě jedna panelovka plná dat a čísel – k Jiřímu Hejlovi se přidal advokát Josef Bátrla a expert na marketingová data Vojta Bulíř ze SmartEmailingu. Pánové vedli debatu o sledování webtrackingových dat, tlačítkové novele i zákaznické výjimce, o tom, jak pracovat s cookie lištou a nepřicházet přitom o zákazníky. A řeč přišla i na ChatGPT a další AI nástroje. Kdy přijdou do našeho byznysu? Nebo už tam jsou? Uf, je toho tolik! To prostě musíte vidět v záznamu. 20. Jak si poradit s temnou stránkou dark modeSvoji přednáškovou premiéru před publikem si střihla Kristýna Fialková, e-mail marketingová specialista ve SmartEmailingu. A pustila se do aktuálního tématu dark mode. Věděli jste, že tmavý režim šetří naše oči, ale i baterii u některých zařízení? Text navíc může být čitelnější a příjemnější při slabém osvětlení. Na co si dát pozor při posílání e-mailů v dark mode?Obrázky, loga, ikony – používejte formát .png bez pozadí. Pokud máte černé logo, ohraničte ho tenkou bílou linkou.Způsob aplikace dark mode – každý e-mailový klient aplikuje tmavý režim na e-maily různě: přes částečnou nebo plnou inverzi barev anebo přes custom přebarvení. Text i obrázky se pak zobrazují různě.Testujte – zjistěte, jak váš e-mail vypadá na různých zařízeních a v různých e-mailových klientech.Malé předzávěrové PS: O 21. a 22. přednášku jsme vás nepřipravili, nebojte. Jen se opakovaly z předchozího dne. A je to. Byla to jízda a my se už teď těšíme na příští rok! Czech On-line Expo 2024 startuje 27. 2. To je doba, co? Tak si zkraťte čekání třeba sledováním záznamů přednášek z našeho zeleného sálu. Pustit záznamy přednášek Další reporty: Czech On-line Expo 2023 z jiné perspektivy Moje dojmy z Czech On-line Expo 2023 – Zdeněk Dvořák, link builder, SEO konzultant a blogerMailuju, tedy jsem! Jaký byl Automation & Email Summit 2023? – Sherpas TECH, profíci v oblasti marketingu a technologiíOhlédnutí za Czech On-line Expo 2023 – Business Animals, informační a vzdělávací portál pro B2B obchodníky a firmy The post Ze zákulisí Czech On-line Expo 2023: TOP 24 přednášek a stánkové FAQ appeared first on SmartEmailing.

projít na článek

23. 2. 2023 – popis on-line výuky

Co potřebujete na on-line výuku, jak probíhá a řadu dalších informací v novém článku zde.

projít na článek

Hyundai Tucson N Line vstupuje na český trh

Společnost Hyundai Motor Czech dnešním dnem zahájila prodej populárního SUV Tucson ve sportovní verzi N Line.

projít na článek

Czech Masters 2023

S radostí oznamujeme, že CENTR GROUP byla hrdým partnerem a zajišťovala bezpečný průběh celého CZECH MASTERS 2023. Tato prestižní událost, spojující ty nejlepší golfisty naší doby, byla pro nás obrovskou poctou. Jako součást našeho partnerského úsilí jsme

projít na článek

Papírový kufr expo box Standard

/*! elementor - v3.17.0 - 01-10-2023 */ .elementor-heading-title{padding:0;margin:0;line-height:1}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title[class*=elementor-size-]>a{color:inherit;font-size:inherit;line-height:inherit}.elementor-widget-heading .e

projít na článek

Kia Picanto nově v outdoorovém provedení X-Line

Společnost KIA MOTORS CZECH zahajuje prodej zcela nové výbavy modelu Picanto.

projít na článek