Zisk není risk (když víte, co děláte)

Risk je někdy zisk. S námi ale nic riskovat nemusíte a vaše zisky stejně porostou. Jak s BiddingManagerem vydělávat? Jde to jednoduše, ale proškoleným a certifikovaným profesionálům to jde skoro samo. Proto zavádíme vlastní vzdělávací program. Naučte se techniky biddingu a poznejte know-how, které vám pomůže vydělávat. Jak provést základní nastavení, jak efektivně optimalizovat, a jak nastavit autobidding? Na všechny tyhle otázky vám dáme odpověď. Pak stačí napsat krátký test a budete moci čerpat všech výhod certifikovaného partnera. Školení Bidding[Manager]: Pokročilý bidding na srovnávačích V září jsme v ostravském Impact HUBu organizovali naše první školení pro veřejnost. Věnovalo se základům biddingu na Heurece a Zboží.cz pomocí nástroje BiddingManager. Školení sklidilo velký úspěch, proto jsme se hned pustili do přípravy navazujícího školení, kde vás naučíme pokročilé strategie biddingu. Pokročilé školení sice navazuje na to základní, pokud jste už ale základní ovládání nástroje zvládli sami, můžete první školení vypustit a přijít hned na školení pro pokročilé. To vám totiž rozšíří obzory a představí sofistikovanější optimalizační fígle. Navíc je jeho absolvování podmínkou certifikace, ale o tom až za chvíli Minimum teorie, maximum praxe Pokročilé školení trvá přibližně 4 hodiny a konat se bude zase v Impact HUBu Ostrava. Konkrétně     14. listopadu 2017 od 10:00 hodin. Michal Štorkán vás provede postupem optimalizace e-shopu a názorně vysvětlí mechaniku řešení různých situací. Rozeberete konkrétní situace a přístupy k nastavení strategií a vše si hned vyzkoušíte na ukázkových datech. K dispozici totiž dostanete přístup do studijního účtu B[M], abyste si nemuseli přepisovat nic ve svém e-shopu. 7 JAK, na která si během školení odpovíme jak na strategie bidování jak provést základní nastavení jak nastavit autobidding jak průběžně optimalizovat jak správně nastavit CPC pro Heureku i pro Zboží jak vytěžit maximum z inzerce během letošní vánoční sezóny jak se připravit na certifikační test a k čemu certifikace slouží Každý účastník obdrží certifikát a tištěné materiály, které obsahují všechny důležité informace. Po celou dobu konání zajišťujeme chutné občerstvení. Po školení vám Michal během hodinové konzultace zodpoví všechny otázky, které k nástroji máte. Za cenu 2.690 Kč (bez DPH) zjistíte o pokročilém biddingu v BiddingManageru úplně vše. Investice do školení se vám vrátí klidně hned za měsíc. Díky chytřejším nastavením totiž můžete následující měsíc z Heureky a Zboží.cz vyždímat daleko vyšší zisky. Certifikovaný partner BiddingManager Nástroj BiddingManager vznikl na popud přání menších e-shopů, pro které naše služba BiddingTools nebyla z různých důvodů dostupná. Přesto se najdou firmy, které by rády BiddingManager využívaly, ale nemají buď dostatek času, nebo jim chybí znalosti a zkušenosti k tomu, aby nástroj mohly používat. Vznikla proto potřeba zajistit těmto klientům kvalitní systém vzdělání a vyškolit odborníky, kteří pro ně budou umět inzerci spravovat. Představujeme vám BiddingManager certifikaci, která prokazuje, že její držitel je opravdovým profesionálem v biddingu na zbožových srovnávačích. Cílem projektu je umožnit profesionálům z řad agentur, odborných konzultantů, majitelů e-shopů stát se vyškolenými certifikovanými odborníky na bidding na zbožových srovnávačích pomocí nástroje BiddingManager. Pokud jste freelanceři, může vám certifikace pomoci získat nové klienty. Certifikované agentury a jednotlivce totiž budeme doporučovat klientským e-shopům a podporovat i v rámci PR komunikace. Pro koho je certifikace určena? Jen kvalifikované a chytré použití automatizovaného nástroje umožní spravovat inzerci na zbožácích na vysoké úrovní a s vysokým ziskem. Proto podporujeme všechny (jak agenturní pracovníky, tak e-shopaře), které bidding na Heurece a Zboží.cz zajímá a chtějí pracovat s moderními nástroji, které umožňují efektivní bidovací strategie až na úrovni jednotlivých produktů. Certifikace je určena pro všechny, kteří nástroj používají. Výhody Certifikovaného partnera zařazení na web BiddingManager mezi certifikované partnery marketingová a PR podpora (sociální sítě, blog, newsletter) doporučení stávajícím i potenciálním klientům BiddingManagera, že mohou využít vašich služeb při správě e-shopu na zbožácích certifikát nejen do CV logo Certifikovaný partner BiddingManager k použití na webu a v reklamních materiálech Kromě výše zmíněných benefitů je certifikace skvělou příležitostí pro samotné odborníky. Certifikovaným se spolu s certifikátem otevřou nové možnosti, jak oslovit e-shopy. Chceme s klienty a certifikovanými partnery velmi úzce spolupracovat na dalším vývoji nástroje, pomáhat jim řešit jejich problémy s biddingem a posouvat jejich výsledky na zbožácích na co nejlepší úroveň. Podmínky certifikace dobrá znalost nástroje BiddingManager základní znalost Heureky a Zboží.cz povinná účast na Školení Bidding[Manager]: Pokročilý bidding na srovnávačích úspěšné absolvování písemného certifikačního testu Kdy, kde a za kolik Cena certifikačního testu činí 1000 Kč (bez DPH). Nejbližší termín certifikace je 27. 11. 2017 od 13:30 v Impact HUB Ostrava. Podrobnější informace k testu se dozvíte na pokročilém školení, kde mu bude věnován celý tematický blok. Školení “Pokročilý bidding na srovnávačích” + Certifikace = VÝHODNÝ BALÍČEK Využijte výhodný balíček! Přihlaste se předem na pokročilé školení i certifikaci a na certifikační test dostanete 50% slevu! Konečná cena za školení a certifikaci bude činit 2 690 kč + 500 Kč (bez DPH). Přihlaste se na školení i k certifikaci již dnes. Buďte mezi prvními certifikovanými partnery a získejte náskok před ostatními. Tlak e-shopů, abychom jim doporučili odborníka na inzerci na zbožácích nabývá na síle! Budeme jim moct doporučit právě vás? Budete mezi prvními certifikovanými partnery? Článek Zisk není risk (když víte, co děláte) se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

Mýtus risk reward ratio rovný 2:1

Dnes bych se chtěl zmínit o úplně nejvíc klasické technice money managementu, o které se píše v každé knize věnované tradingu, která kdy byla napsána: V každém obchodě by váš risk reward ratio (RRR) měl být nejméně 2:1. Jiným slovy, pokud je váš plánova

projít na článek

Risk reward ratio

Byť jsem již na našich stránkách o risk reward ratio v článku Mýtus risk reward ratio rovný 2:1 psal, nejsem si zcela jist, zda většina traderů chápe, že jde o zásadní téma hospodaření s penězi určenými pro obchodování. Tato tři magická slova ovlivní váš

projít na článek

Settings ( 3 )

Hy these week will be long and short. Trade will setting long and short on VOLUME STAR , GATE VOLUME. Risk 4 %. and offset 0,003. when Who wants a man with according open AOS for zik zak. Who bought the program, set the value of risk% range stop loss

projít na článek

Jak mám napsat obchodní plán? - 5. část

V předchozí části série článků o tom, jak napsat obchodní plán jsem se věnoval tomu, co dělat před otevřením trhů. Dnes začneme probírat nejdůležitější část celého obchodního plánu: risk & money management. Pokud totiž nebudete mít připravený scénář,

projít na článek

AOS strategie EURJPY H1 č. 200101537

Od druhého prázdninového měsíce jsem na reálný účet nasadil již čtvrtou AOS. Jde o měnový pár EURJPY a timeframe H1. Tato breakoutová strategie využívá indikátor Bollinger Bands v kombinaci s průrazem aktuální svíčky. Na datech od září 2003 do července 20

projít na článek