Znáte FreshFlow? Revoluční byznysový nástroj vytvořený pro týmy pojišťovacích poradců

Kdy jste naposledy přemýšleli o tom, jak dovést svůj tým k větší aktivitě? Jak dlouho vám trvá sestavování reportů a doplňování informací ke klientům? A co vaši nováčci? Víte, jak je rychle naučit správně pracovat? Na tyto problémy naštěstí existuje jedno společné řešení. FreshFlow! Revoluční byznysový nástroj vytvořený pro týmy pojišťovacích poradců Víte, jak vést svůj tým, aby byl úspěšnější a spokojenější? Pomozte svým lidem k větší aktivitě a vytěžte ze své klientské databáze všechny obchodní příležitosti. Zní to jako sen? A co kdybyste mohli zvýšit spokojenost nováčků v týmu? Dejte jim nástroj, který je rychle naučí správně pracovat a ukáže jim, jak působit v oboru. Brzy zjistí, jak dosáhnout lepších výsledků, budou úspěšnější a spokojenější. FreshFlow nabízí jednoduché a účinné řešení. Za více než pět let na trhu nabralo opravdové know-how a ví, že cesta k úspěchu spočívá v detailech. Tyto detaily ve výsledku tvoří aplikaci, kterou dnes používají už tisíce lidí v pojišťovnictví i finančním poradenství. Naštěstí je to opravdu jednoduché Při přípravě sdíleného online diáře FreshFlow jeho tvůrci moc dobře věděli, že čím jednodušší a rychlejší jeho použití bude, tím větší bude mít mezi poradci úspěch. Vše proto postavili na jednoduché myšlence – poradci nemusí dělat nic navíc, stačí, když si budou i nadále vést svůj elektronický diář. Vše ostatní už se z něj vytvoří automaticky. Jako pojišťovací poradce si tak v elektronickém diáři vedete informace o jednotlivých aktivitách a jejich výsledcích. FreshFlow myslí i na to, že klíčovou aktivitou poradců jsou telefonáty. Nově přidaná aplikace umožňuje “jen” dvě věci: telefonování a zapisování jejich výsledků. Ty už se pak automaticky propíšou do FreshFlow. Jednoduché a efektivní. Ze všech telefonátů, schůzek a ostatních záznamů se bez hnutí prstu tvoří statistiky, jejichž tvorba dříve zabrala spoustu času. Jako manažer tak máte vždy aktuální a pravdivý obraz o práci svého týmu. Při přípravě sdíleného online diáře FreshFlow jeho tvůrci moc dobře věděli, že čím jednodušší a rychlejší jeho použití bude, tím větší bude mít mezi poradci úspěch. Vše proto postavili na jednoduché myšlence – poradci nemusí dělat nic navíc, stačí, když si budou i nadále vést svůj elektronický diář. Vše ostatní už se z něj vytvoří automaticky. Jako pojišťovací poradce si tak v elektronickém diáři vedete informace o jednotlivých aktivitách a jejich výsledcích. FreshFlow myslí i na to, že klíčovou aktivitou poradců jsou telefonáty. Nově přidaná aplikace umožňuje “jen” dvě věci: telefonování a zapisování jejich výsledků. Ty už se pak automaticky propíšou do FreshFlow. Jednoduché a efektivní. Ze všech telefonátů, schůzek a ostatních záznamů se bez hnutí prstu tvoří statistiky, jejichž tvorba dříve zabrala spoustu času. Jako manažer tak máte vždy aktuální a pravdivý obraz o práci svého týmu. Rychle tak odhalíte, kolik kdo zvládá schůzek, co konkrétnímu poradci jde a v čem by naopak potřeboval vyškolit, aby byl ve svých aktivitách úspěšnější. To vše se navíc promítá do byznysu celé firmy. Jako manažer tak už pasivně nečekáte na konec měsíce, kdy vám od jednotlivých poradců dorazí reporty a obchodní výsledky – reagujete okamžitě podle aktuálního “nasazení” vašeho týmu. Na byznysu to jde velmi rychle poznat. Přesvědčily se o tom ostatně pojišťovny i společnosti ve finančním poradenství, pro které je FreshFlow opravdovým obchodním požehnáním. To vše opravdu dokáže jediný diář? Největším pokladem celé online aplikace FreshFlow je provázání s databází firemních klientů. Přesvědčíme vás o tom v pouhých 3 bodech: Zaprvé: na osobní kartě každého klienta se automaticky tvoří celá jeho historie telefonátů, schůzek i uzavřených smluv. Tu si navíc zobrazíte jediným kliknutím a nemusíte ji složitě dohledávat v poznámkách, kalendářích a lovit ji ze své paměti. Zadruhé: odhalili jste obchodní příležitost, která vám v budoucnu přinese byznys? V papírech se i takový poklad občas ztratí. Ve FreshFlow si příležitosti zadáte přímo ke konkrétnímu klientovi. Aplikace si je bude pamatovat za vás a na každou pak automaticky včas upozorní. A zatřetí: Všechny informace o klientech i obchodních příležitostech jsou v aplikaci bezpečně a přehledně uloženy. Na práci s klientem tak kdykoliv může navázat další obchodník. Díky FreshFlow má ihned po ruce veškeré informace, které k tomu potřebuje. „Máme přes čtyři tisíce uživatelů a pro další dva tisíce nyní aplikaci připravujeme. Zájem mají hlavně velké pojišťovny a poradenské firmy, čemuž se vůbec nedivím. Pro ně je online kontrola nad obchodní strategií naprosto klíčová,“ říká obchodní šéfka FreshFlow Marta Rosová. Objevte všechny výhody aplikace na freshflow.cz Článek Znáte FreshFlow? Revoluční byznysový nástroj vytvořený pro týmy pojišťovacích poradců se nejdříve objevil na Freshflow.

projít na článek

Activity management jako klíčová část efektivní práce pojišťovacích poradců. Víte, jak na něj?

Každý o něm mluví, ale nikdo přesně netuší, jak funguje nebo jak by vlastně fungovat měl. Řeč je o activity managementu. I díky němu dovedete sami sebe a svůj tým k větší obchodní aktivitě, budete mít dokonalý přehled o každém klientovi i jednotlivých por

projít na článek

Jak za 250 korun měsíčně dostat váš byznys pod kontrolu

Určitě to znáte. Přijdete ráno do práce, chcete se věnovat klientům… a místo toho si připadáte jako úředník. Neustále hledáte poznámky na třech různých místech. Pracně dáváte dohromady souvislosti ke konkrétním zákazníkům. Nemůžete najít starší smlouvy. P

projít na článek

GPS monitoring jako nástroj řízení

Představujeme vám revoluční přenosnou GPS jednotku s integrovaným generátorem knihy jízd, která poskytuje moderní a efektivní způsob evidence tankování a propojení s databází firem. Toto inovativní zařízení přináší mnoho funkcí a výhod, které zjednodušují

projít na článek

Jak zvyšovat míru přežití (retenci) nováčků

Na jarní konferenci finančních poradců, kde jsem vystoupil s tématem Jak udržet a neztrácet nováčky, jsem představil jednu ze zásadních metrik pro sledování, měření a zlepšování procesů souvisejících se zapracováním nových poradců. Tou metrikou je míra př

projít na článek

Dva manželé vytvořili aplikaci z ničeho. Teď ji ve velkých firmách používají tisíce lidí

Na počátku byl údiv – to když Marta Rosová při jedné návštěvě velké poradenské společnosti zjistila, že její manažeři nemají reálnou páku na své obchodníky. „Jak je to možné?“ Vždyť tím celá firma musí přicházet o miliony korun ročně… A právě tehdy Martu

projít na článek