Zpravodajství z ozdravného pobytu 2

V úterý 23.4. jsme se probudili do mlhy a zimy, mrzlo. Snídani jsme měli dříve v 7:45. Čekal nás náročný den. V 8:15 jsme vyrazili do Mostů u Jablunkova. Sestoupili jsme do údolí po červené trase 5 km. Zakoupili jsme lístky a vlakem jsme se vydali do Chotěbuze. V 10:46 jsme vystoupili z vlaku a vydali jsme se do nedalekého Archeoparku. Měli jsme zde domluvenou prohlídku slovanského hradiště s průvodcem. Všem se prohlídka moc líbila. Průvodci nás seznámili s historií Slovanů, jejich nástroji, řemesly, oděvy, jejich životním stylem. Vyzkoušeli jsme si jejich dobovou zbroj, zastříleli jsme si z luku. Po náročné dvouhodinové prohlídce jsme se rozloučili a vydali se do nedalekého Rybího domu. Tam se žáci mohli podívat na různé druhy ryb a vrátit se do dětských let na dětském hřišti. Čekala nás cesta zpět vlakem do Mostů u Jablunkova a výstup zpět na chatu Severka. Všichni jsme to zvládli na výbornou, nejrychlejší běžci Adam Cirók a Filip Mijalovský to zvládli za 50 minut. 5 km stoupání s výškovým převýšením 500 m. Jsou to borci! Po večeři a odpočinku jsme si zazpívali a začali hrát piškvorkový turnaj. Bylo to náročné, ale všichni jsou moc šikovní a stateční.

Zrušení ozdravného pobytu

Vážení rodiče, vzhledem k aktuální epidemiologické situaci ke covid-19 a nařízení ministerstva školství a zdravotnictví, mají školy povinnost předcházet vzniku a šíření infekčních nemocí včetně covid-19. Tuto povinnost naplňují podle zákona o ochraně v

Zpravodajství z ozdravného pobytu - chata Severka

​Beskydy, Horní Lomná, chata Severka. 17.4. – 30.4.2024. Pobyt jsme zahájili ve čtvrtek 17.4. výjezdem autobusu do nadmořské výšky 950 m. n. m.. Odvážný pan řidič autobusu nás vyvezl na parkoviště před Kamennou chatu, od které jsme museli zavazadla dopra

Ozdravný pobyt Morávka, hotel U Přehrady

Závěrečné zpravodajství – je tu poslední den ozdravného pobytu. Počasí bylo vskutku aprílové, ale to nás neodradilo od spousty aktivit. Co vše jsme dělali? Tak malá rekapitulace – vycházky, výlety (archeopark Chotěbuz, muzeum Tatra Kopřivnice), „učení“, s

Zpravodajství z ozdravného pobytu 3

Pátek 26. 4. jsme se probudili do mrazivého rána. Mínusové noční teploty obalily krajinu ledem. Sluníčko se nicméně probudilo i u nás nahoře na Severce. Dopoledne jsme se ve skupinách věnovali malování kamenů a výrobou 3 D brouků z kartónu. Žáci vyrobili

Zahájení ozdravného pobytu

Po dvouleté pauze jsme se konečně dočkali! V sobotu 12. února žáci 2. stupně naší školy odjeli z Ostravy směr Horní Lomná na dlouho očekávaný ozdravný pobyt. Do hotelu U Studánky jsme přijeli odpoledne a byli jsme rozděleni do pokojů......