Blog o online marketingu | Vše o tvorbě webů, e-shopů a designu

Blog o online marketingu. Podívejte se na zajímavé články o tvorbě webů, e-shopů a designu. Rád vám přiblížím nejen moji práci, ale i vnesu do vašeho marketingu čerstvý vítr – nejdřív však potřebuji znát cíle, kterých chcete dosáhnout. Podívejte se na můj blog.

projít na web

Jak si penziony a hotely (ne)umí dělat marketing

V poslední době mi prošlo pod rukama mnoho webových stránek hotelů a penzionů.A bohužel jsem se nestačil divit, jak je z nich nepříjemně cítit vlna 90. let. Nechci přehánět, ale ve skutečnosti je opravdu tristní, kolik prezentací českých ubytovacích zaříz

projít na článek

Marketing, který nejde vidět…

Nedávno jsem zhlédl v pořadu @online na České televizi celkem zajímavou reportáž o tzv. marketingu, který není vidět. A co si pod tím máme představit? V podstatě se jedná o blogery, youtubery, instagramery a podobné vlivné osobnosti na sociálních sítích.

projít na článek

Kvalitní grafik za zády je cesta k úspěchu

Taky se vám občas zdá, že některé věci jsou nebo by měly být logické a přitom v reálu tomu tak vůbec není? Co se týká mých zkušeností, tak se poměrně často setkávám s případy, kdy se na estetické cítění příliš nedbá – zkrátka klienti grafické prvky moc ne

projít na článek

Kdy se vám vrátí investice do online reklamy?

Návratnost investic do online reklamy je sice komplikované téma, ale zároveň i stěžejní bod každého e-commerce projektu. Proto je nutné se hned od počátku zamyslet, jak nejlépe zhodnotit peníze, které vložíte do kampaní.

projít na článek

Google Ads certifikát je můj

Tento rok můžu jednoznačně prohlásit za certifikační. Ač nejsem ten typ, který by se získanými „lejstry“ nějak vychloubal, tak jsem si dostatečně uvědomil, že je zapotřebí alespoň těmi základními disponovat. Letos jsem se tedy rozhodl certifikovat pro slu

projít na článek

Využívejte sociální sítě efektivně

Se sociálními sítěmi to máte jako se zahradou. Pokud ji správně nezalíváte, nebudete mít pořádnou úrodu. Zkrátka musíte „sockám“ věnovat dostatek (kreativní) energie a času. A pokud ve své firmě nemáte zaměstnance, který se sítím pravidelně věnuje, tak al

projít na článek

Proč jsem šel na Shopcamp 2017

I letos jsem si nemohl nechat ujít další ročník e-commerce konference Shopcamp, který se opět konal v Praze na ČVUT. Pokud bych měl shrnout letošní rok, tak mě ničím převratným neohromil, ale i tak mi bylo jasné, že zde opět načerpám hodně nových praktick

projít na článek

Mějte všeobecné obchodní podmínky právně správně

Každý e-shop by měl mít uveřejněnou aktuální verzi všeobecných obchodních podmínek (VOP), pokud nechce mít problémy s Českou obchodní inspekcí (ČOI). V roce 2014 totiž vyšel nový občanský zákoník a nutno říci, že ne všechny české e-shopy se se změnami ve

projít na článek

Power BI – pomocník pro analýzu dat a reporting

V poslední době jsem se začal seznamovat s programem pro analýzu dat. Přišlo mi praktické, dovzdělat se i v této oblasti, protože stejně denně sedím v číslech a řeším, jak nejlépe vyhodnotit kampaně pro klienty.

projít na článek

Dárek, který vždycky potěší

Jaká je moje nejčastěji realizovaná grafická zakázka? Jak již název článku napovídá, ano, je to dárkový poukaz. Obrací se na mě firmy, které potřebují vyrobit dárkové poukazy pro své zaměstnance či zákazníky, ale i jednotlivci, kteří chtějí potěšit své bl

projít na článek

Redesign slevového portálu

Je to už měsíc, co se nám v práci konečně podařilo dokončit celoroční projekt a je na čase se s projektem pochlubit. Rád bych vám představil redesign stránek slevového portálu Slevoteka.cz.

projít na článek

Shoptet - Hromadné úpravy cen v eshopu

Nástroje a hotových řešení pro e-shopy je na trhu dostatek. Nyní jsem však hledal řešení, které by vyřešilo hromadné přeceňování výrobků. V tu chvíli těch řešení už není tolik a můžeme je spočítat na prstech jedné ruky. Samozřejmě vynechávám řešení e-shop

projít na článek

Jak na zkrácení URL adresy

Při práci v on-line reklamách se občas hodí zkrácení URL adresy. Nástrojů je na internetu opravdu dost. Nástroj, který používám já, se jmenuje Bitly. Bitly mě zaujalo způsobem zaznamenávání statistik, kdy můžete zpětně projít, které URL adresy jsou využív

projít na článek

Jak vytvořit newsletter

Newsletter dnes dostává do e-mailové schránky skoro každý. Ve většině případů se jedná o elektroniku, domácí a kancelářské potřeby nebo newslettery potravinových řetězců. Já jsem však vybral přehled zajímavých newsletterů technického zaměření.

projít na článek

Wordpress - redakční systém zdarma

Wordpress je jeden z nejoblíbenějších blogovacích nástrojů, který jsem si já nikdy neoblíbil. Kompletní představení blogovacího redakčního systému najdete na stránce Wordpress.org. Pokud vám budou stačit základní náhledy, přikládám je níže.

projít na článek