Cestopisy, zážitky, zkušenosti a fotografie | Cestopisnik.cz

Cestopisnik.cz je o cestování. Jsou zde cestopisy a fotografie z různých koutů světa. Cestopisník sdílí zkušenosti a zážitky prostřednictvím cestopisů.

projít na web

Den 23. Cesta do Trelleborgu

Dnešní den začal už vnoci. Kolem druhé ráno jsem se vzbudil na záchod a sešplhal znaší věže do okolního lesa. Dnes spíme vpodstatě vprostřed lesa u jezera. Slyšel jsem nějaké podivné zvuky a zdálo se, že se přibližovaly. Vše se Příspěvek Den 23. Cesta do

projít na článek

Den 24. Cesta do Čech

V noci nás trochu rušili noví sousedi, kteří přijeli dodávkou a ještě v 11 si grilovali a nijak se neomezovali na hlasitosti. Vzhldem k tomu, že jsme se snažili spat už od 7mi – nic moc. U mě to vyřešily Příspěvek Den 24. Cesta do Čech pochází z Cestopis

Den 21. Flam, Otternesvegen, Soknefossen, kráter po dopadu Meksikovegen a Moss

Vstáváme poměrně brzo ráno a ne-moc dobře vyspalí. V noci byla zima – teda aspoň mě. H vstával už před šestou a Terka snad ještě dřív. No, občas se hold nezadaří, přestože byl v noci klid. Dneska nás čeká dlouhá Příspěvek Den 21. Flam, Otternesvegen, Sok

projít na článek

Den 16. Ledovec Folgefonna

Ráno jsme se probudili poměrně brzo a po snídani a všech ranních rituálu jsme vyrazili směrem na ledovec. Na místním placeném parkovišti jsme byly už kolem desáté. Trasa, kterou jsme zvolili, je nejkratší možná k ledovci. Bohužel tím pádem i Příspěvek De

Den 18. Most Hardangerbrua a Ulvik

V noci pěkně pršelo až jsem mě napadaly šílené myšlenky typu,jestli nás ta voda nespláchne dolů ze skály nebo jestli nevezme sebou nějakou lavinu kamení. Naštěstí to byly jen noční bludy a všechno bylo ok. Den nás přivítal slušným deštěm Příspěvek Den 18

projít na článek

Den 17. Vodopád Voringsfossen

Probudili jsme se do deštivého rána. Dnes má hodně pršet a proto přejedeme pryč z téhle oblasti o kus dál, kde je předpověď slibnější. Chvílemi přestává pršet a tak vyrážím vařit snídani pod stan. Užívám si výhledy na fjord. Vršky Příspěvek Den 17. Vodop

Den 19. Borůvky, maliny, Skjervsfossen, Vossavangen a Tvinnefossen

Probudili jsme se opět do chladného rána ozvučeného padající vodou. Sice nepršelo a zvenčí stan celkem suchý, ale uvnitř jsme si ho pěkně orosili. Vylézáme, já rovnou balím spacáky a nechávám proschnout stan včetně matrace. Terka jde vařit a já Příspěvek

projít na článek

Den 20. Tuftofossen a Gudavangen (Sognefjorden a Naeroyfjorden – nejužší fjord)

Ráno jsme se probudili díky projíždějícím autům přes dobitčí bariéru docela brzo. Nijak jsme se nezdržovali. Složili jsme stan, spacáky, dali dětem do ruky nějakej chleba a sjeli jsme dolů pod tunel zpátky na hlavní silnici, kde bylo odpočívadlo se Přísp

Den 22. Pláž na ostrově Resö

Dnes není moc o čem psát. Ráno jsme udělali menší snídani a kuskus na cestu a vydali se do nedalekého obchodu doplnit zásoby pečiva a čerstvého zboží. Pak následovala více jak hodinová monotónní jízda po švédské dálnici. Sem tam byly Příspěvek Den 22. Pl

Shrnutí Norsko 2024 s autostanem + foto

Foto níže Ujeli jsme 4000 km – za benzín cca 10000 Kč. Jedna oprava auta nás vyšla na 9,500 Kč. Investice – autostan, 2 spacáky, 2 pohorky, a další investice cca 42 tis. Jídlo a další náklady cca 20 tis. Příspěvek Shrnutí Norsko 2024 s autostanem + foto