Jsem SEO a PPC konzultant. Pracuji levně - jen 500 Kč / hod. Rád budu spolupracovat i na vašem projektu...
Občas lidé neví, co si mají pod pojmem konzultant představit. Tak jsem se zde v krátkosti rozhodl nastínit, co je obsahem mé práce. Jakožto PPC konzultant vám pomohu být na očích zákazníků, když hledají vaše produkty nebo služby ve vyhledávačích,... Přísp
Jednou z metod, jak optimalizovat výsledky Google Ads, je zamezení zobrazování PPC reklam zaměstnancům ve vaší společnosti. Vaše telefonická podpora, copywriteři i další zaměstnanci často hledají informace o vašem zboží či službách na Google a klikají při
Dnes si odpovíme na otázku: Co je to Sklik? Sklik je reklamní systém, přes který můžete inzerovat ve vyhledávači Seznam.cz a jeho obsahové síti. Vzhledem k tomu přes něj můžete zobrazovat reklamy cílené jen na české publikum. Hodí se pro... Příspěvek Co j
Častým dotazem ohledně Skliku je cena inzerce v tomto systému. Bohužel nejde nijak paušálně říci, kolik bude reklama na Skliku stát. Nicméně dobrou zprávou pro všechny jistě je, že se dá spravovat už od rozpočtu 1000 Kč / měsíc. To... Příspěvek Sklik cena
PPC reklama na Skliku má své místo v marketingovém mixu i v dnešní době ač uživatelé jako fulltextový vyhledávač stále častěji preferují Google a objem hledání na Seznamu se snižuje. Nicméně Sklik nejsou jen textové a produktové inzeráty ve vyhledávání...
Zde najdete jednoduchý návod, jak přidat nového uživatele do Google Analytics. Návod pro přidání správce do Google Analytics Přihlaste so do svého Google Analytics na url: https://analytics.google.com/ Ve spodní části klikněte na volbu Správce Vyberete úč
Níže najdete jednoduchý návod, jak přidělit přístup do Skliku novému správci. Návod pro přidání správce do Skliku Přihlašte se do Skliku V horní části menu klikněte na svůj email a zmáčkněte Nastavení Nyní už jen stačí v nastavení správně vyplnit... Přísp
Ve čtvrtek 14. února jsem navštívil největší jihočeskou konferenci o online marketingu Digidějovice 2019. Ač se konference věnovala de facto všem kanálům online marketingu, což se ne vždy podaří, řekl bych, že všechny přednášky obsahovaly pojítko, které
SEO a PPC se mohou skvěle doplňovat, ale také si mohou škodit. V praxi jsem mnohokrát zažil, jak špatné SEO poškozovalo výsledky PPC. Kdy třeba DSA reklamy vedly na vstupní stránky s nesmyslnými parametry bez produktů, PLA reklamy byly neekonomické a... P
Najít školení pro zkušeného ppcčkaře je v Čechách tak trochu problém. Naštěstí je tu Petra Větrovská, která nabízí školení PPC Tuningu, které se jediné v záplavě školení výborně hodí pro někoho, kdo PPC nevidí poprvé, respektive pro někoho, kdo do... Přís