Přívěsné vozíky | VozikyNJ - prodej přívěsných vozíků

Nabízíme jednoosé a dvouosé profi přívěsné vozíky. Široká nabídka přívěsných vozíků a neomezená variabilita. To vše ve špičkové kvalitě. Doručení po ČR a SK.

projít na web

Povinné ručení přívěsných vozíků

Před použitím přívěsného vozíku je povinností majitele uzavřít „Pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla“ na přívěsný vozík. Bez uzavřeného povinného ručení se řidič vystavuje riziku udělení vysoké pokuty a ztrátě bodů! U nás lze pov

projít na článek

Jak je to s hmotností přívěsného vozíku?

Dnes již neplatí, že pokud máte na automobilu u nebržděného přívěsu O1 zapsáno tažné zařízení na 650 kg, nesmíte zapojit přívěs s celkovou hmotností 750 kg. Stejně tak u bržděného přívěsu O2, pokud máte na automobilu zapsáno tažné zařízení na 2000 kg, smí

projít na článek

Řidičské oprávnění pro přívěsné vozíky

Informace MD k rozsahu řidičského oprávnění skupiny B. Této informaci by měli věnovat pozornost zejména ti řidiči, kteří mají či získají řidičské oprávnění skupiny B a řídí, resp. chtějí řídit společně s motorovým vozidlem také přípojné vozidlo. S ohle

projít na článek

Povinná výbava přívěsného vozíku

Přívěsy kategorie O2 musí mít náhradní kolo sráfkem as pneumatikou předepsaného druhu arozměru upevněné vdržáku. Vprovozu může jízdní souprava, vpřípadě stejných rozměrů pneumatik astejného provedení kola, mít jedno společné náhradní kolo. Přípojné vozidl

projít na článek

Dálniční známka a přívěsné vozíky

Zpoplatněné pozemní komunikace lze užít silničním motorovým vozidlem nejméně se čtyřmi koly, jehož největší povolená hmotnost činí nejvýše 3500 kg pouze po úhradě časového poplatku (dálniční známka). Pro určení hmotnostní kategorie vozidla je rozhodují

projít na článek

Pravidelné technické prohlídky

Přípojné vozidlo, jehož přípustná hmotnost nepřevyšuje 3 500 kg, kromě nebrzděného přívěsu, jehož přípustná hmotnost nepřevyšuje 750 kg, nejpozději ve lhůtě čtyř let po prvním zápisu silničního vozidla do registru silničních vozidel (dále jen „zaregistrov

projít na článek