Public relations a duchapřítomná komunikace
komunikační koncept Škola, kterou chceš zažít Příspěvek Vysoká škola obchodní pochází z PR klinika
V rámci dlouhodobé koncepce Škola, kterou chceš zažít, jsme připravili letní online kampaň pro Vysokou školu obchodní v Praze. Letadla sice zůstala kvůli pandemii chvíli na zemi, ale vše napovídá tomu, že pohybu lidí po světě to spíš dodá novou energii. A
S energií přírody se ze života stane jízda. Příběhová kampaň upozorňující na emoce, které můžeme prožít, když do svých potravinových košíků přidáme co nejvíc přírodních potravin ideálně od jejich českého výrobce NATU. V komunikaci se zaměřujeme na opakova
Porozhlížíme se po pracovitém, milém, nápaditém jedinci, který si rád hraje v komunikaci značek. Nejde nám o velké zkušenosti, ale třeba i juniorskou vášeň pro objevování nových věcí. Nabízíme práci na značkách s otevřeným, progresivním přístupem ke komun
Společnost Knauf Insulation poukazuje v nadstavbovém komunikačním projektu “Na jeden nádech” na opomíjené téma kvality ovzduší v interiérech. Kampaň byla rozdělena do několika fází od úvodního zpracování výzkumu, který ukázal nízkou informovanost o tématu
Magazín Žena na stavbě vybízí k následování své kolegyně. Kdo chce, občas zaslechne příběhy plné inspirace. Žena na stavbě je sbírá, edituje, prolíná s jinými a vkládá do kontextu současného dění. Ať už stavíte hrady z písku nebo ty skutečné, navrhujete u
brand building, social media & media relations Příspěvek High Peak pochází z PR klinika