Řídím malé i velké webové a e-commerce projekty. Kompletně nebo formou konzultací. Nastavuji procesy v e-shopech nebo rovnám ty stávající s cílem udělat je efektivnějšími. Výsledkem jsou nižší náklady a vyšší efektivita.
Aktuální doba je nejen pro českou e-commerce dosti zvláštní. Některé obory strmě rostou na tržbách, jiné počítají ztráty. O tom ale tento článek nebude. Dnes jsem se po mnoha dnech, kdy se mnoho tzv. odborníků vyjadřuje ke kde čemu kolem e-commerce a koro
Ano, je teprve 6. prosince a kalendářní rok ještě neskončil. I tak jsem se už dnes vrhl na bilancování toho, co se letos povedlo a nepovedlo, protože většinu projektů mám uzavřených a brzy nastane vánoční čas, kdy si chci dát volno. Vše začalo prodejem fi
Před pár dny jsem přednášel na konferenci ShopCampCZ, která je jednou z mála e-shopových konferencí u nás v ČR. Mluvil jsem o tématu, které se na konferencích prakticky neřeší procesy v e-shopech a jak je nastavit. V tomto článku se podělím o samotnou pr
Od září 2018 hledám novou výzvu, které se postavím a vyřeším ji. Máš pro mě něco takového? Tak nějak by mohl vypadat začátek mého inzerátu, kdybych nějaký podával. Aktuálně jsem totiž na ve stavu, kdy mám volné kapacity a hledám projekt, který pro mě bud
Je tu konec roku a je čas bilancovat. Letos jsem na rozdíl od loňských let nezaznamenal desítky článků kolegů na podobné téma, ale třeba to ještě přijde. Co se mi povedlo a nepovedlo Celkově musím říci, že rok 2016 byl pro mě relativně pohodový. Zvládl j
V posledních měsících jsem toho na blogu moc nepublikoval. Věnoval jsem se velmi intenzivně třem off-linovým vzdělávacím projektům z nichž jeden prozradím na začátku dubna, ale dva už jsou publikovatelné. Prvním je E-shop summit 2017, který jako čtenáři m
Už dnes 1. listopadu v 10:00 začínají registrace na E-shop summit 2017. Ten kdo tuto naši akci zažil loni ví dobře, na co se těšit. Pro ostatní je tento krátký článek, aby jim vše přiblížil. A nebo rovnou koukněte na video upoutávku: Chci vstupenku! Let
Před více než dvěma a půl lety jsem publikoval případovou studii, jak jsme upravili designově a po stránce SEO náš obchod SvětBot.cz a co to přineslo (celý článek zde). Od té doby ale uplynulo mnoho času, prodali jsme mnoho desítek tisíc párů bot a e-shop
V posledních dnech se kolem srovnávače zboží Heureka.cz objevilo mnoho povyku. Možná by se dal použít název Shakespearovi divadelní hry Mnoho povyku pro nic. Ale opravdu? Co se stalo tak zásadního Nejprve je potřeba vše zasadit do kontextu. V posledních c
Dnes dopoledne se objevil na blogu ShopSysu článek, který mě vyvedl z běžné dopolední práce a věděl jsem, že musím napsat tento článek. To co v něm je se totiž dá s drobnou nadsázkou označit jako Malý krok pro ShopSys, ale velký skok pro e-commerce. O co