SilverHat™ | Copywriting & SEO * Content Marketing

Moderní SEO je multiobor, kde klíčovou roli hraje obsah. Spojení obsahu a znalostí SEO je základem obsahového marketingu.

projít na web

Pravda jako SEO faktor

Falešné zprávy (fake news) se staly termínem roku 2017. Jak odhalit, jestli informace je pravdivá? Google už na to má technologické řešení, a tak je docela možná, že pravdivost informace se stane oficiálním faktorem pro SEO; mohlo by k tomu dojít už letos

projít na článek

Stránku do vyhledavače rychle prosím!

Vyhledavače mohou najít a v seznamu zobrazit jen ty stránky, které předem zpracovaly a tyto výsledky zpracování uložily do své databáze. Obvykle tomu říkáme, že vyhledavač stránku zaindexoval. Každá prodleva mezi publikováním dokumentu a jeho vyhledatelno

projít na článek

Google authorship končí

Iniciativa, kterou Google neudržel ani jednu pětiletku, je definitivně pryč. Google authorship (autorství) se nejčastěji a nejjednoduššeji realizovalo propojením publikované www-stránky s profilem autora na Google+. Technologie, která byla jedním ze signá

projít na článek

Na poli e-commerce roste význam podpory mobilních technologií

Podle statistik Acomware objednávky na českých e-shopech z mobilů na poprvé překonaly ty z tabletů. To potvrzuje rostoucí význam mobilních zařízení, a to především smartphonů. Provozovatelé e-shopů by měli znova zkontrolovat své stránky, zda jsou skutečně

projít na článek

Rychlost: Největší úskalí WordPressu

Redakční systém WordPress patří těm nejrozšířenějším. Má řadu předností, ale také úskalí. Tím největším je, že může být pěkně pomalý. Proto prvním krokem před spuštěním produkčního webu by měla být kontrola rychlosti. Podíváme se, jakých parametrů si máme

projít na článek

Google PageSpeed Insights: klíčový nástroj webdesignu

Rychlost odezvy webových stránek je dnes jedním z nejdůležitějších faktorů, který rozhoduje o úspěchu. Do hodnocení toho, zda web je funkční nebo ne, by se tedy mělo zahrnout i měření rychlosti. Pro její hodnocení je k dispozici řada on-line i desktopovýc

projít na článek

SEO jako multiobor

Periodicky se spekuluje o tom, že SEO je vlastně mrtvé, že nemá smysl se jím zabývat. Bohužel tento pohled je ovlivněn tím, že se často na SEO nahlíží na triky, které mají stránku posunout dopředu ve vyhledávání a které brzy ztratí účinnost, jakmile Googl

projít na článek

Firmy mají rezervy ve využívání sociálních sítí

Signály ze sociálních sítí stále více ovlivňují úspěchy SEO. Přitom 77% českých firem nepoužívá Facebook pro firemní komunikaci. Vedle Facebooku zná česky byznys nejvíce YouTube a Google+. Twitter aktivně používá pouze zlomek (2 %) firem. Tato pro někoho

projít na článek

Mobilních uživatelů přibude: tablety se brzo budou prodávat víc než počítače

Podle studie poradenské agentury Gartner bude prodej tabletů výrazně růst, a to na úkor osobních počítačů a notebooků. Podle zveřejněného výhledu do roku 2017 by se tyto počty mohly vyrovnat někdy v letech 2015/2016. Výrazný nárůst bude také v segmentu sm

projít na článek

Libo umělý nebo přirozeně identický odkazový profil?

Vyhledávače při hodnocení důležitosti stránek přihlížejí ke zpětným odkazům, které na ně vedou. V ideálním případě znamená každý zpětný odkaz jeden hlas nějakého reálného uživatele, který usoudil, že cílová stránka je důležitá i pro ostatní a má význam ji

projít na článek