Chceš podnikat? U nás najdeš příležitost
Na Franchising Foru můžete navštívit kongresový sál, který obsahuje odborné přednášky i bonusové rozhovory s podnikateli, kteří se ve světě franchisingu pohybují. Dále se z recepce můžete přenést do expozic jednotlivých vystavovatelů. Najdete tu franchis
SuperPark představuje světově unikátní tzv. all-in-one indoor aktivity park. Tento hybridní model nabízí 30-50 různých aktivit dle velikosti parku pro děti, teenagery, celé rodiny, skupiny přátel a známých, pro firemní akce a další cílové skupiny, jako na
HARRY RAMSDEN´S Světově proslulé Fish & Chips, které zná snad každý! Britská značka s velmi dlouhou historií, tradicí a dědictvím. Největší síť s nabídkou ryb a hranolků ve Spojeném království a na celém světě. Více než 30 let franšízových zkušeností
The Alternative Board® (TAB Board) je největší světový poskytovatel franšízového systému v oblasti externích poradních boardů a koučinku pro podnikatele. TAB Board pomáhá majitelům firem a vedoucím pracovníkům sebevědomě vidět nové příležitosti a dosáhnou
Koncept partnerských bankovních poboček na bázi franšíz má již dlouholetou tradici, zejména u západních sousedů v Evropě. UniCredit Bank byla první bankou, která přinesla tento inovativní přístup na český trh. První franšízová pobočka UniCredit Bank byla
WrapChamp nabízí master-franchisantům a franchisovým partnerům osvědčený podnikatelský „koncept na klíč“ ve formě tzv. „franchisového balíku“ pro úspěšné vybudování a řízení jejich franchisových servisů. Franchisant přináší do této spolupráce svůj kap
Pokud čekáte jenom další z mnoha kaváren, tak budete překvapení. Trdlokafe se vyznačuje sítí prodejen, které nabízí ke kávě proslulé trdelníky. Další předností provozoven je úzká nabídka produktů a maximální jednoduchost konceptu. Díky tomu přípravu vše
Řetězec restaurací Pizza Hut společnosti AmRest v České republice rozšiřuje svou síť a hledá nové franšízanty. V současnosti Pizza Hut provozuje 16 restaurací v Česku a 3 na Slovensku, ve kterých si zákazníci mohou pochutnat na lahodných pizzách, těstovin
EQUIVALENZA přinesla na trh revoluční změnu v nabídce svých vlastních výrobků pro ženy i muže za neuvěřitelně výhodné ceny. Tato tzv. mono-značková parfumeria a kosmetika se nyní prodává celkem v 557 prodejnách ve 26 zemích světa. Z toho je 130 prodejen
V roce 2000 bylo na českém trhu cca 50 franšízových konceptů, v roce 2020 již asi 250 a kvalifikované odhady pro další vývoj franšízingu uvádí, že do roku 2025 mohlo být až 330 franšízových konceptů. „V České republice a na Slovensku se zvyšuje poptávka