ŠKOLA PRO ŽIVOT - to je hlavní motto pro náš školní vzdělávací program, který přináší vysoce individuální práci s každým naším žákem. ZŠ Strachotice, okres Znojmo - příspěvková organizace.
Sportovců je na naší škole požehnaně, malí nebo velcí. Každý týden se společně setkáváme a sportujeme jako o život. Celý rok cvičíme v tělocvičně, ale jakmile se jen trochu oteplí, vyběhneme na naše školní hřiště. Milujeme kolektivní hry jako jsou fotbal,
Ve čtvrtém ročníku absolvovali žáci kurz dopravní výchovy. Součástí výuky byla teorie pravidel silničního provozu, následovaly testy a praktická zkouška jízdy na kole. Na školním hřišti jezdili naši malí cyklisti přes překážky, křižovatky, poznávali značk
Obecní úřad Strachotice pravidelně vítá malé občánky a tentokrát to symbolicky vyšlo na Den Matek. Opět u této slavnostní akce byli i žáci naší školy, aby rodičům a dětem zpříjemnili tento vzácný okamžik. Paní učitelky nacvičily s dětmi pásmo básniček a p
„V hlavní roli člověk“ Program Dne Země v V. třídě byl zaměřen na téma, které je aktuální v přírodovědě – Člověk. Během celého projektového dne si žáci opakovali znalosti z výuky, při skupinové práci nakreslili schéma jednotlivých soustav, popsali škod
Ani třetí třída nezahálela a při příležitosti Dne Země se žáci věnovali tématu TŘÍDĚNÍ ODPADU. Žáci se seznámili nejen s tím, kam který odpad patří, ale i s recyklací některých materiálů. Třeťáci začali tvorbou pomyslných kontejnerů, do kterých pak správn
Druháčky provedla stezkou planeta Země. Při plnění 18 úkolů museli zapojit nejdříve téměř detektivní schopnosti – úkoly byly totiž pečlivě schované na školní zahradě. Pohybovali se podle šipek, úkoly museli najít a splnit v přesném pořadí, protože na sebe
Letos jsme v rámci Dni Země tematicky zabloudili do neživé přírody. Bavili jsme se o slunci, vodě, vzduchu, půdě, minerálech a nerostech. Dozvěděli jsme se, kde se nachází většina sladké vody, jak vzniká půda, z čeho jsou složené horniny či jak je dělíme.
Na poslední den v dubnu byla naplánována oslava Dne Země. Protože bylo nádherné počasí, mohli žáci první třídy plnit většinu vzdělávacích úkolů venku v přírodě. První úkol ve třídě bylo poskládání a výroba taštičky na krk, která sloužila ke sbírání bodů z
V. třída se 24. 4. zúčastnila výukového programu, který byl zaměřen na historii kol a dopravní výchovu. Žáci si prohlédli výstavu kol, zopakovali si povinné vybavení kola i cyklisty, dopravní značky a řešili dopravní situaci ve městě. Na závěr si měli mož
Mezi první hmyz, který se na jaře probouzí k životu patří i motýli. Pro jejich zajímavou proměnu života, jsme se s žáky rozhodli život motýla prozkoumat. Pomocí naučných videí a listováním v odborné literatuře se žáci dozvěděli, že nejprve motýl naklade v