ŠKOLA PRO ŽIVOT - to je hlavní motto pro náš školní vzdělávací program, který přináší vysoce individuální práci s každým naším žákem. ZŠ Strachotice, okres Znojmo - příspěvková organizace.
Sportovců je na naší škole požehnaně, malí nebo velcí. Každý týden se společně setkáváme a sportujeme jako o život. Celý rok cvičíme v tělocvičně, ale jakmile se jen trochu oteplí, vyběhneme na naše školní hřiště. Milujeme kolektivní hry jako jsou fotbal,
„V hlavní roli člověk“ Program Dne Země v V. třídě byl zaměřen na téma, které je aktuální v přírodovědě – Člověk. Během celého projektového dne si žáci opakovali znalosti z výuky, při skupinové práci nakreslili schéma jednotlivých soustav, popsali škod
Letos jsme v rámci Dni Země tematicky zabloudili do neživé přírody. Bavili jsme se o slunci, vodě, vzduchu, půdě, minerálech a nerostech. Dozvěděli jsme se, kde se nachází většina sladké vody, jak vzniká půda, z čeho jsou složené horniny či jak je dělíme.
Na poslední den v dubnu byla naplánována oslava Dne Země. Protože bylo nádherné počasí, mohli žáci první třídy plnit většinu vzdělávacích úkolů venku v přírodě. První úkol ve třídě bylo poskládání a výroba taštičky na krk, která sloužila ke sbírání bodů z
Mezi první hmyz, který se na jaře probouzí k životu patří i motýli. Pro jejich zajímavou proměnu života, jsme se s žáky rozhodli život motýla prozkoumat. Pomocí naučných videí a listováním v odborné literatuře se žáci dozvěděli, že nejprve motýl naklade v
Ve čtvrtém ročníku absolvovali žáci kurz dopravní výchovy. Součástí výuky byla teorie pravidel silničního provozu, následovaly testy a praktická zkouška jízdy na kole. Na školním hřišti jezdili naši malí cyklisti přes překážky, křižovatky, poznávali značk
Obecní úřad Strachotice pravidelně vítá malé občánky a tentokrát to symbolicky vyšlo na Den Matek. Opět u této slavnostní akce byli i žáci naší školy, aby rodičům a dětem zpříjemnili tento vzácný okamžik. Paní učitelky nacvičily s dětmi pásmo básniček a p
Ani třetí třída nezahálela a při příležitosti Dne Země se žáci věnovali tématu TŘÍDĚNÍ ODPADU. Žáci se seznámili nejen s tím, kam který odpad patří, ale i s recyklací některých materiálů. Třeťáci začali tvorbou pomyslných kontejnerů, do kterých pak správn
Druháčky provedla stezkou planeta Země. Při plnění 18 úkolů museli zapojit nejdříve téměř detektivní schopnosti – úkoly byly totiž pečlivě schované na školní zahradě. Pohybovali se podle šipek, úkoly museli najít a splnit v přesném pořadí, protože na sebe
V. třída se 24. 4. zúčastnila výukového programu, který byl zaměřen na historii kol a dopravní výchovu. Žáci si prohlédli výstavu kol, zopakovali si povinné vybavení kola i cyklisty, dopravní značky a řešili dopravní situaci ve městě. Na závěr si měli mož