Jak vytvořit chytré webové stránky pro svět internetu na nejrozšířenější platformě WordPress → SEO, UX, obsahový marketing a copywriting.
Recenze jsou popisná a kritická hodnocení publikovaná buď online, v novinách či časopisech. Recenze mohou být odborné nebo uživatelské (to známe například z Alzy či Heuréky u různých produktů). Tradičně se recenze týkaly spotřebních produktů, knih, filmů
Napsat článek na blog, obzvláště pokud používá WordPress, je velice snadné. Mnohem těžší je napsat článek, který si přečte +10000 lidí a bude mít pro tyto čtenáře i pro Vás přínos. Pokud má článek či příspěvek na blogu vysokou přidanou informační hodnotu,
Dobré by bylo začít definicí, co to vůbec ten inbound marketing je? Inbound marketing je často zaměňován s obsahovým marketingem, jelikož pod inbound marketing právě tato aktivita dominantně patří. Inbound marketing je souborem aktivit, díky kterým při
Netušíte, jak funguje internetový vyhledávač Seznam nebo Google? Nevíte, kde se berou výsledky vyhledávání? Zapněte svou představivost, jdeme si to barvitě vysvětlit. Lidé od nepaměti hledají pravdu nebo senzaci. Internet otevřel neuvěřitelné možnosti a
Jak vydělat na internetu? Příležitostí jsou dnes tisíce. Internet se stal paralelním světem, který nám usnadňuje život a naprosto mění volný čas i ekonomické a výrobní procesy. Bohužel vás hned úvodem trochu zklamu. Vydělávání na internetu není v počátku
Po stovkách textů, které mi prošly rukama, jsem nashromáždila obvyklé chyby, které opravuji stále dokola. Jaké to jsou a jak je opravit? A na závěr přidám i pár tipů, jak vytvářet lepší texty. V čem se nejčastěji chybuje Kdo se nikdy neprovinil ani
Potýkáte se s nízkou mírou otevření vašich e-mailových kampaní? Je možné, že vaši odběratelé nikdy ani nedostanou příležitost je otevřít, protože vaše e-maily se hromadí ve složkách se spamem. Proč e-maily jdou do spamu místo do doručené pošty Průmě
Spokojený zákazník je v marketingu klíčem k úspěchu. Jak toho ale dosáhnout? Důležité je svým zákazníkům porozumět. Pomoci vám může typologie nákupního chování zákazníků. Co to je a jak s ní pracovat? Pojďme si vše vysvětlit v následujícím článku. Náku
Statistiky stále potvrzují, že Facebook je pro podniky velmi cenná sociální síť, která má propracovanou marketingovou propagaci a cílení uživatelů. Rozšiřování přítomnosti na Facebooku zůstává pro značky nutností, ať už jde o prodej produktů, zákaznický s
Jeden z nás, Klaun, Neviňátko či Hrdina – marketingové archetypy. Určitě jste o nich již někdy slyšeli. Archetypy mohou pomoci vaší firmě zapůsobit na správnou cílovou skupinu a tím tak pomoci k větší úspěšnosti. Jak s nimi pracovat? Pojďme si vše v násle