1 Ha Giang, jezero Noong

Před několika lety jsem navštívil oblast severně od Ha Giang a jel až na nejsevernější místo Vietnamu Lung Cu. Tato oblast mne tehdy fascinovala, rozhodl jsem se sem proto vrátit. Ale hlavně, obrátila se na mne Vietnamka paní Mai, zda bych s ní do této oblasti já nejel. S pomocí známých průvodců v Ha Giang do hor organizuje výlety a chtěla sama více tuto oblast poznat a hlavně prozkoumat, jaký nejlepší okruh by se zde dal realizovat. Sice Ha Giang již zná, ale cesty a silnice na mapách včetně...

díl 3 cesta do Ha Giang

Vyrážíme autobusem asi 60 km za 60 dongů někam, nevím kam. Jenom vím, že na sever. Cestování s Vietnamkou mne přináší obrovský klid. Nestarám se. Cesta byla opět velice zajímavá. Autobusy jsou malé korejské, často s klimatizací, dobré. Seděl jsem ce

díl 6 cesta zpět do do Ha Giang, homestay cesta do Bac Me

Cesta zpět byla cesta skutečně peklo. 170 km na skútru. Dělali jsem zastávky, ale bylo to o život. Už jsem měl krizi, že z toho krámu spadnu. Nejenom že jsem měl zadek na maděru a bolavá záda, ale hlavně měl strach, že únavou ztratím rovnováhu. Nakonec j

5 Rýžová pole

Dnes ráno jsme vyrazili ze Son La na severozápad a pak na sever, celkem asi 140 km. Cesta byla zpočátku dobrá, při překonávání hor potom místy prašná. Jedeme okolo řeky Dam a dalších menších řek. Vidíme jezero řeky Dam připomínající Norské fjordy. Je náso

díl 2 Yen Bai, jezero

V Yen Bai jsme spali v levném hotelu a ráno jsem si zajistili černé taxi a ještě mototaxi. Naštěstí mých 75kg + Vietnamka + Vietnamec nejsou pro skútr přílišnou zátěží. To zde je možné vidět celé rodiny na skútru. Nebo vidíme vézt velkou vysokou lednici s