díl 6 cesta zpět do do Ha Giang, homestay cesta do Bac Me

Cesta zpět byla cesta skutečně peklo. 170 km na skútru. Dělali jsem zastávky, ale bylo to o život. Už jsem měl krizi, že z toho krámu spadnu. Nejenom že jsem měl zadek na maděru a bolavá záda, ale hlavně měl strach, že únavou ztratím rovnováhu. Nakonec jsem zpoceného řidiče objal a přilepil se na jeho záda jako dítě. Už mne bylo všechno jedno. Hlavně ať nespadnu. Že byl propocený a smrděl jsem už ani nevnímal. Původně jsme měli jet asi jenom 40 km. Po ujetí této vzdálenosti jsem...

projít na článek

díl 3 cesta do Ha Giang

Vyrážíme autobusem asi 60 km za 60 dongů někam, nevím kam. Jenom vím, že na sever. Cestování s Vietnamkou mne přináší obrovský klid. Nestarám se. Cesta byla opět velice zajímavá. Autobusy jsou malé korejské, často s klimatizací, dobré. Seděl jsem ce

projít na článek

1 Ha Giang, jezero Noong

Před několika lety jsem navštívil oblast severně od Ha Giang a jel až na nejsevernější místo Vietnamu Lung Cu. Tato oblast mne tehdy fascinovala, rozhodl jsem se sem proto vrátit. Ale hlavně, obrátila se na mne Vietnamka paní Mai, zda bych s ní do této ob

projít na článek

Příprava na cestu, vyrážíme na skútrech

Na západ od NghiaLo se rozkládají hory dosahující výšky 3000 m, které se táhnou severozápadním směrem k Sapě, kde je nejvyšší hora FanSiPan 3.143 m. Ta bývá také hlavním cílem cestovatelů. Ale od doby, kdy tam postavili lanovku, začala na kopci obrovská

projít na článek

Cesta přes město CaoBang do BaoLac, půjčení skútru

Cesta přes CaoBango do BaoLac, půjčení skútru Krátký týdenní výlet do oblasti CaoBang. V dané oblasti jsem byl již dříve, abych především navštívil vodopády BanGioc. Ty jsem navštívil jako většina návštěvníků, tzn v Cao Bang j

projít na článek

díl 1 Nghia Lo – cesta do Yen Bai

Zápisky z mojí první cesty k severním hranicím Vietnamu v roce 2012 druhá cesta zde Z mnoha následných mých cest po Vietnamu tuto považuji stále za jednu z nejlepších. Už proto, že to byl první moje větší cesta k hranicím s Čínou. Cestovali jsme autob

projít na článek