11 nevšedních a rychlých UX tipů pro Váš eshop

Pokud chcete ve vysoce konkurenčním on-line prostředí dosahovat úspěchu, měli byste ladit i ty nejmenší detaily. V článku vám popíšeme, o jaké věci jde a co byste měli konkrétně dělat pro to, abyste dosahovali lepších tržeb. Přečtěte si 11 tipů, které můžete využít i vy právě pro váš web. Strategie Blue Ocean a Red Ocean V dnešní době vysoké konkurence mezi eshopy je velice těžké přijít s nějakou originální myšlenkou, produktem, nebo službou, která by byla jedinečná a umožnila eshopu realizovat strategii “modrého oceánu”. A tak nezbývá nic jiného než se pohybovat ve vodách plných žraloků konkurence (a realizovat strategii “rudého oceánu”).  Z tohoto důvodu je nanejvýš důležité zaměřovat se na detaily a snažit se dělat věci důsledněji, než konkurence a díky těmto postupným zlepšením nakonec zvýšit svůj tržní podíl.  Obrázek: Strategie modrého a rudého oceánu U nás v agentuře jakmy s.r.o. se u klientů zaměřujeme na detaily, které často ostatní velké agentury přehlíží a díky tomu v dlouhodobém horizontu překonáváme výsledky jiných agentur (více v případových studiích).  Jednou z těchto přehlížených oblastí může být základní UX/UI design vašeho eshopu. Přitom UX/UI design přímo souvisí s mnoha klíčovými metrikami jako je konverzní poměr, doba strávená na stránce, bounce rate apod., ale tím to nekončí. UX/UI design ovlivňuje i branding a pocity potenciálních zákazníků.  Špatný design webu je to jako byste šli na obchodní schůzku a vzali si sandále s ponožkami. Pojďme se proto již podívat na 11 užitečných UX tipů, které můžete využít i vy právě pro váš web. 1. Překrývající se elementy Velice důležitým prvkem v moderním designu jsou překrývající se elementy. Máte je na webu, pracujete s nimi? Takto vytvořený design vytváří hloubku a povzbuzuje uživatele ke scrollování webem níže.  Obrázek: Screenshot webu Mana 2. Nepoužívejte klasické odrážky (Bullets) Místo klasických odrážek používejte různé check-boxy, šipky a ikony. Dojde ke zvýšení vizuálního zájmu a potenciálního zákazníka tím ještě více ukotvíte na webu.  3. Mezery mezi písmeny Některé nadpisy mohou mít ve výchozím nastavení příliš malé mezery mezi písmeny. Je to tak i u vás? Zkuste přidat mezery mezi jednotlivými písmeny a dodejte tak vašemu eshopu pocit volnosti.  4. Používejte správná call-to-actions (CTA) Základní poučka o které si každý řekne: “Jasně, to znám”. Ale pojďme si nalít čistého vína kdo na to skutečně myslí a hlídá si správné použití? Můžete zkusit experimentovat s nevšedními CTA v bannerech jako je  “Chci”, “Pošlete mi”, “Ano, mám zájem” a podobně. Ideálně vaše CTA piště z perspektivy zákazníka a snažte se dokončit za pomoci CTA jeho myšlenku. Tedy pokuď chcete, aby zákazník například stáhl váš PDF dokument, tak použijte například: Ano, chci stáhnout PDF. Buďte konkrétní. 5. Používejte počítadla Zobrazte vašim potenciálním zákazníkům různé formy počítadel jako je například:  počet lidí, kteří si daný produkt prohlížejí,  počet lidí, kteří daný produkt nakoupili   nebo odpočet dnů do konce slevy.  6. Jedno-sloupcová struktura registračního formuláře U registračních formulářů, nebo prostě kdekoliv, kde chcete po zákazníkovi informace, používejte jedno-sloupcovou strukturu registračního formuláře. Tím zajistíte, že se návštěvníkovy oči budou pohybovat přirozeně od vrchu směrem dolů. 7. Umožněte přiblížení (“zoom”) u produktových obrázků A ideálně mějte unikátní fotky!  8. Myslete na “F” pattern Většina lidí na webu čte obsah v tzv. F patternu. To znamená, že nejdůležitější informace dávejte vpravo nahoru na vašem webu.  Obrázek: F Pattern při prohlížení webu 9. Udržujte nízkou hloubku webu Zákazník by se měl k cíli proklikat maximálně po 3-4 krocích.  10. Nepoužívejte carousels a slidery Na zatáčku vzniku těchto super “jezdících” obrázků se zdálo, že je to dobrá strategie, jak prezentovat produkty apod. Ale díky studii provedené v aplikaci na webu nd.edu se zjistilo, že na carousel, neboli rotující obrázky, kliklo z 3 755 297 návštěvníků daného webu jen 1,07 % z nich. Sami si teď můžete ověřit, jak v současnosti vypadá již zmíněný web. Žádný carousel. Jen příjemně dávkované informace, tím jak uživatel postupuje webem níže. 11. Fotka u kontaktu na zákaznickou podporu Přidejte na váš web kontakt na zákaznickou podporu a ideálně fotku obsluhy, se kterou bude pravděpodobně potenciální zákazník komunikovat. Reálnou, vyhněte se fotobankám.  Závěrem Nepodceňujte prosím žádný z výše uvedených bodů. Když budete pečliví a budete dbát na detaily, tak máte velkou šanci uspět i v dnešním hyperkonkurenčním prostředí. Taktéž myslete na to, že veškeré UX elementy je třeba pečlivě otestovat pomocí A/B testu a na to je již vhodné přizvat někoho, kdo tomu rozumí. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat a moc rádi vám pomůžeme zlepšit výkon vašeho webu. The post 11 nevšedních a rychlých UX tipů pro Váš eshop appeared first on jakmy.cz.

projít na článek

5 rychlých tipů, jak udržovat šperky stále krásné

Dnes jsem pro Vás připravila několik tipů v péči o šperky. Tip 1: Ukládání šperků Šperky milují být nošeny. Pokud [] The post 5 rychlých tipů, jak udržovat šperky stále krásné appeared first on Nady.

projít na článek

Gas eshop outlet, kolekce, výprodej

Pro Gas eshop obsahující dámské či pánské oblečení, boty a doplňky v aktuálních kolekcích, případně Gas outlet ze starších kolekcí za zlevněné ceny jsme připravili užitečné informace, které vám mohou pomoci najít ten správný online obchod. Na rozdíl od ka

projít na článek

New Yorker eshop outlet, kolekce, výprodej

Pro New Yorker eshop obsahující dámské či pánské oblečení, boty a doplňky v aktuálních kolekcích, případně New Yorker outlet ze starších kolekcí za zlevněné ceny jsme připravili užitečné informace, které vám mohou pomoci najít ten správný online obchod. N

projít na článek

Tantra eshop outlet, kolekce, výprodej

Pro Tantra eshop obsahující dámské či pánské oblečení, boty a doplňky v aktuálních kolekcích, případně Tantra outlet ze starších kolekcí za zlevněné ceny jsme připravili užitečné informace, které vám mohou pomoci najít ten správný online obchod. Na rozdíl

projít na článek

Alegria eshop outlet, kolekce, výprodej

Pro Alegria eshop obsahující dámské či pánské oblečení, boty a doplňky v aktuálních kolekcích, případně Alegria outlet ze starších kolekcí za zlevněné ceny jsme připravili užitečné informace, které vám mohou pomoci najít ten správný online obchod. Na rozd

projít na článek