Online marketingová agentura jakmy s.r.o. - pro menší i větší klienty. Perfektní výsledky dosahujeme především v SEO a PPC kampaních. Poskytujeme také fullservis.
Chcete být vidět online a váháte, zda se do budování nového webu pustit na vlastní pěst? Pusťte. Možná budete sami překvapeni, jak snadné to je. A věřte, že se vám čas investovaný do stavby webu vyplatí. Svět má nyní mnohem více času na to, brouzdat se ve
Hledáte způsoby, jak ještě lépe zvládnout vlastní propagaci a jak efektivně měřit a sledovat výsledky své práce? Připravili jsme pro vás 22 nástrojů, které se vyplatí používat, pokud chcete propagaci vašeho byznysu ještě více vylepšit a být produktivnějš
V této případové studii vás přesvědčíme o tom, že i poměrně konkurenční obor, jakým je prodej elektroniky a gadgetů, může dosahovat v placených kampaní perfektních výsledků s PNO kolem 7 %. Ukážeme vám postup, jakým jsme toho dosáhli a uvidíte, že pokud s
Jaké kroky zvážit v rámci vašeho businessu, abyste v době poletujícího COVID-19 netratili, ale naopak získali? V článku vám popíšeme 8 marketingových tipů od našich klientů, inspirujte se i vy. Investujte čas do sociálních sítí a odpovídejte na otázky Zá
Pokud chcete ve vysoce konkurenčním on-line prostředí dosahovat úspěchu, měli byste ladit i ty nejmenší detaily. V článku vám popíšeme, o jaké věci jde a co byste měli konkrétně dělat pro to, abyste dosahovali lepších tržeb. Přečtěte si 11 tipů, které můž
B2B marketing vyžaduje odlišný přístup, než je tomu na trhu B2C. Vhodná komunikace vám ušetří spoustu času a „prázdných“ prokliků přes vaši reklamu a zároveň vám přivede mnohem více relevantních návštěvníků. Jak na účinný B2B marketing? Poradíme vám, jak
Jak si vydělávat na dálku? Home office – sen a zbožné přání mnoha lidí, kteří každý den pravidelně dojíždějí do zaměstnání. Práce na dálku, to je práce v klidu, v pohodlí domova, v ruchu kavárny nebo třeba na exotickém ostrově. Děláte to, co vás baví, a v
Poradíme vám, jak psát blog způsobem, aby bavil vás i vaše čtenáře. Blog je místo, které v sobě skrývá netušené možnosti. Umožní vám seberealizaci, prezentovat vaši značku a navíc dokáže přilákat pozornost na to, co potřebujete. Jen je potřeba vědět, jak
Ročně přibývají desítky tisíc nových právnických osob, a proto vymyslet originální název firmy není vůbec jednoduché. To ale platí také pro názvy produktů a čehokoliv dalšího, čemu chcete vtisknout osobitost. Dobré názvy tak začínají být poněkud „vybrané“