Koronavirus a business – 8 marketingových tipů, jak přežít a být silnější

Jaké kroky zvážit v rámci vašeho businessu, abyste v době poletujícího COVID-19 netratili, ale naopak získali? V článku vám popíšeme 8 marketingových tipů od našich klientů, inspirujte se i vy. Investujte čas do sociálních sítí a odpovídejte na otázky Zákazníci mají nyní spoustu otázek a spoustu obav. A právě strach může také brzdit jejich ochotu nakupovat. Strach může brzdit ochotu lidí nakupovat. Buďte jim proto k dispozici, ideálně na sociálních sítích, kde je reakční doba nejrychlejší.  Odpovědi na otázky potřebuje nyní váš business více než kdy dříve. Informujte své zákazníky o situaci ve vaší firmě a nenechte je tápat, odmění vás svou loajalitou.  Například pomocí banneru na homepage informujeme zákazníky našeho klienta ispas.cz o tom, že e-shop dále funguje a normálně rozvážíme. Akorát kamenná prodejna je uzavřena. Obrázek: Banner na ispas.cz Nabídněte uživatelům zajímavý obsah a vyhledávačům kvalitní „potravu“ Nepanikařte a neházejte flintu do žita, protože kdo jde nebojácně dál, může získat mnohem více, než by býval očekával. Opřete se do obsahového marketingu, publikujte tipy, rady a jiné praktické články, optimalizujte a vymazlete všechny popisky na webu. Vyplatí se to. Obsah a SEO jsou totiž věčné. Budujte si postupně armádu kvalitního obsahu, který vám postupně bude rodit víc a víc ovoce – bude dlouhodobě přivádět nové zákazníky.  Nebojte se přijít se speciální nabídkou a připravte se na krizi Může se jednat o slevy, dopravu zdarma a cokoliv, co si můžete v současné situaci dovolit a zákazníkům to pomůže ušetřit peníze. Lidé nyní možná nakupují, ale postupně se začnou dříve či později strachovat o nejistý příjem. Připravte si krizovou strategii, která bude výhodná pro obě strany. Ukažte se vyhledávačům a vyjděte na výsluní Pokud jste se do online reklamy ještě naplno nepustili, neotálejte. Nyní totiž otálejí všichni, a proto využijte šanci. Vše, co je online, je teď mnohem zajímavější a žádanější. Lidé se chtějí v karanténě zabavit a víc přemýšlejí nad tím, co si chtěli pořídit, ale nepořídili, protože to stále odkládali. Můžete nabízet vaše služby či produkty on-line? Současná doba vystřelila e-shopy na první místa zájmu a pokud i vy můžete nabízet své zboží online, umožněte lidem, aby vás rychle a jednoduše našli. Povolejte k tomu profesionály a zbytečně neztrácejte čas hledáním nejvhodnějších způsobů svépomocí. Zaměřte se na lokální prodej Česká ekonomika teď zapláče, tak ji podpořte. Zacilte online reklamy především na svůj region a na svou zemi. Představte se lidem z blízkého okolí, ke kterým je snadné doručit zboží rychle a levně. Využijete nejrychlejší cestu, jak být na internetu vidět PPC reklama: rychlá a osvědčená cesta, jak na web přilákat potenciální zákazníky a prodávat více. Tento marketingový kanál umožňuje přesně zacílit na vaši cílovou skupinu a výsledky dobře měřit. Je ale mnoho dalších důvodů, proč zvolit k propagaci právě PPC. Víte, že... správným užíváním remarketingu v kampaních lze dosáhnout konverzního poměru až 70 %? Případovou studii o tom, jak jsme snížili PNO na 6,6 % z původních 23 %, čtěte zde. Nepodléhejte panice, analyzujte a zachovejte klidnou hlavu Nedělejte unáhlené závěry, ale vše pečlivě měřte, sledujte, vyhodnocujte a až pak dělejte patřičné kroky. Když svá rozhodnutí zbytečně uspěcháte, může to mít pro váš business katastrofální následky. Nejprve nechte zkontrolovat současný stav online marketingu a následně vše efektivně nastavte. A to nejen v PPC kampaních.  Dokončete vše, na co nebyl v předchozích letech čas Už dlouhou dobu chcete svůj web či e-shop posunout? Odborně zhodnotit a udělat jej uživatelsky přívětivější a optimalizovaný? Nyní je na to nejlepší čas. Pusťte se do toho.  Mnoho profesionálů vám nyní může nabídnout své služby na dálku, stejně jak my. U nás máte jistotu, že nešlápnete vedle. Z části remote pracujeme už řadu let a nejsme v tomto směru žádnými nováčky vykřesanými ze současné krize. Na dálku dokážeme pracovat velmi efektivně a víme, na co se zaměřit, aby byl business našich klientů na špičce – dobře nalezitelný, zajímavý a především konverzní.   The post Koronavirus a business – 8 marketingových tipů, jak přežít a být silnější appeared first on jakmy.cz.

projít na článek

Koronavirus

Koronavirus jsou čtyři rody virů obsažených v podčeledi Orthocoronavirinae: Alphacoronavirus, Betacoronavirus, Gammacoronavirus a Deltacoronavirus. Tyto viry způsobují onemocnění u lidí a u zvířat. Zpočátku šlo jen o běžná nachlazení, ale koronaviry z rod

projít na článek

PPC REKLAMY VÁM POMOHOU ZÍSKAT VÍCE ZÁKAZNÍKŮ

Co je to PPC reklama? PPC je zkratka pro pojem pay per click, neboli platba za klik na vaši cílovou stránku. Jde ojeden znejsilnějších aneustále se rozvíjejících nástrojů, který můžeme uplatnit pro jakýkoliv business. Ajak vlastně funguje? PPC reklama se

projít na článek

5 rychlých tipů, jak udržovat šperky stále krásné

Dnes jsem pro Vás připravila několik tipů v péči o šperky. Tip 1: Ukládání šperků Šperky milují být nošeny. Pokud [] The post 5 rychlých tipů, jak udržovat šperky stále krásné appeared first on Nady.

projít na článek

10 tipů na vánoční dárky pro předškoláky

Podpořit ve vývoji předškolní děti už nemůže být jednodušší. S našimi hračkami a pomůckami máte navíc jistotu, že vyberete produkty z nezávadných materiálů, s kvalitním zpracováním a edukativním podtextem. Tak jdeme na pár vánočních tipů?

projít na článek

25 tipů na dárek na poslední chvíli

Do předání dárků zbývá jen pár hodin. Jenže vy žádný nemáte. Zachvátí vás panika. Co teď? Občas se to stane [] The post 25 tipů na dárek na poslední chvíli appeared first on Nady.

projít na článek