Situace s virusem mnoho našich kolegů odeslala na práci z domova. V takových chvílích nemusí být snadné řídit tým ani sebe sama. 1CLICK je od počátku své existence koncipován tak, aby nám usnadnil práci, když jsme mimo svoji kancelář. Pracovat z domova nemusí být pro každého snadné. Pokušení nevěnovat se práci bývá příliš mnoho :) Zde předkládám své zkušenosti jak na to. 1. Rutina Pro mě je to to nejdůležitější. Mít zažité návyky chování, přes které nesmí jet vlak. Ráno vstanu, zacvičím si, pak snídaně, procházka se psem, potom káva a zajímavosti z netu, většinou z technologických webů, abych měl přehled a pak jdu na to. Vrhnu se do práce. Mimochodem, někde jsem četl, aby se pro člověka stali věci automatické, musí je dělat 21 dnů. 2. Věnuj se jen jedné věci. Nenech se rozptylovat a dodržuj pravidla efektivity. Ber jednu věc po druhé, krok za krokem. Pokud už Tě něco vyruší a je to neodkladné, odbav to. Pak se co nejrychleji vrať k původní práci. Nevěř tomu, že je člověk schopný multitaskingu. Možná pár superjedinců ano, my běžní smrtelníci ne. Pokud začne být člověk rozptýlený množstvím nedokončených věcí, dostane se do chaosu. 3. Úkoluj nejen sebe Mnoho lidí si myslí, že vše může nosit v hlavě. Nevěřte jim. Když vše nosím v hlavě, naše mysl je unavená a pak je unavený i náš člověk. Ti co vše nosí v hlavě snižují efektivitu jak svou, tak svých kolegů. Protože tak, jak přistupují k sobě, přistupují i k ostatním. Takže zase chaos. Jejich a pak díky tomu i náš. Proto úkolujte sebe i své kolegy. S 1CLICKem je to snadné.
Umožňuje správcům chránit zaměstnance, i když pracují mimo interní síť. Pomocí aplikace Home Office Security (HOS) mohou uživatelé pracovat z libovolného místa – z domova, letiště či kavárny – a mají stejnou úroveň zabezpečení, jako by byli v kanceláři. A
projít na článekKontaktní centrum společnosti IPEX je nástroj, který zajišťuje snadnou komunikaci s klienty. Vaši zákazníci budou mít vždy na výběr jak se s vámi spojit. Spojená síla našich nástrojů vám umožní poskytnou tu nejlepší komunikaci s vašimi zákazníky na všech
projít na článekKolikrát jsme to už zažili. Posíláme email s přílohou, ale přílohu nepřipojíme. Je to otrava jak pro nás, tak pro příjemce. Příjemce musí napsat zpět, pokud to vůbec udělá a mi máme práci navíc. Nejen to, můžeme si tím i zkomplikovat život, protože se něc
projít na článekMáte strach, že Vám něco uteče? Nebaví Vás se pořád přihlašovat? Vyzvedávání zpráv z "datovek" řada lidí pokládá za peklo. Ani se jim nedivím, mě to také nebavilo. Pokud se domníváte, že k přístupu musíte používat jenom to jedno známé řešení nebo Vám nev
projít na článekKomunikační agentura ABSOLOOK s.r.o., poskytující klientům fullservisové reklamní služby, hledá do svého dynamického týmu kolegu/kolegyni na pozici: Manager/ka back office Co bude Tvým úkolem: Kompletní zodpovědnost za back office společnosti Činnosti sp
projít na článek