2 zásadní firemní strategie, které byste měli znát

Jak bývá mým zvykem, v tomto článku se laicky podíváme další téma. Tentokrát jsem se zaměřil na firemní strategie. Podnět vzešel od mých klientů, a proto jsem si udělal sumář strategií, které v rámci e-commerce nejčastěji převažují. Pokud se tedy v této oblasti neorientujete a chcete se dovědět víc, račte dál.

projít na článek

Jak stanovit cíle v reklamní kampani?

Každá reklamní strategie by měla obsahovat jasný cíl. Což není nic nového, protože když chceme vytvořit firemní strategii, potřebujeme znát obchodní cíle společnosti. Na jejich základě pak můžeme vytvářet cíle jednotlivých reklamních kampaní, které se od

projít na článek

Existuje opravdu účinná strategie, která zaručí dlouhodobé vyhrávání na ruletě ? Plus rozbor populární strategie Martingale.

Vzhledem k tomu, že matematika a statistika dovednostních a hazardních her je jedna z mojich dlouholetých zálib, tak jsem se rozhodl napsat tento článek. Věřím, že bude přínosný a některým z vás třeba i pomůže ušetřit peníze a čas. V článku se dozvíte, je

projít na článek

Těžký rok 2020: pokles tržeb a důležitost online marketingu

Jak už jsem psal v předchozím článku na téma vánočním pozdravení, letošní rok se bohužel nesl ve znamení nemoci Covid-19, tudíž se online marketing stal pro mnohé firmy velmi důležitou součástí jejich životů. A některé společnosti také tvrdě zjistily, že

projít na článek

Posun Termíny Řídicího výboru Strategie

Plánovaný termín ŘV Strategie 29.5.2023 pro vydávání vyjádření o souladu strategických projektů schválených do Programových rámců byl z organizačních důvodů přesunut na 29.6.2023. Na tomto jednání budou projednávány všechny záměry, které byly plánovány k

projít na článek

Termíny Řídicího výboru Strategie

Pro předkladatelé záměrů, kteří plánují předložení žádosti do ISKP do konce srpna 2023 přinášíme plánovaná data jednání ŘV. 29.5.2023 (příjem pro tento termín uzavřen) 22.6.2023 19.7.2023 23.8.2023 K plánování a komunikaci s manažerem Stra

projít na článek