Rostoucí náklady spojené s opatrností spotřebitelů budou pro retail výzvou. Zákazníci očekávají více než kdykoli předtím. Co nás čeká a na co se připravit? 1. CUSTOMER EXPERIENCE – AŤ SI TO ZÁKAZNÍK JEŠTĚ VÍC UŽÍVÁ Zákazníci jsou zpět v prodejnách, ale jejich počet, chování i nároky se změnily. Očekávají, že se proces nakupování v jejich emocích odrazí jako intenzivnější, příjemnější, bohatší na zážitky. Vnímaví maloobchodníci proto investují nemalé prostředky k tomu, aby zdokonalili každou prodejní fázi. Bezdotykový nákup, různé platební možnosti, propracovaný výdej zboží, samoobslužné pokladny, ale i relevantní prostředí a reklama – to všechno se počítá a tvoří díly mozaiky, která se ve vnímání spotřebitele promítne jako integrovanější, plnější customer experience. Více o Aktuálních trendech customer experience v retailu. 2. ZELENÁ – AKTUÁLNÍ TREND MARKETINGOVÉ MÓDY Zájem spotřebitelů o ekologickou udržitelnost by nám měl rozsvítit pomyslnou žárovku v hlavě, a ta by měla blikat jako vykřičník. Proč? Protože je to další šance k odlišení od konkurence. Pokud se ale prodejce domnívá, že se s green credentials vypořádá tím, že přebalí produkt z plastu do papíru, tak je – s nadsázkou řečeno – jednou nohou v pekle červených čísel. Zákazník druhé dekády 21. století projeví nefalšované nadšení až ve chvíli, kdy na něj bude udržitelnost dýchat z každého metru čtverečního prodejní plochy. 3. OMNICHANNEL – A VŠE PŮJDE HLADCE Pochopit nákupní cestu zákazníka, který prochází z online do offline (někdy i několikrát, než dojde k nákupu) je poměrně sofistikovaná záležitost. Omnichannel lze chápat jako strategii, kdy integrujeme všechny získané podněty tak, abychom zákazníkovi při přechodu z digitálního světa do fyzického a zase zpět zajistili bezproblémový nákupní proces. Tím, že zahrneme offline i online obchodní zkušenosti a eliminujeme stresové faktory a další potenciální komplikace při procesu nakupování. Omnichannel lze považovat i jako trénink flexibility, pružné reakce na trh, která je v současné době nutná. Povzbudí zákazníka, aby se opakovaně vracel do našeho obchodu, do mobilní aplikace apod., na základě čehož můžeme přizpůsobit propagační akce, nabízet odměny, zvyšovat loajalitu. 4. LOAJALITA ZÁKAZNÍKA – MY PRO TEBE, TY PRO NÁS Není to v dnešní rychlé době jednoduché – zahrát na emoce spotřebitelů, naplnit jejich očekávání tak, aby byli produktem nadšeni a ve výsledku projevili nákupní věrnost. Vlastně naopak, je to jednoduché, dokážete-li s pomocí komunikační agentury nahlédnout do očekávání a potřeb koncového spotřebitele a data náležitě využít. Jeho loajalita se totiž řídí přímou úměrností: nabyde-li pocitu, že do něj vaše značka investuje – bude do ní investovat i on. Zákazníci musí uvěřit, že jim nasloucháte, že je o ně postaráno. Tak vaší značce s největší pravděpodobností nejen zůstanou věrni, ale navíc svůj pozitivní názor budou šířit i dále formou sdílení na sociálních sítích, v recenzích, při debatách s rodinou a přáteli. Loajalita realizovaná formou motivačních programů, speciálních nabídek a odměn je trendem i v tomto roce. Věrnostní členové utrácejí stále v průměru až o 27 % více než nečlenové*. Jen už asi nikoho neomráčíte plastovými kartami, budoucnost je ve virtuálním prostředí, první vlaštovkou budiž mobilní aplikace. Investice to není malá, ale získáte řadu cenných informací a lze s ní i dále prohlubovat loajalitu formou zážitků (gamifikace), příp. akcentem na lidskou sounáležitost (charita, udržitelnost). KDE JE VŮLE, TAM JE CESTA Tlaky na retail nepovolí, ale je fajn, že nálada a chuť nakupovat se vrací. Vnímejme vše pozitivně, jako šanci realizovat nové cesty, nové přístupy, a těmi uspokojit zákazníka. Pojďme mu společně poskytnout silný důvod, proč nakupovat – a on náš přístup ocení! *zdroj Forbes.com
I když se muži a ženy v mnohém značně liší, něco mají společného. V kabele s sebou potřebují nosit několik nezbytností, bez kterých se nikdo z nich neobejde. Co by i v sebemenším psaníčku či etuji nemělo chybět? Jsou to klíče, papírové kapesníčky, mobil,
projít na článekA máme tady dlouho očekávanou, novou kolekci Vans. Oblíbená značka, která nesmí chybět ani tobě! Určitě potěší originální kolekce batohů plná barev a krásných potisků. Dále trička, kšiltovky a další stylové věci, které si prostě zamilujete.lt;/p>
projít na článekVe vašem domě je spousty věcí, které potřebujete obměnit a vy zkrátka nevíte, kde máte začít? No pokud si toužíte pořídit i novou lásku do vaší kuchyně, měli byste určitě začít tím a to právě u nás. Na našich webových stránkách najdete ty nejluxusnější ko
Ke cool outfitu nesmí chybět modní doplňky. Mezi novinkami na našich stránkách máte na výběr např. Dakine a Roxy čepice, rukavice, Roxy SNB brýle, hřejivá a příjemná na dotyk šála Heavy Tools , šátek Roxy apod.
projít na článekUž jen pár dní a máme tady zase školu. Batoh je nezbytnou věcí, která Vám nesmí chybět. Vyberte si ten svůj, podle vlastního vkusu. U nás naleznete velký výběr různých batohů, veškerých značek jako například Burton, Vans, Dakine, Meatfly, atd. Každý si zd
projít na článek