4 NEJAKTUÁLNĚJŠÍ SMĚRY, KTERÉ NESMÍ CHYBĚT VE VAŠÍ RETAILOVÉ SÍTI

Rostoucí náklady spojené s opatrností spotřebitelů budou pro retail výzvou. Zákazníci očekávají více než kdykoli předtím. Co nás čeká a na co se připravit? 1. CUSTOMER EXPERIENCE – AŤ SI TO ZÁKAZNÍK JEŠTĚ VÍC UŽÍVÁ Zákazníci jsou zpět v prodejnách, ale jejich počet, chování i nároky se změnily. Očekávají, že se proces nakupování v jejich emocích odrazí jako intenzivnější, příjemnější, bohatší na zážitky. Vnímaví maloobchodníci proto investují nemalé prostředky k tomu, aby zdokonalili každou prodejní fázi. Bezdotykový nákup, různé platební možnosti, propracovaný výdej zboží, samoobslužné pokladny, ale i relevantní prostředí a reklama – to všechno se počítá a tvoří díly mozaiky, která se ve vnímání spotřebitele promítne jako integrovanější, plnější customer experience. Více o Aktuálních trendech customer experience v retailu. 2. ZELENÁ – AKTUÁLNÍ TREND MARKETINGOVÉ MÓDY Zájem spotřebitelů o ekologickou udržitelnost by nám měl rozsvítit pomyslnou žárovku v hlavě, a ta by měla blikat jako vykřičník. Proč? Protože je to další šance k odlišení od konkurence. Pokud se ale prodejce domnívá, že se s green credentials vypořádá tím, že přebalí produkt z plastu do papíru, tak je – s nadsázkou řečeno – jednou nohou v pekle červených čísel. Zákazník druhé dekády 21. století projeví nefalšované nadšení až ve chvíli, kdy na něj bude udržitelnost dýchat z každého metru čtverečního prodejní plochy. 3. OMNICHANNEL – A VŠE PŮJDE HLADCE Pochopit nákupní cestu zákazníka, který prochází z online do offline (někdy i několikrát, než dojde k nákupu) je poměrně sofistikovaná záležitost. Omnichannel lze chápat jako strategii, kdy integrujeme všechny získané podněty tak, abychom zákazníkovi při přechodu z digitálního světa do fyzického a zase zpět zajistili bezproblémový nákupní proces. Tím, že zahrneme offline i online obchodní zkušenosti a eliminujeme stresové faktory a další potenciální komplikace při procesu nakupování. Omnichannel lze považovat i jako trénink flexibility, pružné reakce na trh, která je v současné době nutná. Povzbudí zákazníka, aby se opakovaně vracel do našeho obchodu, do mobilní aplikace apod., na základě čehož můžeme přizpůsobit propagační akce, nabízet odměny, zvyšovat loajalitu. 4. LOAJALITA ZÁKAZNÍKA – MY PRO TEBE, TY PRO NÁS Není to v dnešní rychlé době jednoduché – zahrát na emoce spotřebitelů, naplnit jejich očekávání tak, aby byli produktem nadšeni a ve výsledku projevili nákupní věrnost. Vlastně naopak, je to jednoduché, dokážete-li s pomocí komunikační agentury nahlédnout do očekávání a potřeb koncového spotřebitele a data náležitě využít. Jeho loajalita se totiž řídí přímou úměrností: nabyde-li pocitu, že do něj vaše značka investuje – bude do ní investovat i on. Zákazníci musí uvěřit, že jim nasloucháte, že je o ně postaráno. Tak vaší značce s největší pravděpodobností nejen zůstanou věrni, ale navíc svůj pozitivní názor budou šířit i dále formou sdílení na sociálních sítích, v recenzích, při debatách s rodinou a přáteli. Loajalita realizovaná formou motivačních programů, speciálních nabídek a odměn je trendem i v tomto roce. Věrnostní členové utrácejí stále v průměru až o 27 % více než nečlenové*. Jen už asi nikoho neomráčíte plastovými kartami, budoucnost je ve virtuálním prostředí, první vlaštovkou budiž mobilní aplikace. Investice to není malá, ale získáte řadu cenných informací a lze s ní i dále prohlubovat loajalitu formou zážitků (gamifikace), příp. akcentem na lidskou sounáležitost (charita, udržitelnost). KDE JE VŮLE, TAM JE CESTA Tlaky na retail nepovolí, ale je fajn, že nálada a chuť nakupovat se vrací. Vnímejme vše pozitivně, jako šanci realizovat nové cesty, nové přístupy, a těmi uspokojit zákazníka. Pojďme mu společně poskytnout silný důvod, proč nakupovat – a on náš přístup ocení! *zdroj Forbes.com

projít na článek

Co nesmí chybět v dámské kabelce ani pánské tašce?

I když se muži a ženy v mnohém značně liší, něco mají společného. V kabele s sebou potřebují nosit několik nezbytností, bez kterých se nikdo z nich neobejde. Co by i v sebemenším psaníčku či etuji nemělo chybět? Jsou to klíče, papírové kapesníčky, mobil,

projít na článek

Nová kolekce Vans

A máme tady dlouho očekávanou, novou kolekci Vans. Oblíbená značka, která nesmí chybět ani tobě! Určitě potěší originální kolekce batohů plná barev a krásných potisků. Dále trička, kšiltovky a další stylové věci, které si prostě zamilujete.lt;/p>

projít na článek

Zimní doplňky

Ke cool outfitu nesmí chybět modní doplňky. Mezi novinkami  na našich stránkách máte na výběr např. Dakine a Roxy čepice, rukavice, Roxy SNB brýle, hřejivá a příjemná na dotyk šála Heavy Tools , šátek Roxy apod. 

projít na článek

Nová kolekce batohů

Už jen pár dní a máme tady zase školu. Batoh je nezbytnou věcí, která Vám nesmí chybět. Vyberte si ten svůj, podle vlastního vkusu. U nás naleznete velký výběr různých batohů, veškerých značek jako například Burton, Vans, Dakine, Meatfly, atd. Každý si zd

projít na článek

Konzultace a TH - aktuální verze

Dobrý den, máme pro Vás nejaktuálnější rozpis konzultací a třídnických hodin, které budou probíhat od čtvrtka 18. 6. 2020. Současný přehled obsahuje i třídu sekundu, která na původním rozpisu nebyla. Ostatní dny a třídy jsou beze změny. Jen připomínáme,

projít na článek