GATE – BTL full-service agentura se zaměřením na retail

Komplexní řešení retailové komunikace v offline i online prostředí, digitální technologie, správa věrnostních programů a spotřebitelských soutěží, eventy s nápadem. Navrhujeme a realizujeme strategii, kreativu, design, technické řešení, výrobu, skladování a logistiku vč. instalací.

projít na web

PROMOTION V PRAXI Jak kvalitní hostesky mohou pozvednout vaši značku na novou úroveň

V oblasti marketingu a propagace hrají klíčovou roli kvalitní hostesky. Bez ohledu na to, zda se účastníte veletrhu, pořádáte firemní akci nebo produktovou prezentaci, správná promotion může udělat obrovský rozdíl v úspěchu. V tomto článku se zaměříme na

projít na článek

AGENTURA GATE Silné zážitky na tradičních základech

S vědomím nových příležitostí přinášíme do oblasti podpory prodeje a marketingu zásadní inovace vycházející z tradičních postupů, a přitom plně reflektující aktuální potřeby retailu. Současná strategie Agentury GATE reprezentuje obnovení osvědčené praxe,

projít na článek

AGENTURA GATE Návrat k osobním zážitkům

Návrat zákazníků do retailu a jejich touha po fyzickém prožitku těší všechny z nás – ale o to více bychom měli promýšlet podporu prodeje. Agentura GATE je v tradičním retailu natolik silná a zkušená, že si z něj může vybírat ty nejlepší postupy. Výsledkem

projít na článek

UMĚLÁ INTELIGENCE (AI) V RETAILU: Vyšší úroveň Customer Experience

Jak AI transformuje retail, optimalizuje prezentaci zboží pro personalizované a efektivní nakupování. Umělá inteligence – Artificial Intelligece může hrát klíčovou roli i v procesu vystavování zboží v retailu. Následující seznam přináší inspiraci, jak

projít na článek

ESG: pro lepší planetu, ale i budoucnost vaší firmy

Podnikáte? Investujete? Pak možná tušíte, že i v oblasti obchodních strategií bude druhá dekáda 21. století výrazně ovlivněna fenoménem udržitelnosti a odpovědnosti. Pokud dříve investoři kupovali akcie především na základě ekonomického kalkulu, tj. cí

projít na článek

TÉMA 2 STORE ASSESSMENT

V předchozím tématu jsme řešili, jak důležité je znát každý metr své prodejny, a jak lze každý tento metr systémově řídit. Dnes toto téma rozšiřujeme a podíváme se, co se děje na druhé straně – na straně zákazníka. Každý prodejní prostor totiž musí být pr

projít na článek

TÉMA 1 CENTRÁLNÍ SPRÁVA KOMUNIKAČNÍCH NOSIČŮ

Když všechno zklame, je třeba přečíst si návod, zní jeden z Murpyho zákonů. Potýkáte se v retailu s tématy, které chcete řešit a nevíte jak na to? Proto je tu náš miniseriál s názvem TOP STUFF 2022! Posvítíme si na problémy, s nimiž se potýkáte nejčastěji

projít na článek

ZÁKAZNICKÁ VĚRNOST SLEVA NEBO ZKUŠENOST?

Věrnostní a slevové programy vracejí zákazníka k opakovaným nákupům, jejich rozhodnutí preferovat právě váš produkt spoluutváří hodnotu značky a generuje zisk. Jak tedy budovat loajalitu? Slevy fungují… Vždy budou existovat skupiny zákazníků, které se

projít na článek

UDRŽITELNOST V RETAILU: TREND, NEBO NUTNOST?

Uspokojení potřeb bez zatížení budoucích generací je velké téma současnosti. Týká se i nás? Můžeme k udržitelnosti přispět svým dílem i my v maloobchodě? Ano, můžeme – a máme k tomu velký důvod: udržitelnost totiž řeší i naši zákazníci. Stále více spot

projít na článek

4 NEJAKTUÁLNĚJŠÍ SMĚRY, KTERÉ NESMÍ CHYBĚT VE VAŠÍ RETAILOVÉ SÍTI

Rostoucí náklady spojené s opatrností spotřebitelů budou pro retail výzvou. Zákazníci očekávají více než kdykoli předtím. Co nás čeká a na co se připravit? 1. CUSTOMER EXPERIENCE – AŤ SI TO ZÁKAZNÍK JEŠTĚ VÍC UŽÍVÁ Zákazníci jsou zpět v prodejná

projít na článek